וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: אוסאסונה הדהימה עם 0:3 על אתלטיקו מדריד

הקולצ'ונרוס הובסו בפמפלונה, ריאל מדריד כבשה את הפסגה אחרי 20 חודשים. סחודו, ארמנטרוס וטורס הכניעו את קורטואה

דייגו קוסטה שחקן אתלטיקו מדריד. AP
האליפות מתרחקת. דייגו קוסטה/AP

אחרי ההפסד המפתיע של ברצלונה אתמול (שבת) נמשך המחזור ה-25 בליגה הספרדית וסיפק מהפך בפסגה. אתלטיקו מדריד הצלע השנייה במאבק האליפות הושפלה עם תבוסה של 3:0 בחוץ מול אוסאסונה וריאל מדריד עלתה למקום הראשון לראשונה מזה 20 חודשים. במשחקים נוספים: אתלטיק בילבאו התבססה במקום הרביעי עם 0:2 בחוץ על נועלת הטבלה בטיס. סביליה ניצחה 0:1 את ראיו בחוץ, 1:2 דרמטי לוולנסיה על גרנאדה.

שחקני אוסאסונה חוגגים. AP
היממו את אתלטיקו. שחקני אוסאסונה חוגגים/AP

אוסאסונה - אתלטיקו מדריד 0:3

האם אתלטיקו מדריד קורסת תחת הלחץ והעייפות? ארבעה ימים בלבד אחרי הניצחון על מילאן בליגת האלופות, הקולצ'ונרוס נחלו מפלה גדולה בפמפלונה ופינו את הפסגה לריאל מדריד. סחודו, ארמנטרוס וטורס כבשו למארחים כבר במחצית הראשונה והיממו את דייגו סימאונה והשחקנים שלו שנחלו הפסד חוץ שני רצוף בליגה ורביעי בחמישה משחקים אם לוקחים בחשבון גם את צמד ההפסדים לריאל מדריד בגביע. מי שיכולה לחייך חיוך גדול בסיום המחזור הזה היא ריאל מדריד שניצחה אתמול את אלצ'ה וחזרה למקום הראשון בליגה לראשונה אחרי 20 חודשים כשהיא מנצלת גם את ההפסד של ברצלונה.

הפתיחה של המשחק הזה הייתה מדהימה כשהמארחים עלו ליתרון כבר בדקה השישית. כדור קרן מצד שמאל מצא את אלברו סחודו שהסתנן מאחור, ניצל שאננות של הגנת אתלטיקו ובעט מהאוויר לרשת. 0:1 מפתיע למארחים.

אתלטיקו לא יצאה מההלם שלה ובדקה ה-21 הגיע השער השני של הקבוצה מפמפלונה. ארמנטרוס השתלט על כדור כ-17 מטרים מהשער של קורטואה ובעט כדור אדיר לפינה הגבוהה. 0:2 מפתיע מאוד לאוסאסונה.

בדקה ה-27 הגיעה אתלטיקו למצב ממשי ראשון במשחק. דייגו קוסטה קיבל כדור כ-18 מטרים משערו של אנדראס פרננדס ובעט כדור חזק אבל לא מספיק מדויק והחוצה. בדקה ה-42 אוסאסונה כבר השפילה את אתלטיקו עם שער שלישי. דאמיה הרים כדור מצד שמאל, רוברטו טורס נותר בלתי מכוסה ונגח מקרוב לרשת. 0:3 מדהים לאוסאסונה במחצית.

אתלטיקו עלתה מיואשת למחצית השנייה, אוסאסונה הורידה הילוך ולמרות זאת כמעט כבשה את הרביעי בדקה ה-71 בהתקפה מתפרצת אבל סחודו החמיץ מצב קורץ ופספס הזדמנות לצמד אישי נדיר מבחינתו.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
איקר מוניאין שחקן בילבאו חוגג. רויטרס
בילבאו ממשיכה לנצח. מוניאין/רויטרס

בטיס - אתלטיק בילבאו 2:0

הבאסקים ראו איך אתמול היריבה הגדולה שלהם סוסיאדד מפרקת את ברצלונה ומתקרבת אליהם במירוץ למקום הרביעי, המוליך אל מוקדמות ליגת האלופות. ראו, והגיבו. בטיס החלשה, שסוגרת את הטבלה עם 14 נקודות בלבד ועושה את דרכה הבטוחה אל הליגה השנייה, לא היוותה יריבה אמיתית. איקר מוניאין כבש את הראשון בפנדל (34) ולאחר מכן, דמיאן פרקיס (41) ולורנסו רייס (58) ראו אדומים. גיירמו הכפיל (81).

משחקים נוספים:

ולנסיה - גרנאדה 1:2
לוולנסיה: פאקו אלקסר (64), רובן וזו (90). לגרנאדה: פיטי (47)

ראיו וייקאנו - סביליה 1:0
לסביליה: קוקה (57)

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully