וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: קטמון עלתה למקום השישי, ראשון לציון נעצרה

הירושלמים ניצחו 0:2 את מכבי יבנה והתקדמו בטבלה, ראשון לציון סיימה את קרב התחתית מול מכבי הרצליה ב-1:1

עידן שמש שחקן הפועל קטמון לפני איתי אלקסלסי שחקן הפועל ראשון לציון. ברני ארדוב
קטמון מביטה לעבר הפלייאוף העליון. עידן שמש/ברני ארדוב

המחזור ה-25 בליגה הלאומית ננעל הערב (שני) עם שלושה משחקים בעלי השפעה על התחתית. הפועל ראשון לציון נעצרה עם 1:1 ביתי מול מכבי הרצליה, בעוד הפועל קטמון ברחה מהחלק התחתון ועלתה למקום השישי בזכות 0:2 בנס ציונה על מכבי יבנה. הפועל עפולה והפועל רמת גן נפרדו ב-1:1.

מכבי יבנה - הפועל קטמון 2:0

הירושלמים השלימו דאבל עונתי על יריבתם מימי ליגה א' וחגגו עם שלוש נקודות חשובות את החתימה על הסכם האיחוד עם הפועל ירושלים, ארבעה ימים לפני הדרבי. למרות היעדרותו של מתן בראשי המוצהב ועוד כמה שחקנים פצועים, הפועל קטמון החזיקה מעמד במחצית הראשונה ובדקה ה-60 היה זה דן רומן שהעניק יתרון עם שער בכורה במדי הקבוצה אליה הצטרף בינואר, כשבעיטה לא חזקה שלו למרכז השער נהדפה פנימה על ידי השוער גיא סאלם. מכבי יבנה לא הצליחה לחזור ופספסה הזדמנות לטפס למקום השישי, אותו תפסה קטמון שגם סגרה עניין בדקה ה-86 עם שער של החלוץ עידן שמש, שעבר את סאלם וגלגל פנימה. המארחים המאוכזבים צריכים להביט בדאגה לתחתית.

הפועל ראשון לציון - מכבי הרצליה 1:1

רצף שלושת הניצחונות של הכתומים נעצר דווקא בקרב התחתית החשוב מול מכבי הרצליה. ראשון לציון יכלה לברוח מהקו האדום אחרי תקופה ארוכה, אבל הסתפקה בנקודה. פרדי דוד קיבל יתרון מהחלוץ הצעיר גיא מלמד, שהמשיך את המומנטום מהצמד במחזור הקודם עם שער בדקה ה-56, אבל רן מלכה הורחק בדקה ה-70 וניר נחום ניצל זאת כדי להשוות שמונה דקות לאחר מכן. ראשון לציון עם 29 נקודות, מכבי הרצליה עם 31 במקום ה-12.

הפועל עפולה - הפועל רמת גן 1:1

במשחק שנעל את הערב, עפולה הצליחה לחזור אל המקום שמוביל למבחנים ולעלות אל מעל לקו האדום, אבל לא הרבה יותר מזה. רמת גן לעומת זאת, איבדה שתי נקודות יקרות מפז במאבקה על כרטיס לפלייאוף העליון. רן בן שמעון כבש לאורחים (31), שלומי חנוכה איזן (66).

רן מלכה שחקן מכבי הרצליה. ברני ארדוב
הורחק בתיקו של מכבי הרצליה. רן מלכה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully