וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "כולם יצאו מפרופורציות, כרגיל"

24.2.2014 / 20:45

מכבי תל אביב הביסה את ירושלים, בלאט ביקר את התקשורת ועקץ את האדומים: "החגיגות שלהם במלחה היו מוגזמות". גרינברג החמיא למכבי: "הם היו נהדרים"

ברני ארדוב

משחק העונה בליגת העל בכדורסל נערך הערב (שני) במעמד צד אחד בלבד. מכבי תל אביב טסה ליתרון גדול כבר מהדקות הראשונות ולא שמטה אותו עד לסיום, כשהיא מביסה את הפועל ירושלים 71:93, שוכחת בגדול מהתבוסה הצורבת במוסקבה ועולה על חשבון ירושלים למקום הראשון בטבלה. דווין סמית' התפרע עם 29 נקודות (7 מ-8 מחוץ לקשת) ו-8 ריבאונדים ואילו האדומים, שקיבלו רק חמש נקודות מיותם הלפרין, נעצרו אחרי 13 ניצחונות ליגה רצופים.

מכבי תל אביב הביסה 71:93 את הפועל ירושלים

מאמן מכבי תל אביב דיוויד בלאט. צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו, ברני ארדוב
צסק"א מאחוריו. בלאט/ברני ארדוב, צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

המאמן המנצח דיוויד בלאט התפנה להשתיק את המבקרים: "כולם יצאו מפרופורציות, כרגיל, כי אף אחד לא מבין. הפסדנו מול צסק"א במשחק לא טוב, עם חצי הרכב נגד קבוצה גדולה. קרה מה שקרה, אחרי 23 ניצחונות מ-24 משחקים נפלנו. ביג דיל. לא פגענו שם בשום דבר. אבל הייתה לי הזדמנות לדבר ללב של החבר'ה, באנו עם סופר מוטיבציה במשחק על המקום הראשון בליגה, נכון להיום. זה המקום בו אנחנו רוצים להיות".

עוד אמר המאמן: "קבוצה שנמצאת ברצף של משחקים צריכה להתמודד עם הרבה דברים, עם הצלחה ועם אי הצלחה. חזרנו לדברים הבסיסיים איתם עשינו את רצף הניצחונות וניצחנו קבוצה טובה. לירושלים מגיע קרדיט על מה שהם עשו עד עכשיו, גם על התוצאות הטובות באירופה. הרצף שלנו בליגה עומד על 11 ניצחונות כרגע, אבל אנחנו עדיין עם הרכב מאוד מאוד חסר".

בלאט גם שלח עקיצה לאדומים, כשהזכיר את אירועי המשחק הקודם במחלה: "החגיגות של ירושלים אחרי הניצחון הקודם במלחה היו מוגזמות. שיחקנו שם בלי שון ג'יימס ובלי שחורציאניטיס, הם ניצחו את המשחק בצורה מאוד בעייתית, וקבוצה גדולה לא צריכה לחגוג ככה, הרי המשחק הזה לא קבע כלום. אבל זה לא עניין שלי".

גיא פניני הוסיף: "יצאנו כמו מלוע של תותח, כבר מהדקה הראשונה. הראנו אופי אחרי ההפסד במוסקבה ואני שמח שאנחנו במקום הראשון. צריך לתת קרדיט לירושלים, היא עבדה נכון בליגה. אבל גם אנחנו עובדים קשה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מאמן הפועל ירושלים בראד גרינברג לצד עוזרו אורן עמיאל. ברני ארדוב
משחק לא טוב של ירושלים. גרינברג/ברני ארדוב

בצד המפסיד, המאמן בראד גרינברג החמיא למכבי: "הם היו נהדרים, פשוט נהדרים, בהגנה ובקליעות. האגרסיביות העלתה אותם ליתרון מהיר ולנו היו איבודי כדור ואי אפשר שזה יקרה. הבחורים שלנו נלחמו, אבל לא התקרבנו. הם קלעו נהדר ואנחנו איבדנו כדורים. כשהם קולעים מעל 40 אחוז מהשלוש, הם ינצחו בכל ערב".

על היכולת הדלה של יותם הלפרין אמר המאמן: "אני לא מאוכזב מאף שחקן. אנחנו קבוצה, ולא עשינו היום את מה שצריך. ברור שנצטרך להשתפר. היו להם פצועים, אבל מכבי קבוצה עמוקה ודווין סמית' היה מצוין. היום היה לא טוב, אבל זה ערב אחד".

ברייסי רייט ניסה להסביר: "פיגרנו כבר מהרבע הראשון. הם התחילו חזק והובילו כמעט ב-20 נקודות. למרות שיש למכבי פצועים, הם עדיין קבוצה ביתית מצוינת. קשה לחזור כשאתה משחק בחוץ מול קבוצה חזקה כמו מכבי. אני חושב שהתרכזנו הרבה בסופו ואז הם קלעו באחוזים גבוהים. האם אפשר לנצח את מכבי? בהחלט. זה היה רק משחק אחד וזה לא אומר יותר מדי. משחק אחד לא קובע. אנחנו צריכים ללמוד ולעשות תיקונים לקראת הפעם הבאה".

שחקני מכבי תל אביב אלכס טיוס, סופוקליס שחורציאניטיס, דווין סמית', בן אלטיט. ברני ארדוב
ערב מחויך בנוקיה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully