וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר פאר הודחה בסיבוב הראשון של טורניר אקפולקו

הישראלית הפסידה 6:2, 6:2 ליוג'יני בושאר. בגברים: קרלוביץ' ניצח את איזנר ויתמודד מול דודי סלע בשמינית. ניצחון למארי

שחר פאר. GettyImages
בושאר העניקה לעצמה מתנת יום הולדת על חשבונה. פאר/GettyImages

שחר פאר הודחה היום (רביעי) מטורניר אקפולקו שבמקסיקו, לאחר שהפסידה בשתי מערכות לקנדית יוג'יני בושאר (19 בעולם) בתוצאה 6:2, 6:2 במסגרת הסיבוב הראשון. הקנדית, שחגגה אמש יום הולדת 20, תשחק בשמינית הגמר נגד הספרדייה לארה ארואבארנה.

פאר (85 בעולם) נשברה כבר במשחקון ההגשה הראשון שלה והקנדית עלתה ל-0:2. במשחקון החמישי פאר ניצלה אפשרות שבירה וצימקה ל-3:2, אולם במשחקון הבא לא הצליחה לשמור על ההגשה שלה, בושאר ניצלה אחת משלוש אפשרויות השבירה שלה במשחקון ועלתה ל-2:4. בהמשך הקנדית רשמה עוד שבירה אחת והשלימה 2:6 במערכה בתוך 30 דקות.

במערכה השנייה המשחקונים היו ארוכים יותר, אולם גם בסופה ידה של בושאר הייתה על העליונה. פאר שוב איבדה את ההגשה במשחקון השני, נשברה שוב במשחקון הרביעי ונקלעה לבור של 4:0. הישראלית הצליחה לצמק ל-4:1 בזכות ניצול של אחת משתי אפשרויות השבירה שלה במשחקון החמישי, אולם בהמשך בושאר שמרה על יציבות, שברה שוב את פאר וניצחה 2:6 במערכה בתוך 42 דקות.

איבו קרלוביץ' טניסאי קרואטי. Dan Kitwood, GettyImages
בשמינית הגמר זה יהיה דוד מול גוליית. קרלוביץ'/GettyImages, Dan Kitwood

אצל הגברים לא נרשמו הפתעות. אנדי מארי הזיע מול הספרדי פאבלו אנדוחאר, נוצח במערכה הראשונה 6:3, אך התעשת וניצח בשתי המערכות הבאות 1:6, 2:6 בדרך לשמינית הגמר, שם יפגוש את הפורטוגלי ז'ואאו סוסה.

דודי סלע, שניצח אתמול את אלחנדרו פייה, יתמודד בשמינית הגמר נגד איבו קרלוביץ'. בדו-קרב בין שניים מהטניסאים הגבוהים בסבב גבר הקרואטי על ג'ון איזנר 6:7, 6:7 והדיח את האמריקאי, שדורג שלישי, מהטורניר.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
  • עוד באותו נושא:
  • שחר פאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully