וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע: "בוזגלו ישוחרר רק תמורת הצעה דמיונית"

23.2.2014 / 6:37

במועדון מתמוגגים מהקשר. יעקב בוזגלו: "הוא הבין שהוא צריך לשחק במקום שמכבדים אותו". שחקנים: ברמה"ש ניסו לפצוע אותנו

one

בהפועל באר שבע ממשיכים להתמוגג ממאור בוזגלו. הקשר, שהוליך אמש (שבת) את קבוצתו ל-0:4 על הפועל רמת השרון, חתם בתחילת העונה על חוזה לשלוש שנים. מעבר לעובדה שבאר שבע אמורה לממש את האופציה לשנתיים הבאות (חתום על חוזה עד תום העונה בלבד, עם אופציה), בוזגלו קיבל סכום של חצי מיליון דולר תמורת מחצית מכרטיסו, והחצי השני נשאר בידו. באופן טבעי, בבאר שבע מתכוונים להודיע לקשר על מימוש האופציה לשנתיים הבאות, תמורת סכומים ידועים מראש, אלא שכבר עתה ברור שהקשר יבדוק גם אופציות מחוץ לישראל.

בבאר שבע אמרו אתמול כי "מאור בוזגלו ישוחרר בקיץ רק תמורת הצעה דמיונית". הסיבה לכך נעוצה כמובן בעובדה שהמועדון מחזיק במחצית מכרטיסו, וכל הצעה של פחות משני מיליון יורו (רק מחצית, כאמור, תעבור לבאר שבע), לא תהיה מספיק אטרקטיבית כדי לאפשר לו לעזוב.

בוזגלו מצטנע: "אלישע אמר לי ליהנות ולשחק כדורגל"

דוד רוזנטל מצדיע למאור בוזגלו: שחקן העונה עד כה

מאור בוזגלו (עומד) ובנו ריי חוגגים עם שחקני הפועל באר שבע. קובי אליהו
הכל נשאר במשפחה. בוזגלו עם הבן/קובי אליהו

עם 12 בישולים ושמונה שערים, נראה כי האדם המאושר ביותר מהמצב הוא אביו, יעקב בוזגלו, שספג לא מעט ביקורת בשנים האחרונות על מעורבותו בקריירה של בנו. "אמרו שאני מפריע לילד. אבל דווקא העונה הגברתי הילוך, אז מעניין מה יגידו עכשיו", אמר בוזגלו האב בשיחה עם וואלה! ספורט. "מאור הבין שיש רק מישהו אחד שיכול לדאוג לו, אבל זה עניין אחר. הבן שלי שמח וזה הכי חשוב. הוא הבין שהוא צריך לשחק במקום שנותנים לו ומכבדים אותו, לא רק מבקשים ממנו. אם ילמדו באגודות לכבד שחקנים, אני מניח שהרבה מאוד שחקנים מוכשרים יתנו מעבר למה שהם נותנים היום".

בוזגלו האב המשיך ואמר: "מהאפסנאי עד אחרון השחקנים כולם תורמים העונה בבאר שבע, מאור שווה לכולם. באר שבע זאת אגודה בריאה וכיפית. אני שמח שלא מדברים על כסף, ומדברים על מאור רק בהקשרים מקצועיים. מה יהיה בסוף העונה? עוד לא חושבים על כלום, אבל ברור שבאר שבע לא תסרב אם תקבל עליו מיליונים. היום כולם הולכים אחורה ובודקים גם את המספרים שלו במכבי. 81 משחקי ליגה, 27 בישולים ו-17 שערים. הכל כשחצי שנה לא שיחק בגלל פציעה. שום דבר לא השתנה, זה אותו מאור, רק יותר שמח כאן".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שחקני הפועל באר שבע חוגגים. קובי אליהו
יש סיבה לחגוג. שחקני באר שבע, אתמול/קובי אליהו

בחזרה לבאר שבע, שיכולה לסמן עוד "וי" ענק בהתמודדות שלה בצמרת הגבוהה. הקבוצה של אלישע לוי מפגרת רק בשלוש נקודות אחרי מכבי תל אביב, שמעידה שלה הערב מול הפועל חיפה תחזיר את הקבוצה למאבק על האליפות. בכל הנוגע למה שקרה על כר הדשא, שחקנים בבאר שבע טענו בסיום המשחק כי המחצית הראשונה הייתה מלווה במשחק לא ספורטיבי של היריבה, שכמה משחקניה אף קיללו במהלך המשחק.

"במחצית הראשונה היה קצת קשה, רמת השרון נלחמה וגילתה הרבה אופי, אבל המשחק היה על גבול המלוכלך", הודה הקשר לוטם זינו. "היו גליצ'ים מכוערים, היו כמה דחיפות ומצבים לא נעימים. אבל ענינו להם כמו שאנחנו יודעים, בגול של מאור בוזגלו. מאז הכל התפתח, הבקענו עוד שלושה ונראינו ממש טוב". אחד השחקנים סיפר אתמול: "מה שעשו לאליניב ברדה היה מאוד מכוער, ראו שהלכו לו על הרגליים בכוונה. למזלנו הוא שחקן מספיק טוב כדי להתחמק מזה, אבל זה לא כדורגל. הם סחטו מאילוז צהוב בכוח. לא שמעת אותנו מתלוננים השנה על מאבקים פיזיים, אבל אי אפשר לשחק ככה". ברדה, אגב, רשם את הבישול השישי אמש. "אני רואה 'שש שש', ששה בישולים ושערים", אמר ברדה לשחקנים בחדר ההלבשה בסיום. ברדה צפוי להיעדר מהאימון.

אליניב ברדה, הפועל באר שבע. קובי אליהו
רואה שש שש. ברדה/קובי אליהו

בבאר שבע ציינו לטובה את זינו, כמו גם את דויד הובר שמגלה שיפור ממשחק למשחק. "אתמול הובר הראה למה הבאנו אותו, הוא היה דינמי מאוד, עשה הרבה הגנה והניע את הכדור כמו שצריך", אמרו במועדון. זינו שחזר אתמול להרכב אמר: "מבחינה אישית אני שמח לחזור, הייתי פצוע ולא שיחקתי כמה משחקים. אני שואף לשחק כמה שיותר, ובעזרת השם להמשיך לשחק ולהיראות טוב. הקהל נתן תצוגה גדולה, מילא את האצטדיון באדום. הייתה אווירה ביתית שעזרה לנו".

על המאבק עם מכבי תל אביב אמר: "מכבי תל אביב לא מעניינת, גם המילה אליפות, הכי חשוב זה לסיים כמה שיותר גבוה". זינו נמצא במשא ומתן מתקדם לגבי הארכת חוזהו לחמש שנים בקבוצה. על כך הוא אמר בקצרה: "אני מאוד רוצה להיות בהפועל באר שבע, כאן אני רואה את העתיד שלי". על מאור בוזגלו נאמר: "אין כבר מילים על השיפור העצום ביכולת שלו. אלישע מוציא ממנו המון, והוא מאוד שמח לשחק כאן. זאת העונה הכי טובה בקריירה שלו, רק מקווים שימשיך ככה ויעזור לנו בעונה הבאה בליגה האירופית".

הקבוצה תקיים היום אימון בצהריים ואלישע לוי צפוי לשוחח עם השחקנים. במועדון מפעילים לחץ על ויליאם סוארס להיענות לבקשת ההנהלה ולחתום על חוזה לשנתיים וחצי. גם גליינור פלט יתבקש להישאר ובמועדון מניחים שאם לא תהיה לו הצעה מקבוצה בכירה בהרבה, הוא לא יעזוב משום שחוזהו לעונה הבאה עומד על 270 אלף יורו. הזר היחיד שעוד בספק הוא דויד הובר, שספק אם גנט תסכים להשאילו לאחר שרכשה אותו בקיץ תמורת 700 אלף יורו. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, באר שבע תיפגש מיד לאחר הכרעת מאבק האליפות עם אלישע לוי ותציע לו חוזה לעונה עם אופציה, או לשתי עונות נוספות.

שחקני הפועל באר שבע בן תורג'מן (ימין) סיראז' נסאר (שני מימין) לוטם זינו (מרכז) דויד הובר (שמאל). קובי אליהו
לא מתעניינים במכבי תל אביב. הובר וזינו/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully