וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קדוסי: "6 משחקים בלי הפסד מראים על החוזק שלנו"

23.2.2014 / 12:12

חלוץ בני יהודה מעודד מההיחלצות מהמקום האחרון: "חבל שהיריבות שלנו ניצחו, אנחנו לא רגילים להיות בתחתית"

one

בני יהודה נחלצה אמש (שבת) מהמקום האחרון בטבלה עם ניצחון 0:1 על הפועל עכו, שהיה משחקה השישי ברציפות ללא הפסד. בשכונה הציבו לעצמם מטרה ערב המחזור לצבור שש נקודות משני קרבות התחתית נגד עכו ורמת השרון, כאשר המשימה הראשונה הושלמה בהצלחה.

יוסי אבוקסיס נאלץ להסתדר ללא אמיר עגייב המוצהב, שיחזור בשבוע הבא להרכב, וכן ללא לירוי צעירי וג'יימס קין הפצועים שלא נכללו בסגל. קין צפוי להיות כשיר למשחק נגד רמת השרון, כאשר במהלך השבוע ינסו בצוות המקצועי להכשיר גם את צעירי למשחק הגורלי. מלבד כובש השער קדוסי, שהפגין משחק מצוין והטריד ללא הרף את הגנת עכו, ציינו בקבוצה גם את הבלם גל כהן והמגן איציק עזוז שהיו מצויינים בחלק האחורי.

צפו בתקציר: בני יהודה גוברת 0:1 על הפועל עכו

נעים: "אוהדי בני יהודה הוציאו את הטעם מהכדורגל"

אוהד קדוסי שחקן בני יהודה חוגג. ברני ארדוב
"חבל שהקבוצות שאנחנו מתמודדים נגדן במאבק הירידה ניצחו". אוהד קדוסי/ברני ארדוב

"זה שער חשוב שנתן לנו שלוש נקודות מאוד חשובות", אמר קדוסי. "אחרי התוצאות של הפועל רעננה ומכבי פתח תקוה שניצחו, למזלנו ניצחנו וחשוב להמשיך עם זה גם בשבוע הבא, כי היעד שלנו הוא להישאר בליגה. אין ספק שיש לחץ, כי קבוצה שלא רגילה להיות בתחתית כמו בני יהודה, שבדרך מסיימת בפלייאוף העליון, הגיעה פתאום למצב כזה שהיא במקום האחרון ונלחמת על חייה, אז קצת קשה לשחקנים. הפעם האחרונה שזה קרה היתה לפני שבע שנים ואנחנו לא רגילים לקרבות הישרדות".

החלוץ שכבש שבוע שני ברציפות התייחס לתחתית הבוערת: "אנחנו לא שמחים על התוצאות שהשיגו הקבוצות התחתית, אבל ברור שאנחנו שמחים שניצחנו ויצאנו סוף סוף מהמקום האחרון. חבל שהקבוצות שאנחנו מתמודדים נגדן במאבק הירידה ניצחו, אבל יש עוד ליגה ארוכה ופלייאוף וזה מה שיקבע בסופו של דבר". להבדיל מקבוצות אחרות, אנחנו כבר שישה משחקים ללא הפסד וזה מראה על חוזק של קבוצה, שקשה לנצח אותנו. אנחנו מקווים להמשיך עם זה".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully