וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנאדו: "ברגע שקראו לי לדגל, הפעם כמאמן, התייצבתי"

25.2.2014 / 20:06

מאמן מכבי חיפה הגיב למינויו לתפקיד עוזר מאמן נבחרת ישראל: "?תמיד ראיתי בנבחרת פסגה". בניון: "מאחל הצלחה"

צילום: קובי אליהו, עריכת וידאו: מיכאל ברגמן

לא מעט הפתעות שלף אלי גוטמן במסיבת העיתונאים שערך הערב (שלישי) , בה הודיע על הצוות המקצועי והשחקנים שיובילו את הנבחרת בקמפיין מוקדמות יורו 2016. גוטמן הלך על הצערת הסגל שלו וניפה את שלושת השחקנים הוותיקים - יוסי בניון, דודו אוואט וטל בן חיים הבלם. המאמן בחר באריק בנאדו מאמן מכבי חיפה כעוזרו החדש במקומו של יוסי אבוקסיס, כשנאצ'ו טורנו ממכבי תל אביב יהיה מאמן הכושר. גיורא אנטמן ימשיך להיות מאמן השוערים.

גוטמן פרסם את הסגל: בניון ואוואט בחוץ, אחמד עאבד בפנים

מאור בוזגלו, הפועל באר שבע. קובי אליהו
היכולת הנהדרת בליגה סידרה לו זימון לנבחרת. מאור בוזגלו/קובי אליהו

אריק בנאדו מסר בתגובה: ?תמיד ראיתי בנבחרת ישראל כפסגה, כסמל לאומי. כשחקן, במשך עשרות הופעותיי בכחול לבן תמיד הגעתי בהתרגשות ובגאווה לאימונים ולמשחקים. אני אוהב את הנבחרת בכל ליבי וברגע שקראו לי לדגל, הפעם כמאמן, התייצבתי. זה כבוד גדול עבורי לשרת את הנבחרת. אני מודה למאמן אלי גוטמן על האמון ואעשה הכול להצלחת הנבחרת. בנוגע למכבי חיפה, כל כולי מחויב למועדון שלי ואמשיך ואעבוד קשה להצלחת הקבוצה כפי שעשיתי עד היום. לצערי, מי שייפגעו מהמהלך יהיו משפחתי שזמני עמם יפחת ומכאן אני מתנצל בפניהם".

בניון הסתפק בתגובה קצרה: "מאחל המון הצלחה לנבחרת מכל הלב כמו תמיד". דודו אוואט, שאף הוא לא זומן, צייץ: "מובן לי לגמרי שלאחר תקופה די ארוכה בה אני לא משחק בספרד, אני לא אזומן לנבחרת, אני מקבל את החלטת המאמן בהבנה, אמשיך להתאמן חזק כדי לחזור למדי הנבחרת. אני מאחל המון בהצלחה לחברי הנבחרת במשחק נגד סלובקיה. מחזיק אצבעות ותמיד אשמח להגיע לישראל לייצג את הנבחרת והמדינה".

גיא חיימוב צייץ בטוויטר לאחר הזימון: "הרגשה מדהימה ללבוש בע"ה את המדים. רוצה ואעשה הכול להמשיך לעבוד קשה כדי להצדיק את הזימון". מאור בוזגלו צייץ: "ייצגתי את ישראל בכל הנבחרות ואני חוזר לייצג. אני שמח על כך ומקווה להצדיק את הזימון המחודש שלי". בן שהר צייץ: "שמח לחזור שוב לנבחרת ולייצג את המדינה! זו תמיד גאווה ללבוש את המדים. שיהיה בהצלחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully