וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כרמלו אנתוני מיואש מהניקס, קווין לאב לא עוצר

הניקס שמטו יתרון דו ספרתי באטלנטה, אנתוני: "העונה הזו מתישה אותי". לאב בכושר מפלצתי, הבולס בצעד לעבר מירוטיץ'

כרמלו אנתוני, ניו יורק ניקס. AP
מאבד את הסבלנות. אנתוני/AP

כנראה ששום דבר כבר לא יציל את העונה של הניקס. אחרי שפורסם על כוונתם לשחרר את מטה וורלד פיס ובנו אודריך, החבורה של מייק וודסון ספגה הלילה (ראשון) הפסד 7 ב-9 משחקים, אחרי 107:98 לאטלנטה החלשה. הניקס שוב פתחו פער דו ספרתי מבטיח במחצית השנייה, ושוב שמטו אותו, משחק שני רצוף. כעת הם רחוקים מרחק חמישה וחצי משחקים מאטלנטה, שנמצאת במקום השמיני במזרח, המוביל לפלייאוף. כרמלו אנתוני, כך נראה, כבר מיואש לחלוטין. "כל פעם קורים לנו אותם דברים, רק היום משתנה. כבר מתחיל להיות קשה מאוד להתמודד עם הזה. זה בוחן את קצה גבול היכולת שלי, האכזבה כבר בהחלט מחלחלת אליי".

מייק וודסון, מאמן הניקס, נאחז בתפקידו בציפורניים ומתעקש לנסות להוציא את הקבוצה בעצמו מהבוץ. "אני הולך להמשיך לאמן את הקבוצה הזו, ואמשיך לדחוף אותה קדימה", אמר. "אם זה אומר שאצטרך להיות נודניק, אעשה את העבודה שלי. אני חייב להרים את הקבוצה הזו למעלה מחדש".

הפייסרס הזיעו במילווקי, דאנק ניצחון לננה

סיכום חלון ההעברות ב-NBA

שחקן מינסוטה טימברוולבס קווין לאב. AP
בלתי ניתן לעצירה. קווין לאב/AP

קווין לאב חוגג טריפל דאבל ראשון, וממשיך להפציץ

מי יכול לעצור את קווין לאב? הפורוורד הנהדר של מינסוטה המשיך הלילה את הכושר הנפלא בו הוא נמצא, כשרשם טריפל דאבל ראשון בקריירה, עם 37 נקודות, 12 ריבאונדים ו-10 אסיסטים ב-104:121 של הזאבים על יוטה. שימו לב למספרים של לאב לאחרונה: בשבעה משחקים בחודש פברואר, הוא מעמיד ממוצעים של 34.6 נקודות (48.6% משתיים, 43.1% משלוש) ו-14.9 ריבאונדים. "חשבתי שהטריפל דאבל הראשון שלי יגיע מתישהו. הייתי קרוב כבר כמה פעמים, אבל זה משחק שבהחלט אזכור", אמר לאב המאושר בסיום.

"קווין לאב הוא בלתי ייאמן. להגיע לטריפל דאבל תוך שלושה רבעים זה חתיכת הישג", הוסיף מאמן מינסוטה ריק אדלמן.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
ניקולה מירוטיץ' שחקן ריאל מדריד. מגד גוזני
בדרך לבולס. מירוטיץ'/מגד גוזני

* בספרד מדווחים כי שיקגו בולס עושה צעדים משמעותיים כדי להביא בקיץ את פורוורד ריאל מדריד, ניקולה מירוטיץ'. המונטנגרי-ספרדי הנהדר חתם רק בקיץ האחרון על חוזה חדש בריאל מדריד עד 2015, ותג המחיר לשחרורו עומד על 2.5 מיליון יורו, אך על פי התקשורת בספרד, זה לא יהווה מכשול. על פי הדיווחים, הבולס מציעים למירוטיץ' חוזה ל-4 שנים על סך 20 מיליון דולר. מי שהתלהב למשמע החדשות הללו הוא לא אחר מדירק נוביצקי, שאמר ל'מארקה' כי "ניקולה מירוטיץ' מזכיר לי את עצמי".

* תהליך ההחלמה של קובי בריאנט מתארך יותר מהצפוי. הממבה השחורה עשוי לחזור לפעילות בעוד שלושה שבועות לפחות, אחרי שנבדק על ידי רופאי הלייקרס. בעיר המלאכים מקווים כי הוא יחזור ב-14 במרץ, כך שיישארו עוד 17 משחקים לעונה הסדירה. "זה לא בשליטתי", אמר מייק ד'אנטוני. "נראה מה יהיה, אין לי תשובות לאף אחד לגבי העניין הזה".

* גם לברון ג'יימס סובל מפציעה. הפציעה של קינג ג'יימס, שנפצע באפו במהלך המשחק מול אוקלהומה סיטי אומנם חמורה פחות, אך הוא נעדר מאימון מיאמי ועשוי שלא לשחק במשחק הקרוב מול שיקגו. "יש לי קצת מהכל - כאבים, כאבי ראש ועוד", אמר ג'יימס. "אני מקווה שמצבי ישתפר בימים הקרובים".

לברון ג'יימס שחקן מיאמי היט. AP
עדיין מושבת. לברון/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully