וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חואנפראן: "לא הפסדנו בבית העונה. ננצח שם את ריאל"

חואנפראן ואתלטיקו מדריד מתאוששים מהתבוסה לאוסאסונה ומתכוננים לדרבי: "אנחנו קבוצה מנצחת, לא רגילים להפסדים"

מאמן אתלטיקו מדריד, דייגו סימאונה. AP
"כשהיריבה טובה ממך, אתה צריך לברך אותה". סימאונה/AP

אתלטיקו מדריד שמטה אמש (ראשון) נקודות חשובות במאבק האליפות כשהיא הובסה 3:0 על ידי אוסאסונה במחזור ה-25 בליגה הספרדית. הקבוצה מפמפלונה הלמה בקולצ'יונרוס עם שלושה שערים במחצית הראשונה והקבוצה של דייגו סימאונה נותרה במקום השלישי, שלוש נקודות מאחורי המוליכה ריאל מדריד. ביום ראשון הבא (18:00) אתלטי תארח את ריאל מדריד לאחד ממשחקי הדרבי החשובים ביותר בשנים האחרונות.

"כשהיריבה טובה ממך, אתה צריך לברך אותה", אמר סימאונה אחרי המשחק אתמול, "אוסאסונה שיחקה היטב. היא הייתה עדיפה וניצלה את המצבים שלה. היא הפתיעה אותנו עם שני השערים הראשונים והייתה מצוינת במחצית הראשונה".

המגן הימני חואנפראן הוסיף: "מבחינתנו אין זמן טוב להפסיד בו. אנחנו קבוצה מנצחת, אנחנו לא רגילים להפסדים. בדרך כלל ההגנה שלנו מאוד חזקה, אבל זו הייתה מחצית ראשונה טובה מאוד של אוסאסונה והגיע לה לנצח. אם ננצח את ריאל בשבוע הבא הדברים יראו אחרת. אנחנו חזקים בבית, לא הפסדנו שם העונה, ואני משוכנע שננצח בדרבי".

המגן השמאלי, פיליפה לואיז, אמר: "השער השלישי שלהם היה מכה עבורנו. אנחנו צריכים לברך את אוסאסונה על הופעה גדולה. כל הזמן אמרנו שמאבק האליפות הוא דו ראשי, בין ברצלונה לריאל, אבל אנחנו מאוד חזקים בבית ונעשה הכול כדי לנצח את ריאל בשבוע הבא".

נקודת האור הבודדה מבחינת אתלטיקו הייתה העובדה שדייגו קוסטה, ארדה טוראן, מירנדה, דייגו גודין ולואיז לא ספגו צהובים שהיו מונעים מהם לשחק בשבוע הבא. מירנדה כלל לא שיחק אתמול וארדה נכנס כמחליף, כמו גם קוקה. ב"מארקה" העלו סקר ששואל האם סימאונה שגה כשביצע רוטציה ו-82 אחוזים השיבו ש"כן".

שחקן אתלטיקו מדריד, חואנפראן (צהוב) מול שחקני אוסאסונה, רוברטו טורס (ימין), אמיליאנו ארמנטרוס. AP
אופטימי למרות ההפסד. חואנפראן/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully