וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישי כדיר: "שמח שהחבר'ה מצאנו אותי, וייט עזר לנו"

24.2.2014 / 23:10

המצטיין באילת הצטנע בסיום הניצחון על ראשל"צ. קטש: "היינו בהרכבים לא רגילים". צביקה שרף: "זה הוכרע על עונשין"

מאמן הפועל אילת עודד קטש. מגד גוזני
בסך הכל מרוצה מהרכש החדש. קטש/מגד גוזני

הפועל אילת גברה הערב (שני) 74:79 על מכבי ראשון לציון, ושמרה על סיכוי לסיים במקומות 1-4. עודד קטש אמר בסיום: "ברחנו בחצי הראשון, הם חזרו עם מומנטום של כמה שלשות די קשות. בגלל זה גם לא לקחתי טיים אאוט, אולי פספסתי אבל זה דברים שקורים בכדורסל ואמרתי לשחקנים שחשוב לי שנשלוט במשחק. ניצחנו בריבאונד ובכמה דקות טובות עשינו עצירות הגנתיות וזה מה שהכריע".

על טריקו וייט, שסיים את הופעת הבכורה שלו עם שמונה נקודות, אמר המאמן: "קשה להכניס שחקן לתוך השיטה. נצטרך לקצר תהליכים איתו. יש לו יכולות פיזיות, הגנתית אני מאוד מרוצה. היינו בהרכבים לא רגילים. הייתי מאוד שמח אם טרנס רודריק היה מתנהג בצורה כזו שהיה אפשר להשאיר אותו. זו נקודה רגישה. לקחתי מאוד קשה את העניין הזה".

אלישי כדיר, שהצטיין עם 19 נקודות ו-14 ריבאונדים, אמר: "הנחיתה שלי באילת הייתה טובה. הייתה לי ירידה אחרי הגביע, לקחתי את זה קשה, אבל עשיתי שבוע טוב של אימונים והשתחררתי מזה. אני שמח שהחבר'ה מצאו אותי. זה לא קל להכניס כל פעם שחקן חדש לקבוצה, זה שובר את הרוטציה וצריך לעשות התאמות. לשמחתי טריקו הוא שחקן הגנה טוב. בהתקפה הוא לא כל כך הכיר את התרגילים, אבל הוא עזר לנו".

צביקה שרף, שספג עוד הפסד צמוד, אמר בסיום: "התמודדנו מול קבוצה טובה במשחק פיזי, זה הוכרע על קליעות עונשין. לא שמרנו על יציבות לאורך המשחק, הרבע הראשון היה קטסטרופה. בסוף עשינו טעויות והפסדנו. אני לא רוצה לדבר על השיפוט". על העובדה כי שון דאוסן לא שותף במחצית השנייה אמר שרף: "מה שיש לי להגיד לדאוסן, אני אגיד לו לבד. לא קרה כלום. אנחנו עושים תיקונים כל השבוע וצריך לשמור על זה".

שחקן מכבי ראשון לציון שון דאוסן. מגד גוזני
מדוע לא שיחק בחצי השני? דאוסן/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully