וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: יניב קטן ייעדר מהמגרשים עשרה ימים

26.2.2014 / 15:14

קפטן הירוקים סובל מקרע חלקי בירך. בנאדו לשחקנים: "הוכחתם שיש לכם פוטנציאל. הפועל ת"א רדפה אחרינו"

one

"ניצחנו קבוצה מצוינת, עם שחקנים טכניים. היה בהתחלה קשה לנו, אבל ידענו לשים את הגול הראשון ולגרום להם לקחת הרבה סיכונים ולעלות למעלה הרבה, לרדוף אחרינו". כך אמר מאמן מכבי חיפה אריק בנאדו לשחקניו באסיפה שקיים בעקבות הניצחון על הפועל תל אביב. "הייתם אגרסיביים, במיוחד במחצית השנייה, נלחמתם על כל כדור", הוסיף המאמן. "הוכחתם שיש לכם פוטנציאל מאוד גדול. תנצלו אותו ואל תתנו לניצחון הזה להיות חד פעמי. הכי חשוב בכדורגל זה המשכיות". במהלך האסיפה ציין בנאדו את המגנים אייל משומר וטאלב טואטחה לטובה ובכלל החמיא לחוליית ההגנה. אלון תורג'מן לא ישחק בעכו בשל צבירת כרטיסים צהובים.

אריק בנאדו ייחסר בשבת את הקפטן יניב קטן, אשר ייעדר לעשרה ימים מהמגרשים.בבדיקת CT שנערכה לקפטן הירוקים, נמצא כי קטן סובל מקרע חלקי קטן בשריר הירך. בימים הקרובים השחקן ינוח ויעבור פיזיותרפיה.

אריק בנאדו מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
רוצה לראות המשכיות. בנאדו/אדריאן הרבשטיין

בחיפה הבהירו אתמול כי אין במינויו של בנאדו לתפקיד עוזר מאמן הנבחרת כדי להצביע על עתידו. ללא קשר, כפי שפורסם בוואלה! ספורט, רוני לוי הוא המועמד הבכיר להחליף את בנאדו בעונה הבאה. בחיפה לא פוסלים אפשרות שבמידה ולוי לא יגיע, בנאדו יסיים במקום השלישי ויישאר בתפקיד, אך "עדיין מוקדם לדבר על זה", כהגדרת גורמים במועדון. ההערכה היא כי בניגוד לשנים קודמות, נושא מינוי המאמן ייסגר לפני תום העונה.

בנושא אחר: במועדון מרוצים מאוד מהזימון של אנדריי פיליאבסקי לנבחרת אוקראינה. השחקן נמצא במעקב אנשי הנבחרת בשנתיים האחרונות, ובעקבות הזימון מחירו צפוי להאמיר. חיפה תנסה למכור את השחקן שוב, כשהמטרה היא לקבל לפחות מיליון יורו מקבוצה באוקראינה תמורת השחקן.

החלוץ תמאש פרישקין יפתח במשחק הקרוב בעכו ואם ימשיך להציג יכולת טובה חיפה תרכוש את כרטיסו מאוסטריה וינה בתום העונה. כרגע, רק מקומו של רובן ראיוס מובטח לעונה הבאה. למרות ההצרה של בוקולי ברשת החברתית, לפיה הוא חגג את הופעתו ה-400, בחיפה טענו אתמול כי לפי ספירת המועדון השחקן חגג 396 הופעות בלבד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully