וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה קוטלת את יונייטד: "אומללה, פתטית, חסרת אונים"

פרשני אנגליה מבקרים בחריפות את מנצ'סטר יונייטד: "חסרי תשוקה, שפל חדש, שחקנים אדישים ולא מוכשרים, זה הלם"

רובין ואן פרסי, מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
עוד שפל בעונה כואבת. יונייטד/GettyImages

ההפסד של מנצ'סטר יונייטד ביוון, 2:0 לאולימפיאקוס, רשם שפל חדש בעונה הקשה של אלופת אנגליה. ההפסד הזה המשיך רצף של אירועים כמעט חסרי תקדים בעונה החלשה של דייויד מויס ושחקניו, שראו מסורת ארוכה נשברת: זו הייתה הפעם הראשונה שבה יונייטד מפסידה לקבוצה יוונית, וזה מצטרף לניצחון ראשון של סטוק על יונייטד מאז 1984, ניצחון ראשון אי פעם של סוונסי באולד טראפורד, ניצחון ראשון של ניוקאסל באולד טראפורד מאז 1972, ניצחון ראשון של אברטון באולד טראפורד מאז 1992, וניצחון ראשון של ווסט ברומיץ' במגרש של יונייטד מאז 1978.

הפרשנים פשוט קוטלים. רובי סבאג', פרשן BBC, ניתח: "זה שפל חדש לדייויד מויס, זו הייתה הופעה אומללה. מול באיירן או ברצלונה, התוצאה הייתה גרועה בהרבה. כשאתה משחק עם חולצה של יונייטד, אתה לא צריך להיות טוב רק מבחינה טכנית, אלא לשחק עם תשוקה, להיות ראשון לכדור, לתת את כולך בכל תאקל. מה שראינו היה בלתי מתקבל על הדעת. ברמה אירופאית, זה היה פאתטי. כישרון לא שווה כלום בלי לב ותשוקה".

עוד הפסד מביך למנצ'סטר יונייטד, 2:0 לאולימפיאקוס

ואן פרסי האשים: "שחקנים משחקים באזור שלי ומקשים עליי"

נמניה וידיץ', מנצ'סטר יונייטד. AP
הגנה אומללה. וידיץ'/AP

פרשן BBC קווין קילביין אמר: "כשאני שיחקתי, תמיד ידעת שכשאתה פוגש את יונייטד, הם יחזיקו בכדור, ייצרו מצבים וילחצו חזק. זה כבר לא קורה. ריו פרדיננד איבד כדורים, אשלי יאנג וטום קלברלי נראו רע וחסרי ביטחון ורצו רק להיפטר מהכדור. אלו רגעים מכריעים, וצריך לדעת לעמוד בלחץ".

קפטן יונייטד לשעבר רוי קין אמר: "יש בקבוצה הרבה שחקנים שפשוט לא מספיק מוכשרים. עשו לנו שטיפת מוח שהליגה האנגלית היא הטובה בעולם, אבל זה שטויות. זה המותג הכי חזק, אבל הקבוצות האנגליות נופלות באירופה, ויונייטד יותר מכולן. הם צריכים שישה או שבעה שחקנים כדי לבנות מחדש את הקבוצה. באופן פרטי, דייויד מויס המום מחומר השחקנים שהוא עובד איתו. מייקל קאריק לא נשמע נסער בראיון שלו אחרי המשחק. הוא נראה אדיש".

הפרשן ושחקן העבר גארי ליניקר הודה ש"אני לא זוכר במנצ'סטר יונייטד תצוגה כל כך מחפירה, אומללה וחסרת אונים". דיטמר האמן, קשר ליברפול ונבחרת גרמניה בעבר, אמר: "אף פעם לא ראיתי את יונייטד כל כך חסרת אונים. חלשה עם הכדור, ובלי הכדור. לא כל קבוצה מבזבזת כל כך הרבה כסף, ואני לא בטוח שייתנו למאמן 70 מיליון ליש"ט גם בקיץ".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
דייויד מויס מאמן מנצ'סטר יונייטד. AP
המום מחומר השחקנים החלש שלו. מויס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully