וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקפולקו: דודי סלע העפיל לשמינית הגמר

הישראלי ניצח 1:6, 4:6 את אלחנדרו פייה (79 בעולם) ומחכה למנצח בין איזנר לקרלוביץ'. וינטרוב בשמינית גמר גואנגז'ו

הטניסאי הישראלי דודי סלע. AP
מחכה לאיזנר או קרלוביץ'. סלע/AP

דודי סלע ממשיך ביכולתו הטובה והיום (שלישי) הוא העפיל לשמינית גמר טורניר אקפולקו שבמקסיקו (משטח קשה, סך פרסים 1.3 מיליון דולר). הטניסאי הבכיר של ישראל (73 בעולם) גבר על הקולמוביאני אלחנדרו פייה (79 בעולם) בתוצאה 1:6, 4:6. סלע יתמודד בסיבוב הבא עם המנצח במשחק בין האמריקאי ג'ון איזנר (מדורג שלישי בטורניר) לבין הקרואטי איבו קרלוביץ'.

שני הטניסאים שמרו על ההגשות בפתיחת המערכה הראשונה, עד שסלע יצר לעצמו הזדמנות שבירה אחת אותה ניצל במשחקון הרביעי. לאחר מכן סלע שבר שוב את יריבו במשחקון השישי, כשניצל עוד אפשרות שבירה אחת ושמר על ההגשה בדרך ל-1:6 מרשים בתוך 33 דקות. המערכה השנייה הייתה הפכפכה אך גם בסיומה הייתה ידו של הישראלי על העליונה. סלע פתח מצוין עם שבירה אולם לא שמר על ההגשה לאחר מכן ופייה השווה ל-1:1. סלע השיב בעוד שבירה ועלה ל-1:2, שמר על ההגשה והמשיך ל-2:3 אך אז פייה שוב שבר והשווה ל-3:3. בהמשך השניים שמרו על ההגשה, עד שסלע שבר ובתזמון מצוין, עלה ל4:5, שמר על ההגשה והשלים 4:6 במערכה בתוך 44 דקות.

אמיר וינטרוב (224 בעולם), המשחק בטורניר הצ'לנג'ר בגואנגז'ו שבסין (משטח קשה, סך פרסים 50 אלף דולר) ניצח את הגרמני נילס לנגר (404 בעולם) בתוצאה 5:7, 3:6 והעפיל שמינית הגמר. בסיבוב הבא מחכה לוינטרוב היפני הירוקי מורייה (167 בעולם).

הטניסאי הישראלי אמיר ויינטרוב. Geert Vanden Wijngaert, AP
מתקדם בסין. וינטרוב/AP, Geert Vanden Wijngaert
  • עוד באותו נושא:
  • דודי סלע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully