וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויין רוני חתם רשמית על החוזה: "החלטתי בלב שלם"

החלוץ האריך את חוזהו במנצ'סטר יונייטד עד 2019. יהיה בעל השכר הגבוה בתולדות הכדורגל האנגלי - 300 אלף ליש"ט לשבוע

ויין רוני מנצ'סטר יונייטד חותם על חוזה חדש עם המנג'ר דייויד מויס. מתוך הטוויטר של מנצ'סטר יונייטד, אתר רשמי
יש חוזה חדש ומשכורת חלומית. ויין רוני עם דייויד מויס/אתר רשמי, מתוך הטוויטר של מנצ'סטר יונייטד

חמישה ימים אחרי הפרסומים על הסיכום בין ויין רוני למנצ'סטר יונייטד על חוזה חדש, הגיע הערב (שישי) מעמד החתימה. החלוץ בן ה-28 חתם רשמית לחמש שנים נוספות, עד יוני 2019 כאשר במסגרת החוזה החדש הוא ירוויח כ-300 אלף ליש"ט לשבוע, שהם 15.6 מיליון ליש"ט בכל שנה, או אם תרצו, 50 פני (שני שקלים ו-90 אגורות) בכל שנייה מחייו. החוזה הזה הופך את רוני כמובן לבעל השכר הגבוה ביותר בתולדות הכדורגל האנגלי ושם סוף לכל הספקולציות על מעבר אפשרי לצ'לסי, ריאל מדריד וכו'. אגב, כחלק מהחוזה, מובטח לרוני להיות שגריר המועדון לאחר פרישתו ממשחק פעיל.

רוני, שהגיע למנצ'סטר יונייטד באוגוסט 2004 מאברטון, שיחק עד כה 430 משחקים במדי השדים האדומים וכבש 208 שערים. זה מציב אותו במקום הרביעי בטבלת המבקיעים של כל הזמנים במועדון, אחרי בובי צ'רלטון (249), דניס לואו (237) וג'ק רואולי (211).

ויין רוני מנצ'סטר יונייטד עם המנג'ר דייויד מויס היו"ר אד וודוורד. מתוך הטוויטר של מנצ'סטר יונייטד, אתר רשמי
"זמנים מרגשים לכל מי שקשור למועדון". דייויד מויס עם ויין רוני ואד וודוורד/אתר רשמי, מתוך הטוויטר של מנצ'סטר יונייטד

ויין רוני אמר לאחר החתימה: "החלטתי בלב שלם להישאר ביונייטד. באוגוסט אסגור עשור במועדון ובמשך הזמן הזה שיחקתי עם כמה שחקנים פנטסטיים וזכיתי בכל מה שחלמתי עליו כאשר חתמתי כאן. אני יודע שבתור אחד השחקנים הוותיקים, יש לי הזדמנות לעזור לצעירים שלנו ולהיות חלק מיונייטד גדולה. האוהדים תמיד היו חלק מרכזי מהמועדון והתמיכה שהם העניקו לי מאז הבכורה מול פנרבחצ'ה מדהימה. אני מודה לאוהדי יונייטד בכל העולם על התמיכה המתמדת. אני נרגש להיות חלק מעתיד המועדון ורוצה להודות לדייויד מויס ואד וודוורד, על האמונה והתמיכה בי. אני בטוח שזו ההתחלה של עוד פרק מוצלח בהיסטוריה של מנצ'סטר יונייטד".

המאמן דייויד מויס הוסיף: "ויין הוא השחקן הטוב ביותר באנגליה מהרגע בו שמתי אותו בהרכב הראשון באברטון, ב-2003. מאז שמוניתי למנג'ר יונייטד ביולי האחרון, נהניתי לעבוד איתו ולראות עד כמה הוא פיתח את הכישרון המדהים שלו. עם היכולת שלו, הניסיון והתשוקה להצליח, הוא מהווה חלק מהותי מהתוכניות שלי לעתיד ואני נרגש מכך שהוא הסכים לאתגר הזה.

"אמרתי בעבר שלוויין יש סיכוי יוצא דופן להפוך לאגדה במועדון הזה, עם כל ההיסטוריה העשירה שיש כאן. הוא רחוק רק 42 שערים מהפיכה לשחקן הראשון שכובש 250 שערים עבור יונייטד ומעקיפתו של סר בובי צ'רלטון בפסגת הכובשים שלנו. ההזדמנויות האלה מגיעות רק לשחקנים מיוחדים ואני בטוח שהוא ישבור את השיא הזה ושייקח עשורים רבים לעקוף אותו. אלו זמנים מרגשים לכל מי שקשור למועדון".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully