וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "בוזגלו נמצא במצב אופטימלי פיזית ומנטלית"

22.2.2014 / 19:05

מאמן באר שבע שיבח את כוכבו אחרי ההצגה מול רמה"ש. הקשר: "אלישע אמר לי ליהנות". שאבו: "נרים את החבר'ה"

צילום ועריכה: קובי אליהו

הפועל באר שבע סיפקה מחצית שניה נהדרת הערב (שבת), מחצית שסייעה לה להביס את הפועל ניר רמת השרון 0:4 ולצמק זמנית את הפער ממכבי תל אביב בפסגה לשלוש נקודות בלבד. מאור בוזגלו הנפלא שוב הצטיין, הפעם עם צמד (54, 62) ובישול לגליינור פלט (65), כשתומר סוויסה דאג לקבוע את תוצאת המשחק בתוספת הזמן.

אלישע לוי אמר בסיום: "כדורגל זה עניין של מומנטום. שיחקנו בסבלנות ובכמה דקות טובות מאוד עשינו שערים והרגנו את המשחק. זה ניצחון חשוב. אתה לא יכול להיות שאנן עם צבא אוהדים כזה מאחורינו. כשמדברים על 'השחקן ה-12' לזה מתכוונים".

לוי התייחס גם לעוד הצגה של מאור בוזגלו: "מאור נמצא במצב אופטימלי מבחינה פיזית, מבחינה מנטלית. הוא שחקן מאוד אטקרטיבי, וההיכרות בינינו עוזרת. הוא שחקן מצוין שצריך להוציא ממנו דברים. אני חושב שכיף לו בקבוצה שלנו".

"אני לא יודע אם זה היום, מתחילת העונה באר שבע משחקת טוב ואטרקטיבי", אמר מאור בוזגלו. "זה קודם כל תרגול, הרבה תרגול, שום דבר לא בא בקלות. הכי חשוב שניקח את הכרטיס לאירופה. אחת המטרות שלנו היא לקחת את הגביע ולהמשיך ביכולת הטובה שאנחנו מציגים. ללמוד מטעויות ולהמשיך לעבוד קשה. אני חלק מקבוצה מאוד טובה, יש פה שחקנים שעובדים אחד בשביל השני, זה מאפיין את באר שבע של השנה. אלישע אמר לי שצריך לשחק כדורגל וליהנות, אלישע מאמן גדול".

מאור בוזגלו, הפועל באר שבע. קובי אליהו
"יש פה שחקנים שעובדים אחד בשביל השני, זה מאפיין את באר שבע של השנה"/קובי אליהו

מאמן רמת השרון, חיים שאבו, סיכם: "לצערי הרב במחצית השנייה היינו פחות טובים והפסדנו בצדק. אנחנו עומדים לפני שני משחקי עונה - נגד בני יהודה ומכבי פתח תקוה - ואלו הקרבות שלנו. אני מקווה שנדע לעשות את העבודה ושנישאר בליגה".

שאבו הוסיף: "נעודד את החבר'ה ונרים אותם. עם הסגל הזה נלך עד סוף העונה ולפעמים צריך לבוא יותר מוכנים מנטלית מאשר מקצועית. לא פעם הספידו את השחקנים והם באו לקרבות קשים וניצחו. אני מקווה שנוכל לעשות את זה שוב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
חיים שאבו, מאמן הפועל ניר רמת השרון. קובי אליהו
"במחצית השנייה היינו פחות טובים והפסדנו בצדק". שאבו/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully