וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודי סלע הודח מטורניר אקפולקו, ויינטרוב עלה בגואנגאז'ו

הישראלי הבכיר הפסיד בשמינית לאיבו קרלוביץ' (55) 7:6, 6:2, אחרי שהקרואטי הפגיז 16 אסים. ויינטרוב ברבע הגמר בצ'לנג'ר

הטניסאי הישראלי דודי סלע. AP
לא ניצל את ההזדמנויות שלו במערכה הראשונה. סלע/AP

דודי סלע הודח הלילה מטורניר אקפולקו (סך פרסים 1.45 מיליון דולר), אחרי שהפסיד בשמינית הגמר 7:6 (4), 6:2 לאיבו קרלוביץ' הקרואטי (55 בעולם). סלע, שפתח את העונה בצורה טובה, לא הצליח לשבור את מכות ההגשה האימתניות של יריבו החסון, שהכה 16 אייסים במהלך המשחק. במהלך המערכה הראשונה סלע השיג שלוש אפשרויות שבירה, אבל לא ניצל אותן. בשובר השוויון הוא כבר עלה ל-0:2, אבל משם הקרואטי, שגם הוא פתח את העונה בצורה טובה וכבר העפיל לגמר ממפיס, דהר לניצחון 4:7 ולניצחון במערכה כולה.

במערכה השנייה סלע כבר התקשה בהגשה, הכה שלוש שגיאות כפולות, זכה רק ב-45 אחוז מהנקודות בסרב הראשון, ואיפשר לקרלוביץ' לשבור אותו פעמיים בדרך ל-6:7 וניצחון תוך שעה ו-19 דקות. סלע, המדורג 73 בעולם, שצפוי להעפיל לסביבות המקום ה-60 בעולם בעקבות ההעפלה (ניצח את אלחנדרו פאיה הקולומביאני בסיבוב הראשון), הרוויח 16,625 דולר מהטורניר.

אמיר ויינטרוב, נבחרת הדייויס של ישראל. AP
ניצחון תו שעה ו-44 דקות. ויינטרוב/AP

ובזמן שסלע התאכזב, אמיר ויינטרוב התקדם לרבע גמר טורניר הצ'לנג'ר גואנגאז'ו (פרסים בסך 50 אלף דולר). ויינטרוב, המדורג 224 בעולם, גבר 3:6, 6:3, 1:6 על הירוקי מורייה היפני שמדורג שישי בטורניר ו-167 בעולם תוך שעה ו-44 דקות. בשלב הבא יחכה לו בלז רולה הסלובני (151).

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
  • עוד באותו נושא:
  • דודי סלע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully