וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "החזרה של דרוגבה ללונדון תהיה מרגשת"

צ'לסי חזרה עם תיקו מטורקיה והפכה לאנגלייה הראשונה שלא מובכת באירופה. אטו: "לא צריך להסביר כלום לגבי הגיל שלי"

שחקן צ'לסי מאוכזבים. GettyImages
אחרי הפאדיחות של האנגליות, גם תיקו זה נחמה. צ'לסי/GettyImages

כשהיא יודעת שכל האומה נושאת את עיניה לעברה, כנציגה האנגלית היחידה שנותרה חזק בתמונת העלייה לשלב הבא, חזרה אתמול (רביעי) צ'לסי עם 1:1 מטורקיה. הקבוצה של ז'וז'ה מוריניו לא הרשימה, אך השיגה את שער החוץ המיוחל (והשער היחיד ש-6 קבוצות אנגליות כבשו בשלב הזה באירופה), ותגיע לגומלין בסטמפורד ברידג' עם יתרון משמעותי.

מנג'ר צ'לסי ז'וז'ה מוריניו. GettyImages
"אני מרוצה". מוריניו/GettyImages

ז'וזה מוריניו אמר בסיום: "זה היה מאוד אמוציונלי. שיחקנו נגד מועדון גדול עם שחקנים גדולים. המחצית הראשונה היתה שלנו, היו לנו הזדמנויות להרוג את המשחק. במחצית השניה הם לחצו אותנו. צעד-צעד הלכנו אחורה, אבל נראנו נינוחים. אני לא יכול להתלונן, אני מרוצה".

מוריניו, ששיחק נגד חניכו לשעבר דידייה דרוגבה, השחקן שעמו זכה בתארים בצ'לסי, הוסיף ש"היה קצת מוזר לשחק נגד דרוגבה, אבל זה קורה בעולם הכדורגל. אני בטוח שיהיה מרגש לראות אותו חוזר ללונדון, והוא יזכה לקבלת פנים מרגשת מאוד, אבל כשיתחיל המשחק הכל יישכח, הוא ינסה לנצח אותנו, ואנחנו ננסה לנצח אותו".

"לא היו להם הזדמנויות במחצית הראשונה ולנו היו ארבע-חמש מתפרצות, אבל לא הצלחנו להפיק מהן את המיטב", אמר פרנק למפארד. "תמיד אפשר לצפות מהקבוצה הביתית לחזור למשחק, והם עשו את זה. אנחנו התחלנו ללכת אחורה ולהגן, ואנחנו מרוצים מהתוצאה, למרות שעדיין יש הרבה עבודה לעשות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שחקן גלאטסראיי דידייה דרוגבה. GettyImages
קאמבק מרגש. דרוגבה/GettyImages

סמואל אטו שנכנס כמחליף ולא הצליח לשנות את התוצאה היה במוקד הסערה השבוע סביב גילו. אחרי שמוריניו אמר בשיחה פנימית ש"אולי הוא בן 35" ובעקבות דיווח נוסף של אשתו לשעבר שטענה שהוא בכלל בן 39, אמר אטו: "אני לא צריך להסביר שום דבר. ניצחתי בכל הקבוצות שבהן שיחקתי. אני השחקן שאני ואני רוצה לעזור לצ'לסי לזכות בגביע העונה. התוצאה היא טובה עבורנו. בגומלין נצטרך להיות זהירים מאוד ולהשיג את יתרון הביתיות. אנחנו צריכים שער כדי להעפיל".

שחקני גלאטסראיי חוגגים שער. GettyImages
"צ'לסי טובה יותר על הנייר". שחקני גלאטסראיי/GettyImages

רוברטו מאנצ'יני, מאמן גלאטסראיי, אמר: "אני מאוכזב מכיוון שבמחצית השנייה הגיע לנו להבקיע שער נוסף. קיבלנו הרבה מאוד ביטחון מהמחצית השנייה, אבל נתנו יותר מדי כבוד לצ'לסי. יכול להיות שהיינו עמוקים מדי במחצית הראשונה. שיחקנו עם פחד, אבל אני שמח. התוצאה הזו היא טובה, יש לנו עוד משחק".

דידייה דרוגבה שקיווה לנצח את ז'וזה מוריניו אמר: "אני רוצה להגיע ללונדון ולהשיג תוצאה טובה, אבל עכשיו זה יהיה קשה. אפשרנו להם להבקיע שער חוץ והם טובים מאוד בהתקפות המתפרצות. בסך הכל זו תוצאה טובה, צ'לסי טובה יותר על הנייר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully