וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצחקי: "מרגע של עצבות נצא גדולים וחזקים"

חלוץ מכבי ת"א על הפציעה הקשה. קרויף: "הדבר היחיד שחשוב זה להרים אותו". בן חיים: "באזל קבוצה הרבה יותר טובה"

צילום: רענן ברנובסקי, עריכה: יותם בן דוד

מכבי תל אביב נחתה היום (שישי ) בישראל אחרי שהודחה אמש מהליגה האירופית בשלב 32 האחרונות עם תבוסה 3:0 לפ.צ באזל, אך שיחת היום בקרב אנשי הקבוצה היתה כמובן פציעתו של ברק יצחקי. החלוץ שהיה אמור לפתוח נפגע ברגלו ופונה לבית חולים סמוך, שם עבר בדיקת MRI בסיומה התברר שהוא סובל מקרע ברצועה הצולבת ולמעשה סיים את העונה.

יצחקי, שסובל מקרע מלא ברצועת הברך, צפוי לעבור ניתוח לאיחוי הרצועה ולאחר מכן יתחיל בהליך שיקום ארוך ביותר, שנע בין שישה לשמונה חודשים. יצחקי נאנק מכאבים על כר הדשא במשך דקות ארוכות, ולאחר שטופל על ידי הצוות הרפואי, סימן לעוזריו של פאולו סוזה, כי אינו יכול דרוך על הרגל והוצא מיד מההרכב, כשבסופו של דבר עומרי אלטמן פתח במקומו באגף שמאל.

הקבוצה עשתה הבוקר את דרכה באוטובוס חזרה לציריך, ומשם בטיסה ישירה לתל אביב, כאשר על פי התכנון השחקנים יגיעו היום אחר הצהריים לאימון בקרית שלום, כחלק מההכנה למשחק הליגה ביום ראשון הקרוב באיצטדיון בנתניה. קרלוס גרסיה, שלא שיחק אמש בבאזל בשל צבירת כרטיסים צהובים, יחמיץ גם את המשחק נגד רעננה, מאותה סיבה. גם החלוץ טל בן חיים מוצהב.

מכבי תל אביב נפרדה מהליגה האירופית עם 3:0 בבאזל

יצחקי שנפצע בחימום קרע את הרצועה וגמר את העונה

שלום תקווה על התעוזה שהייתה חסרה לפאולו סוזה

גיליון הציונים של הצהובים: ייני 5, זהבי 4, סוזה 3

ברק יצחקי בבית החולים. INSTAGRAM, צילום מסך
תהליך החלמה של בין 6 ל-8 חודשים. ברק יצחקי/צילום מסך, INSTAGRAM

"החדשות שקיבלנו בפתיחת המשחק היו רעות מאוד עבורנו?, אמר קרויף בשיחה מיוחדת לוואלה! ספורט. ?נכון לעכשיו זה הדבר היחיד שמעניין אותי ועל זה אני חושב. כעת המחשבה היא על איך להרים את המורל של יצחקי שהוא חשוב מאוד עבורנו ויש לו השפעה על הקבוצה. בנוגע למשחק עצמו, זה הכדורגל. שוחחתי עם יצחקי במהלך 20 הדקות הראשונות של המשחק וזה בהחלט לא קל, אבל ממה שראיתי בעשרים החודשים בהם אני כאן?, זה שאנשים כאן תומכים כאשר מגיע רגע קשה או סיטואציה בעייתית, אנשים מתגייסים ועכשיו עם הפציעה של ברק כולם יתמכו בו ויעזרו לו, כי הוא שחקן גדול עם לב גדול ולכן הכאב הוא פשוט כפול על כך שזה קרה?.

על המשחק עצמו אמר קרויף: "אני חושב שבאזל הוכיחו שהם קבוצה ברמה גבוהה. לנו גם היו את הרגעים שלנו, ואם קצת היה מתמזל מזלנו היינו אולי יכולים לספק הפתעה, אבל אני בהחלט גאה ושקט לגבי המצב של מכבי תל אביב בקמפיין האירופי שלה העונה. עשינו תוצאות טובות ומשחקים גדולים ואנחנו רוצים להשתפר כמועדון, הצוות המקצועי וגם השחקנים עשו עבודה יוצאת מהכלל במהלך השבוע ויש לי רק מילים טובות להגיד".

קרויף נשאל האם עונה אירופית שכזו תעניק לקבוצתו ביטחון ואמונה לקראת הקמפיין האירופי של העונה הבאה והשיב: ?אני לא חושב. אני חושב שזה אחד הדברים שלא נכון לעשות דבר ראשון אחרי המשחק, ובמיוחד אם שחקן שלך מעורב בעניין כזה או אחר. אם אתה רוצה להסתכל אחורה ולהפיק מכך משהו, תסתכל אחורה כשאתה רגוע, ואני חושב שהיתה לנו עונה בהחלט מוצלחת בזירה האירופית ועבורנו זה גורם למוטיבציה להמשיך ולהשתפר, כדי להיות טובים יותר בכל שנה ואני מקווה שיום אחד גם נצעד צעד אחד קדימה. אני בהחלט גאה באנשי קבוצה ועכשיו אנחנו מתרכזים במטרה העיקרית שלנו, שהיא זכייה נוספת באליפות. נותרו עוד כמה משחקים לסיום ואנחנו צריכים להילחם עליהם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
המנהל המקצועי של מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף. ברני ארדוב
"מקווה שיום אחד גם נצעד צעד אחד קדימה". ג'ורדי קרויף/ברני ארדוב

טל בן חיים, שנכנס כמחליף בדקה ה-64, הוסיף: "באזל קבוצה הרבה יותר טובה מאיתנו ולא הגענו לצמד המפגשים הזה כפייבוריטיים. אני לא צריך לדבר על באזל ואני חושב שכולם ראו איזו קבוצה זאת. מה שהם עשו בחודשיים האחרונים, ובכלל בקמפיין שלהם בחודשים אחרונים בליגת האלופות, מדבר בעד עצמו. המשחק הזה מת וזה מאחורינו, אנחנו חושבים כעת רק על הליגה, שנשארה כמובן המטרה העיקרית שלנו וכבר ביום ראשון יש משחק להתכונן אליו".

בן חיים ביקש לנצל את ההזדמנות כדי לשלוח איחולי החלמה מהירה לברק יצחקי: "קודם כל אני וכל השחקנים בקבוצה מאוד כואבים את הפציעה של ברק ואני לא חושב שזה הזמן לדבר על מה יהיה הלאה. יש כאן שחקנים מספיק טובים ואני מקווה שנרגיש כמה שפחות בחסרון של ברק, אבל אין ספק שנרגיש".

טל בן חיים מכבי תל אביב. קובי אליהו
"מקווה שנרגיש כמה שפחות בחסרון של ברק". טל בן חיים/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully