וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

OKC מודאגת מהדעיכה, כספי מודאג מהמחליף?

אוקלהומה סיטי במאזן 3:0 מאז שווסטברוק חזר, דוראנט נראה עצבני. וגם: ג'ורדן המילטון מתחיל לכרסם בדקות של כספי

ראסל ווסטברוק, אוקלהומה סיטי ת'אנדר. AP
מאז שהלכת, הרבה השתנה פה. ווסטברוק/AP

אוקלהומה סיטי נראתה עד לא מזמן הקבוצה הכי לוהטת בליגה, והחבר'ה ב-OKC ציפו בקוצר רוח לחזרה של ראסל ווסטברוק בידיעה שהוא ישדרג עוד יותר את הקבוצה, אבל הלילה (חמישי) הת'אנדר ספגו הפסד שלישי ברציפות מאז שווסטברוק חזר, הפעם 114:104 לקליבלנד, ושחקני אוקלהומה סיטי נראו עצבנים ומתוסכלים, ודוראנט אפילו בעט בעצבים במתקן המים הקרים.

OKC לא הפסידה כבר שנה שלושה משחקים ברציפות, לא הפסידה שלושה ברציפות בבית מאז 2009, וזו הפעם השלישית שההגנה שלה פשוט קורסת: אחרי שהת'אנדר ספגו 103 נקודות ממיאמי ב-55 אחוז ו-125 נקודות מהקליפרס ב-52 אחוז, היום זו הייתה קליבלנד שקלעה 114, כולל 42 נקודות ברבע האחרון.

"זה ממש לא משנה כמה קלעתי", אמר ווסטברוק בסיום המשחק, שבו קלע 24, "זה לא חשוב, העניין הוא לנצח, ההופעה האישית לא חשובה". ווסטברוק נשאל אם מתסכל לראות את קבוצתו דועכת עם חזרתו למגרשים, ואמר: "כשרק הגעתי לכאן היינו במאזן 29:3. האם זה היה מתסכל?".

אולי זה החיסרון של קנדריק פרקינס, שייעדר עד אפריל, אבל משהו בהגנה של OKC פשוט חורק. "אנחנו חייבים להשתפר בהגנה", יודע המאמן סקוט ברוקס, "בשלושת המשחקים האחרונים אנחנו לא מציגים את הרמה הרצויה, וחייבים לתקן את זה מיד".

ג'ורדן המילטון (משמאל), יוסטון רוקטס, מול בלייק גריפין, לוס אנג'לס קליפרס. Mark J. Terrill, AP
מתחיל להתחבר. המילטון מביט משמאל/AP, Mark J. Terrill

המחליף של כספי לוקח פיקוד

אומנם חלפו רק ימים ספורים מאז שג'ורדן המילטון צורף ליוסטון, וכמובן שמוקדם לצאת במסקנות, אבל בינתיים נראה שהפורוורד החדש של הרוקטס פוגע במעמדו של עומרי כספי וצפוי לכרסם משמעותית במעמדו.

אתמול המילטון עלה כמחליף בניצחון יוסטון בסקרמנטו, הרבה לפני עומרי כספי ופרנסיסקו גרסיה. בניצחון של יוסטון על הקינגס כספי עלה רק ברבע הרביעי, כשהמשחק כבר היה גמור, ושיחק 12 דקות, בעוד המילטון סיים את את המשחק הראשון שלו עם 24 דקות, 12 נקודות ב-4 מ-7 מהשדה ו-5 ריבאונדים.

הלילה המגמה נמשכה, והמילטון שוב שיחק 24 דקות, וכבר קלע 16 נקודות עם 4 מ-8 מהשלוש, כולל 3 ריבאונדים, 2 אסיסטים ו-2 חטיפות. בדקות שהוא היה על המגרש, הרוקטס היו בפלוס 15. כספי, מנגד, כלל לא שותף בכלל הלילה, כשיוסטון הפסידה בלוס אנג'לס לקליפרס.

"פשוט להיות בקבוצה טובה גורם לי להרגיש נוח", אמר המילטון, שהגיע מדנבר המקרטעת, "אני מתחיל להתחבר לחברים, ההתקפה פה די פשוטה, הבסיס הוא לקחת את הריבאונד ולרוץ". בעשרת המשחקים האחרונים, כספי מעמיד ממוצעים של 4.1 נקודות ב-13 דקות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully