וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעים: "אוהדי בני יהודה הוציאו את הטעם מהכדורגל"

22.2.2014 / 22:34

מאמן עכו רתח: "3,000 איש קיללו את אשתי ובתי. זה בלתי נסבל, גם אני בן אדם". אבוקסיס: "בלי הבית אין סיכוי להישאר"

one

במחזור הראשון של העונה, השיגה בני יהודה ניצחון ביתי. זה היה בחודש אוגוסט. מאז, לא הצליחו הזהובים לחגוג בבית, כל זאת, עד הערב (שבת). בני יהודה ניצחה 0:1 קטן-גדול את הפועל עכו, בזכות שער של אוהד קדוסי, ואספה שלוש נקודות חשובות שהוציאו אותה מהמקום האחרון.

"זה ניצחון ביתי ראשון מאז שאני פה", אמר בסיום מאמן בני יהודה, יוסי אבוקסיס. "אנחנו יודעים שבלי הבית אין לנו סיכוי להישאר. שמח שהשגנו ניצחון גם לא ביכולת טובה, אבל עם הרבה נחישות ודחיפה מהקהל. הגענו בלי מספר שחקנים חשובים, ויש לחץ במיוחד כשהשחקנים שמעו את התוצאות האחרות וזה פגם לנו במשחק. יצאנו מהמקום האחרון אבל מה שחשוב זה לעבור מקום אחד נוסף. אנחנו תמיד צריכים להסתכל על עצמנו ואי אפשר כל שבוע לצפות לתוצאות טובות מהיריבות לתחתית.

על הקהל אמר אבוקסיס: "הם מעריכים את זה שהקבוצה נראית יותר טוב והקבוצה משחקת. בדקות האחרונות אהבתי שהקהל דחף את הקבוצה כי השחקנים בלחץ, והם נמצאים בסחרור כזה בגלל שאנחנו מקבלים שערים בדקות האחרונות העונה".

מאמן בני יהודה יוסי אבוקסיס מאוכזב. ברני ארדוב
סוף סוף יכול לנשום לרווחה. אבוקסיס/ברני ארדוב

בעכו לעומת זאת כאבו את ההפסד, אך המאמן, יובל נעים זעם דווקא על הקהל של בני יהודה, שתקף אותו מהשנייה הראשונה של המשחק. "אפשר לקבל קללות, תמיד יש כאלה שצועקים בכל מגרש, אבל כששלושת אלפים איש צועקים על האישה והילדה שלך, אז זה בלתי נסבל", אמר נעים. "גם אני בן אדם. היתה פה אווירה לא טובה של כדורגל. זה לא ספורט. הם עשו את זה גם לדרור קשטן, ילדים בני 15-16 ירקו לו בפנים. אני מקווה שאנשים ייקחו את זה לתשומת ליבם. אפשר לנצח ואפשר להפסיד, אני יכול להתעצבן על עצמי, אבל זה לא ראוי. היו קללות ונאצות מהדקה הראשונה, וזה מוציא את הטעם מהכדורגל. אולי הצעירים כאן לא זוכרים ששיחקתי כאן שנתיים והיו לי שנים מאוד יפות בקבוצה".

על המשחק עצמו אמר נעים: "דווקא במחצית השנייה נראינו יותר טוב. חבל, אבל נתנו את כל מה שהיה לנו במשחק חוץ מאוד קשה. המאבק שלנו יהיה עד הסוף. אנחנו צריכים להגיע ל-35 נקודות ואנחנו נגיע. אם אין אני לי מי לי, אנחנו ניקח את הנקודות ואנחנו נישאר בליגה". על הטעות של אדי גוטליב שהובילה לשער אמר המאמן: "דווקא במשחק טוב של אדי הוא עשה טעות. מהזווית שאני ראיתי הוא היה צריך להרחיק בנגיעה את הכדור אבל זה חלק מהמשחק. עם כל הצער והכאב נרים את השחקנים לקראת מכבי חיפה במחזור הבא. אין הנחות ואף אחד גם לא ירחם עלינו".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
יובל נעים מאמן הפועל עכו. ברני ארדוב
אף אחד לא ירחם עליהם. נעים/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully