וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר סיטי: מנואל פלגריני לא יוכל לאמן בקאמפ נואו

המאמן הורחק משני משחקים במפעלים האירופים בשל הביקורת החריפה נגד יונאס אריקסון, ששפט בהפסד סיטי 2:0 לברצלונה

מנואל פלגריני מאמן מנצ'סטר סיטי. Laurence Griffiths, GettyImages
בא על עונשו. פלגריני/GettyImages, Laurence Griffiths

אם המשימה להעפיל לרבע גמר ליגת האלופות לא היתה מספיק קשה למנצ'סטר סיטי, היום (שישי) היא התוודעה כי תיאלץ לעלות למשחק הגומלין מול ברצלונה ללא מאמנה, מנואל פלגריני. הצ'יליאני הושעה משני משחקים במסגרות האירופיות בשל הביקורת שהעביר על שופט המשחק הראשון, יונאס אריקסון, שהיה "לא הוגן" לטענתו, "העדיף את ברצלונה מההתחלה ועד הסיום" ו"הכריע את המשחק" - משחק שכזכור הסתיים בניצחון 0:2 של הקטלאנים.

פלגריני יחמיץ כאמור את הגומלין בקאמפ נואו, ואם קבוצתו תצליח איכשהו להעפיל לרבע הגמר, יפספס גם את המשחק הראשון של שלב רבע הגמר. אם סיטי תודח, ההשעיה תעבור הלאה, לעונה הבאה.

"כתוצאה מההשעיה, מאמן סיטי יוכל לעקוב אחר המשחק מהיציע בלבד", נכתב בהודעה הרשמית של אופ"א. "הוא לא יוכל להיכנס לחדרי ההלבשה, למנהרות או לאיזור הטכני במהלך המשחק, ואסור יהיה עליו לתקשר ישירות או בעקיפין עם השחקנים או הצוות המקצועי שלו במהלך המשחק".

פלגריני כן יעמוד על הקווים בגמר גביע הליגה האנגלי מול סנדרלנד ביום ראשון, ולקראת המשחק הזה הוא אמר היום: "אשמח אם נזכה, כי זה ישקף את כל העבודה הקשה שלנו לאורך השנה. יהיה מאוד חשוב לזכות בגביע. סנדרלנד תגיע עם הרבה מוטיבציה לנצח, כמו תמיד. אולי אנחנו פייבוריטים, אבל אסור לשכוח שסנדרלנד העיפה את צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד. אני בטוח שיהיה משחק צמוד".

מרטין דמיצ'ליס שחקן מנצ'סטר סיטי (מימין) מקבל כרטיס אדום. רויטרס
אחד מהאירועים שהכעיסו במייוחד את פלגריני. דמיצ'ליס מורחק לפני שבוע וחצי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully