וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"החוזה של ויין רוני מלמד על חולשתה של יונייטד"

באנגליה מנתחים את חוזה העתק של החלוץ: "ניסיון להישאר אחד המועדונים הגדולים בעולם". מויס: "נביא עוד ויין רונים"

עולם הכדורגל האנגלי המשיך לעסוק הבוקר (שבת) בחוזה החדש של ויין רוני, ובמשמעות שלו עבור החלוץ האנגלי והשדים האדומים. כזכור, אתמול חתם רוני בן ה-28 על הארכת חוזהו עד 2019, כאשר במסגרת החוזה החדש הוא ירוויח כ-300 אלף ליש"ט לשבוע, שהם 15.6 מיליון ליש"ט בכל שנה, סכום שהפך אותו לבעל השכר הגבוה ביותר בתולדות הפרמיירליג. ב-'טלגרף' אף טענו שסעיף בחוזה החדש שמעניק לו חלק מרווחי המועדון על השימוש בדמותו ישדרג את משכורתו של רוני אפילו יותר מכפי שפורסם.

רוני חתם עד 2019: "החלטתי בלב שלם"

ויין רוני מנצ'סטר יונייטד עם המנג'ר דייויד מויס היו"ר אד וודוורד. מתוך הטוויטר של מנצ'סטר יונייטד, אתר רשמי
מי הרוויח ומי הפסיד? ויין רוני בחתימה/אתר רשמי, מתוך הטוויטר של מנצ'סטר יונייטד

יונייטד זקוקה לשם ולמוניטין של ויין רוני כמעט כמו שהיא זקוקה לשערים שלו", כתב מארק אוגדן ב-'טלגרף'. "מדהים שהגענו לעסקה הזו 12 חודשים אחרי שרוני היה בדרכו החוצה, וגודל החוזה מלמד על עמדת החולשה של המועדון. ביונייטד ידעו שלרוני אין את הזכות לאיים בעזיבה אחרי שנתו החלשה ביותר באולד טראפורד, אבל בדיוק כמו ב-2010 כשהשתמש בעניין של סיטי בו כדי לקבל חוזה עתק, השדים האדומים התקפלו, בידיעה שהם זקוקים לו יותר מתמיד. דמיינו מצב בו רוני עוזב הקיץ, בדיוק בזמן שהקבוצה מחכה להגרלת שלב הבתים של הליגה האירופית. איזה כוכב היה מוכן להגיע אליה אז? במועדון היו חייבים לייצב את מעמדם כאחד הגדולים בעולם, ולפחות בטווח הקצר הם עשו זאת בהחתמת רוני".

דייויד מויס המשיך לפזר הצהרות אופטימיות גם אחרי מעמד החתימה ואמר: "אני רוצה להביא עוד ויין רונים למנצ'סטר יונייטד. חלק מתהליך הבנייה מחדש הוא להשאיר את השחקנים שאנחנו באמת רוצים להשאיר, ואנחנו מנסים לצרף את השחקנים הטובים בעולם, שרוני הוא אחד מהם. אני אחפש החתמות חדשות הקיץ, בתקווה להוסיף לאיכות שכבר יש לנו בסגל. האוהדים שלנו יכולים להיות בטוחים שהמצב ישתפר".

על השארתו של רוני הוסיף מויס: "יש לי תחושת דה ז'ה-וו כי אני זוכר אותו חותם אצלי כנער בן 16. אני מאושר שהשארנו אותו, כי הוא שחקן פנטסטי שכולם היו רוצים לראות בקבוצה שלהם. היו קבוצות שרצו אותו, והיו עוד הרבה שהיו רוצות אותו אם הוא לא היה חותם על חוזה חדש כאן. אבל לא היה סיכוי שהוא היה עוזב את מנצ'סטר יונייטד, לפחות לא במשמרת שלי".

דייויד מויס, מאמן מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
"לא היה סיכוי שרוני יעזוב את יונייטד". דייויד מויס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully