וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: יוגב אוחיון ייעדר מהמשחק נגד גלאטסראיי

25.2.2014 / 8:46

הגארד שנפצע במשחק של מכבי ת"א נגד הפועל ירושלים, סובל מפגיעה ברשתית. וויצ'יץ': "הפציעות שלנו? זה פשוט מזל רע"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

יוגב אוחיון ייעדר מהמשחק של מכבי תל אביב נגד גלאטסראיי ביום חמישי, בפתיחת הסיבוב השני של שלב הטופ 16 ביורוליג. אוחיון נפצע אתמול (שני) בעינו בדקה הראשונה של המשחק של הצהובים נגד הפועל ירושלים (71:93 למכבי), הוחלף ולא שב לשחק. היום בבוקר הוא נבדק על ידי רופא וזוהתה אצלו פגיעה ברשתית. חומרת הפגיעה תתברר רק בעוד כמה ימים, אבל הוא נצטווה למנוחה כללית ולא יוכל לשחק ביום חמישי.

הפציעה של אוחיון היא עוד אחת מיני רבות שפקדו את מכבי תל אביב העונה. הסנטר שון ג'יימס סובל מפריצת דיסק וגמר את העונה, ומאז תחילת העונה גם דווין סמית' ואלכס טיוס נעדרו לפרקי זמן שונים. השניים האחרונים צפויים להיות כשירים למשחק נגד הטורקים, כמו גם ג'ו אינגלס שלא שיחק אתמול. ניקולה וויצ'יץ' אמר היום לוואלה! ספורט: "הפציעות שלנו? זה פשוט מזל רע. מה שקרה ליוגב במשחק מול הפועל, גם טיוס עם הקרסול, אבל בכל אופן אנחנו לא לוקחים סיכונים עם אף אחד".

אוחיון בן ה-26 מעמיד העונה ממוצעי יורוליג של 6.1 נקודות, 3.6 אסיסטים, 2.1 ריבאונדים ו-0.8 חטיפות ב-21 דקות משחק. אחד מהמשחקים הטובים ביותר שלו העונה היה נגד אותה גלאטסראיי, אז הוא קלע 15 נקודות בניצחון החוץ של הצהובים 84:90.

שחקן מכבי תל אביב יוגב אוחיון. ברני ארדוב
אחד ממשחקיו הטובים ביותר העונה היה נגד גלאטסראיי. אוחיון אתמול/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully