וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיליון דולר למשחק: רפאל נדאל ישתתף בליגת טניס חדשה?

עולם הטניס במתח לקראת הכרזה אפשרית על הקמת ליגה עם פורמט חדש: האם הכסף הגדול יגרום לשחקנים לשחק בפגרה?

הטניסאי הספרדי רפאל נדאל. GettyImages
האם מי שהתלונן על העומס ישחק טניס תחרותי גם בדצמבר? נדאל/GettyImages

עולם הטניס במתח, לקראת ההודעה שעשויה לצאת בדובאי בסוף השבוע על הקמת ליגת טניס חדשה. על פי ההערכות, חמש קבוצות - שיגיעו מהונג קונג, מומבאי, סינגפור, בנגקוק וקואלה למפור - ישלחו את נציגיהן לטורניר, כשלכל אחת תקציב מינימום של 4 מיליון דולר.

הפורמט שאול מליגת הקריקט ההודית, כשכל קבוצה תחתים שחקנים מסבב הגברים, הנשים והוותיקים, לטורניר שיתקיים במהלך הפגרה בחודש דצמבר. כמו כן יתקיימו משחקי זוגות, גברים נשים, וזוגות מעורבים.

מקים הליגה הוא מהאש בופאטי, שבינתיים נתקל בקשיים רבים, מבחינה לוגיסטית ותקציבית. אומנם הוא אמור היה לשבת למו"מ עם נובאק דג'וקוביץ', ועל פי דיווחים רפאל נדאל כבר הביע את הסכמתו להשתתף בטורניר, אבל נציגי השחקנים דורשים הבהרות לפני שיסכימו לקחת חלק בפרויקט החדשני - כמו של מי הזכויות הטלוויזיוניות, סוגיות ביטוח, עניינים לוגיסטיים וכדומה.

כאמור, דיווחים טענו שרפאל נדאל הוא הראשון שהביע את הסכמתו להשתתף בטורניר, כשהוצעו לו מיליון דולר למשחק. רוג'ר פדרר לא הראה עניין, בעוד נובאק דג'וקוביץ' ואנדי מארי שוקלים את האפשרות.

שחקנים אחרים מהטופ 10, מסבב הגברים והנשים, כבר הביעו הסכמה עקרונית, וביניהם סטניסלס ואוורינקה, תומאס ברדיך, אגניישקה רדוואנסקה, ויקטוריה אזרנקה וקרוליין ווזניאקי.

לא ברור כיצד טורניר כזה יכול להשתלב עם הטענות של הטניסאים על אורך העונה המתישה, כשהוא אמור להתקיים דווקא בפגרה ובזמן המנוחה שלהם, אך על פי ההערכות, ייתכן שסכומי הכסף יהיו אטרקטיביים מדי בשביל לוותר עליהם.

כמו כן, כשאנדי מארי נשאל על העניין, הוא הבהיר ש"אם אני הולך לשחק שם, הסכמתי שאשתתף בשלושה משחקים במקום אחד, כך שלא אצטרך לטוס ממקום למקום. אם אוכל להתמקם במחנה אחד, שבו מזג האוויר חם ויש תנאי אימון נוחים ואני משחק נגד הטובים בעולם - הרי שזה הדבר היחיד שחסר לי במחנה ההכנה במיאמי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully