וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: בני לוד הביסה 0:3 את אחי נצרת

המארחת חגגה: איילי כבש מול האקסית (55), בן לולו הכפיל (66) ובן חמו הוסיף (83). רק 0:1 לנתניה על אום אל פאחם

קובי בן חמו שחקן בני לוד. ברני ארדוב
חלומות על עלייה. קובי בן חמו/ברני ארדוב

המחזור ה-25 בליגה הלאומית יצא לדרך, כשבמוקד המשך מאבקי הצמרת. מכבי נתניה גירדה 0:1 מול מכבי אום אל פאחם בחוץ בקרב קצוות. ליאור אסולין איזן בשניות הסיום ב-1:1 של הפועל פתח תקוה בחוץ מול הכח עמידר רמת גן ובני לוד הביסה 0:3 את אחי נצרת. הפועל נצרת עילית התקדמה במעלה הטבלה עם 0:1 דרמטי על הפועל ירושלים, בית"ר תל אביב רמלה סיימה ב-1:1 מול הפועל אשקלון. המחזור יושלם ביום שני עם שלושה משחקים: מכבי יבנה - הפועל קטמון, הפועל ראשון לציון - מכבי הרצליה, הפועל עפולה - הפועל רמת גן.

עידו לוי מכבי נתניה. ברני ארדוב
הציל את נתניה. עידו לוי/ברני ארדוב

בני לוד - מכבי אחי נצרת 0:3

משחק הצמרת המסקרן הסתיים בניצחון חד משמעי של המארחת, שממשיכה לחלום בגדול על ליגת העל ורחוקה כעת רק חמש נקודות מהפועל פתח תקוה שנמצאת במקום השני. אחי נצרת ספגה הפסד שני ברציפות ואיבדה נקודות יקרות במאבקי הצמרת, בעוד לוד עצרה רצף של שני הפסדים. סרג' איילי הכניע את האקסית וחגג שער בכורה בלוד (55), משה בן לולו הכפיל (66) וקובי בן חמו השלים (83).

דקה 13: אלי אלבז בחן את צליל חתוכה, השוער המארח הדף היטב.

דקה 55: גול! שער יתרון מצוין ללוד. אבו סיאם מצא את אמסיס, ששלח לסרג' איילי וזה כבש מול השוער ומול האקסית. 0:1. אגב, השער האחרון של איילי היה במדי נצרת, מול לוד.

דקה 60: עלי חטיב בעט היטב, חתוכה שוב היה במקום.

דקה 66: גול! מי שלא משווה, חוטף. בן לולו קיבל כדור ברחבה, היטל במגן ושלח לרשת, 0:2.

דקה 73: אבו ניל עבר את חתוכה והכדור הגיע לאלבז, שללא שוער בשער בעט היישר לגופו של רז שביט. הצלה אדירה לשחקן לוד.

דקה 83: גול! קובי בן חמו חטף כדור כ-25 מטרים מהשער, דהר לכיוון הרחבה וסובב נהדר בשמאל, 0:3.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

מכבי אום אל פאחם - מכבי נתניה 1:0

משחק חלש מאוד הסתיים בעוד ניצחון לא משכנע של מוליכת הטבלה, שהתקשתה גם מול נועלת הליגה. נתניה הציגה כדורגל איטי ושבלוני וסבלה גם מתנאי המגרש. בדקה ה-38 המארחים איבדו את זוהיר אגבריה, שהורחק בצהוב שני, מה שהוציא את הרוח ממפרשיה של אום אל פאחם. ערן לוי נכנס במחצית השנייה ובדקה ה-56 קרן שלו הגיעה לעידן אקסברד, שבעט לקורה בעוצמה, השתלט על הריבאונד ובעט עוד כדור, שפגע בעידו לוי ונכנס. עד לסיום, נתניה החמיצה שלל הזדמנויות לסגור עניין והמשיכה להראות רע. ארבע דקות לשריקה, קיבלו האורחים פנדל, אבל ערן לוי בעט ברשלנות מעל השער. בסיום, הקפטן העצבני הספיק להתעמת עם אנשי אום אל פאחם ורק חבריו מנעו עימות פיזי.

הכח עמידר רמת גן - הפועל פתח תקוה 1:1

דרמה גדולה בווינטר. הסגולים היו רחוקים שניות בודדות מניצחון שני בלבד בתשעת המפגשים האחרונים מול המלאבסים, אבל ליאור אסולין קבע עם בעיטה חופשית חלוקת נקודות בדקה ה-94. עוד קודם לכן, לנרי קהינדה המושאל ממכבי תל אביב המשיך להראות את כוחו עם שער בדקה ה-63, אבל כאמור, רגע לפני שהפער בין הקבוצות הצטמק לחמש נקודות בלבד והחזיר את פתח תקוה למאבקי העלייה מהמקום הרגוע שלה במקום השני, הגיע אסולין.

ליאור אסולין הפועל פתח תקוה חוגג שער. קובי אליהו
שוויון דרמטי. אסולין/קובי אליהו

הפועל ירושלים - הפועל נצרת עילית 1:0

ניצחון דרמטי לאורחים, שהקפיצו את עצמם עמוק אל תוך חבורת הצמרת והשאירו את האדומים המומים, שבוע לפני ה"דרבי" מול קטמון. ירושלים תקועה בתחתית אחרי שאיברהים בסיט הכריע בדקה ה-87. עבור נצרת עילית, זה היה ניצחון ראשון אחרי ארבעה משחקים, ירושלים כבר עם ארבעה מחזורים בלי ניצחון.

בית"ר תל אביב רמלה - הפועל אשקלון 1:1

קרב מרכז הטבלה הסתיים ללא הכרעה ועם חלוקת נקודות שבוודאי מאכזבת את שתי הקבוצות, להן היו שאיפות להצטרף לחבורת הצמרת. גיל גילקרוב העלה את המארחת ליתרון (32), אבל אוטורוגו אזנווה איזן, 18 דקות לסיום, שערו הראשון בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully