וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'יז'יץ': "אני מוכן לכל תרחיש. וויצ'יץ' מבין אותי"

26.2.2014 / 12:44

היה לו קשה לראות את התבוסה לצסק"א מהצד, הוא מאמין שהניסיון שלו יעזור לדייויד בלאט ואת רוח המועדון הוא כבר מבין היטב: "הכי חשוב שננצח ונזכה בתארים". אנדריאה ז'יז'יץ' מתכונן לבכורה שלו ביורוליג במדי מכבי תל אביב

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

לאחר שהשיגה ניצחון על הפועל ירושלים, מכבי תל אביב מתפנה למטרה הבאה: ניצחון ביתי מול גלאטסראיי הטורקית עם פתיחת הסיבוב השני של הטופ 16 ביורוליג. הצהובים זוכרים היטב את התבוסה לצסק"א בשבוע שעבר ומעוניינים לשוב למסלול הניצחונות.

כזכור, מכבי תל אביב תגיע בסגל חסר, ללא יוגב אוחיון, זאת לאחר שהגארד נפצע בעינו במשחק מול ירושלים וסובל מפגיעה ברשתית. על פי ההערכות ייקח לפחות שבוע לפני שאוחיון ישוב לפעילות, ובקבוצה עוקבים ומקווים ש"המצב לא יחמיר".

על רקע המחלוקת עם אלכס טיוס לגבי פציעתו, ונוכח הפציעה של אוחיון, מי שצפוי לקבל דקות בכורה ביורוליג יהיה אנדריאה ז'יז'יץ', שהצטרף בשבוע שעבר לצהובים.

ז'יז'יץ' אמר לוואלה! ספורט לקראת המשחק מול גלאטסראיי: "מדובר במשחק חשוב ואנחנו רוצים לנצח בו. באופן אישי, אני נרגש לחזור לשחק ביורוליג, הרבה זמן לא שיחקתי שם אבל יש לי הרבה ניסיון כך שזה לא משהו חדש, ואני אעשה הכול כדי לעזור לקבוצה".

שחקן מכבי תל אביב אנדריאה ז'יז'יץ'. ברני ארדוב
ז'יז'יץ'/ברני ארדוב

ראית את מכבי מובסת מול צסק"א ומנצחת במשחק מול ירושלים. התרשמותך מהקבוצה עד כה?

"היה קשה לראות את המשחק נגד צסק"א מהצד, אבל משחקים כאלה קורים לפעמים. צריך לשכוח אותם כמה שיותר מהר ולהיות מוכוונים וממוקדים כבר למשחק הבא. חזרנו מהמשחק נגד צסק"א עם הפנים למשחק נגד ירושלים והשגנו את המטרה, וביום חמישי כבר נשחק במשחק הבא שלנו ונקווה שנשיג ניצחון נוסף. מול ירושלים זה היה משחק חשוב. זאת הייתה חוויה גדולה וראשונה עבורי להשתתף במשחק. אני עדיין חדש בקבוצה ובשלבי הסתגלות לשיטה ולחוקים בישראל. הניסיון שיש לי יסייע לי ללמוד את הכול ויעזור לי להסתגל כמה שיותר מהר כך שאוכל לתרום לקבוצה".

יוגב אוחיון נפצע במשחק האחרון. מה שמתווסף ללא מעט פציעות שמכבי ספגה העונה.

"הפציעות האלה, זה פשוט מטורף. חלק מהשחקנים סובלים מפציעות רציניות יותר וחלק מהשחקנים מתמודדים עם פציעות קלות יותר, אבל נקווה שהצוות הרפואי יצליח להכשיר אותם כמה שיותר מהר, כך שנוכל להמשיך ולנצח כמה שיותר. אבל מבחינה מקצועית אנחנו חייבים לפעול בדרך כזאת שלא משנה מי יהיה על הפרקט – הוא חייב לתת את הכול, ולתרום".

sheen-shitof

עוד בוואלה

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנ

בשיתוף אאורה נדל"ן
סופוקליס שחורציאניטיס שחקן מכבי תל אביב בין שחקני צסק"א מוסקבה. GettyImages
"משחקים כאלה קורים לפעמים". שחורציאניטיס מול שחקני צסק"א/GettyImages

ניקולה וויצ'יץ' היווה חלק משמעותי בהחלטתך להגיע למכבי?

"אני מכיר את ניקולה היטב, שיחקתי איתו ונגדו, והוא מבין אותי ויודע איך אני יכול לסייע לקבוצה, שיחקתי בלא מעט קבוצות, השתתפתי בלא מעט משחקים ואני חושב שזה העניק לי ניסיון שאני מקווה שיוכל לסייע לקבוצה איפה שצריך".

אתה מרגיש שהשתלבת?

"אני מנסה ללמוד כמה שיותר מהר . אבל מה שחשוב זה לנצח ושהכול ילך על הצד הטוב ביותר. ניקולה עזר לי מאוד עם תהליך ההסתגלות, נקווה שאוכל לעזור לקבוצה, אבל מה שהכי חשוב הוא רוח הקבוצה של מכבי - שננצח ונשיג כמה שיותר תארים".

לפני שחתמת במכבי, אמרו לך שתהיה בתפקיד מסוים ולדקות מוגבלות, עכשיו עם כל הפציעות סביר להניח שתשחק אפילו יותר.

"אני מוכן לכל תרחיש, למעט דקות או להרבה דקות, מה שחשוב זה מה שיהיה . אנחנו לא יכולים לחזות את העתיד ולכן כולם צריכים להיות מוכנים".

אנדריאה ז'יז'יץ' מכבי תל אביב עם ניקולה וויצ'יץ'. יוסי ציפקיס
וויצ'יץ' עם ז'יז'יץ'/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully