וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן פרסי נגד חבריו: "משחקים בשטח שלי ומקשים עליי"

מנצ'סטר יונייטד בהלם אחרי ההפסד לאולימפיאקוס, מויס בונה על אולד טראפורד לגומלין, ואן פרסי האשים: "שחקנים משחקים באזור שלי ומקשים עליי". וגם: הנתונים האומללים של האנגליות, ההיסטוריה של היוונים

דייויד מויס מאמן מנצ'סטר יונייטד. AP
טובע בנעליים של פרגוסון. דייויד מויס/AP

כשהיא נמצאת בעיצומה של עונה מאכזבת מאוד במסגרת המקומית, מנצ'סטר יונייטד התארחה הערב (שלישי) אצל אולימפיאקוס במשחק הראשון של שמינית גמר ליגת האלופות בתקווה להציל את העונה שלה, אבל ציפיות לחוד ומעשים לחוד. אלופת אנגליה נחלה עוד מפלה כשהפסידה 2:0 בפיראוס ותהיה חייבת לתת משחק גדול בגומלין באולד טראפורד כדי להתגבר על המשוכה היוונית שהתגלתה הערב כמשוכה לא פשוטה בכלל. אחרי הניצחונות הקלילים של בורוסיה דורטמונד, באיירן מינכן, ברצלונה, פריס סן ז'רמן ואתלטיקו מדריד הפייבוריטיות, יונייטד היא הקבוצה היחידה שהפסידה בחוץ ועלולה לספק את ההפתעה היחידה בשלב הזה.

מנצ'סטר יונייטד הושפלה, אולימפיאקוס חגגה

האם תור הזהב של הליגה האנגלית הגיע לסיומו?

שחקני אולימפיאקוס חוגגים עם ג'ואל קמפבל (מימין). AP
הדהים את יונייטד. ג'ואל קמפבל חוגג/AP

המספרים

* זה היה הניצחון הראשון של אולימפיאקוס על מנצ'סטר יונייטד בחמישה מפגשים בין השתיים. בארבעת הקודמים האנגלים ניצחו.

* ההפסד של יונייטד ממשיך את המאזן העגום של הקבוצות האנגליות במפעל כשגם מנצ'סטר סיטי וארסנל הפסידו 2:0. צ'לסי תנסה להציל את המצב מול גלאטסראיי. גם בליגה האירופית טוטנהאם וסוונסי לא כבשו בשלב הנוקאאוט כך שהמאזן של האנגליות עומד על אפס שערים בחמישה משחקים.

* פעם אחרונה שמנצ'סטר יונייטד הפסידה בשני שערים משחק חוץ ועברה שלב הייתה בשנת 1957 מול בילבאו.

* אולימפיאקוס ממשיכה את העונה החלומית שלה והיא לא הפסידה ב-20 משחקיה האחרונים בכל המסגרות. פריס סן ז'רמן היא הקבוצה היחידה שניצחה את השחקנים של מיצ'ל העונה.

* זה היה ההפסד הראשון של מנצ'סטר יונייטד לקבוצה יוונית כל שהיא. עד היום המאזן עמד על שמונה ניצחונות ושתי תוצאות תיקו בעשרה מפגשים.

* ריו פרדינננד ונמניה וידיץ' פתחו חמש פעמים ביחד בליגת האלופות מאז 2011 ובמשחקים האלה יונייטד ניצחה רק פעם אחת.

* אם אולימפיאקוס תשלים את העבודה בגומלין, זו תהיה העפלה ראשונה שלה לרבע הגמר מאז 1999.

* מיצ'ל הוא המאמן הספרדי החמישי שמנצח את מנצ'סטר יונייטד באירופה. הקודמים: ויאלונגה, דל בוסקה, אירורטה וגווארדיולה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקני אולימפיאקוס חוגגים, במרכז הקפטן יאניס מניאטיס. AP
איזה חגיגה. שחקני אולימפיאקוס בטירוף/AP
רובין ואן פרסי, מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
רובין ואן פרסי, מנצ'סטר יונייטד/GettyImages

התגובות

דייויד מויס ניסה להסביר את ההפסד ואמר בסיום: "לא היינו ראויים לניצחון הערב. הגענו במוראל גבוה למשחק הזה, אבל זה לא ניכר ולא שיחקנו טוב. הסיבה היחידה להיות אופטימיים היא שיש גומלין ונעשה ככל שביכולתנו כדי לעשות מהפך. השחקנים שלי פגועים, הם יודעים איך הם הופיעו".

מייקל קאריק, קשרה של מנצ'סטר יונייטד ניסה לספק הסברים בסיום: "זה היה ערב מאכזב בשבילנו. החזקנו בכדור במחצית הראשונה אבל הם הצליחו להבקיע וכעת הם בעמדה טובה לקראת העפלה. ברור שזה לא מצב אידיאלי אבל אנחנו מסתכלים קדימה לגומלין ונקווה להשיג את התוצאה הרצויה כדי להעפיל".

מויס אופטימי לקראת הגומלין ויודע ש"אולד טראפורד כבר ראה כמה ערבים גדולים, ונקווה שיראה עוד אחד. אני לוקח אחריות, זו הקבוצה שלי, ואנחנו חייבים לשחק חזק יותר. זה המשחק הכי גרוע שהיה לנו באירופה. הגענו בכושר טוב, בגישה הנכונה, אבל לא הופענו. אני עדיין לא חושב שהגיע לנו להפסיד בפער שני שערים, אבל לא הגבנו מספיק טוב ולא ייצרנו מצבים".

רובין ואן פרסי יוצא נגד חבריו לקבוצה, וטען: "לפעמים אני מנסה לתת יותר, אבל החברים שלי תופסים לי את השטחים שבהם אני רוצה לשחק. זה מקשה עליי מאוד. בגלל זה אני נאלץ לשנות את הטקטיקה ולהתאים את עצמי לחברים, ולשחק מחוץ לאזור שלי. זה חבל".

על היכולת של יונייטד אמר ואן פרסי ש"שיחקנו לאט מאוד, ולכן לא הגענו למצבים". על ההזדמנות הגדולה שלו בדקות הסיום, כשבעט מעל לשער ממצב קורץ, אמר ההולנדי: "מיהרתי לבעוט, וזה חבל, כי כשלא מגיעים להרבה הזדמנויות, חייבים לכבוש מכזה מצב".

רוי קין הגיב לכישלון של האנגליות ואמר: "אני חושב שעשו לנו שטיפת מול שהליגה האנגלית היא הטובה בעולם, זה שטויות. זה אולי המותג הכי טוב, אבל ראינו כמה הקבוצות מתקשות באירופה. לדעתי, דייויד מויס בהלם מחוסר היכולת של יונייטד".

קפטן אולימפיאקוס יאניס מניאטיס חגג בסיום: "הייתה לנו תשוקה אדירה, התכוננו במשך שבועות למשחק הזה. ניצחנו בגמר הראשון, אבל זה עדיין לא מספיק כי החלק השני שלו יהיה באנגליה. זה ניצחון גדול שהוכיח שהמועדון שלנו עלה כיתה. תודה גדולה לקהל שלנו על התמיכה הנפלאה".

ג'ואל קמפבל, השחקן המושאל מארסנל שכבש את השער השני, אמר: "עשינו מה שצריך לעשות כדי לנצח. תקפנו היטב והיינו חזקים מאחור. נתנו את כל מה שהיה לנו והשגנו מה שהיינו ראויים לו".

נמניה וידיץ', מנצ'סטר יונייטד. AP
איפה ההגנה? וידיץ'/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully