וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שום דבר לא מצדיק כזו תוצאה למועדון כמו מכבי ת"א"

22.2.2014 / 9:20

הצהובים בהלם אחרי ההשפלה במוסקבה: "תבוסה כזו לא מוצדקת גם אם היינו משחקים עם 5 שחקנים". בלו: "אחת הסיבות העיקריות להפסד הייתה היכולת שלהם חוץ לקשת". מסינה: "שמיר מכיר את השיטות של בלאט"

עריכת וידאו: טל רזניק

צפו בתקציר התבוסה המוחצת של מכבי תל אביב במוסקבה

במכבי תל אביב מנסים לעכל הבוקר (שבת) את התבוסה הקשה שנחלו אמש (שישי) לצסק"א מוסקבה (100:65), שהייתה ההפסד בפער הגבוה ביותר של הצהובים באירופה מאז 1976. גורמים בקבוצה סיפרו על הלם מוחלט, ולמרות שידעו שהם מגיעים למשחק בסגל חסר, אמרו שם: "תוצאה כזו לא מוצדקת גם אם היינו משחקים עם חמישה שחקנים. שום דבר לא מצדיק כזו תוצאה למועדון כמו מכבי". שקט נרשם בחדר ההלבשה בסיום ובנסיעה באוטובוס למלון, ואולי בשל המבטים ההמומים של השחקנים העדיף המאמן דיוויד בלאט להגיד להם: "צריך להרים את הראש ולהמשיך מכאן, להתרומם ולהתרכז במשחק החשוב מול הפועל ירושלים ביום שני".

השפלה: צפו במכבי תל אביב מפסידה 100:65 לצסק"א

בלאט: "צריך לשים את המשחק הזה במקום אחד - מאחורינו"

שי האוזמן מנתח את התבוסה של הצהובים במוסקבה

ג'ו אינגלס שחקן מכבי תל אביב. GettyImages
עדיין בהלם. ג'ו אינגלס/GettyImages

דייויד בלו ניסה להסביר את הסיבה להפסד: "זה הפסד קשה עבורנו, וכשמגיעים בצורה הזו למשחק נגד צסק"א שהיא קבוצה גדולה ומאוד מוכשרת, זו משימה מאוד קשה. אחת הסיבות העיקריות להפסד הייתה היכולת שלהם חוץ לקשת, הם קלעו 14 שלשות מתוך 22 נסיונות. בנוסף ליכולת ההתקפית שלהם, לא הצלחנו להוציא לפועל בצד ההתקפי כמו שרצינו במחצית השניה. אבל שוב איפשרנו להם לקלוע הרבה".

המאמן המנצח אטורה מסינה אמר: "אסור לנו לשכוח שמכבי חסרה מספר שחקנים, במיוחד את דווין סמית' ואלכס טיוס . עדיין זה ניצחון גדול עבור עבורנו, חלק גדול מהניצחון הזה שייך לעוזרים שלי דן שמיר, דימה שקולין ובנאס מטקביצ?יוס. העוזרים שלי דן ודימה מכירים את דיוויד ואת השיטות שלו כי הם כבר עבדו איתו בעבר, ואלו שיטות שקשה מאוד להתמודד איתן. לכן היה מאוד חשוב להתכונן למשחק הזה כראוי, מעבר לכך אני רוצה לציין את המשחק הנהדר של שחקניי ששיחקו נהדר. הם הראו תשוקה, מאמץ גדול, אגרסיביות וקשיחות. אני מאחל לכולנו שנישאר צנועים ושנזכור שהדרך לפיינל פור ארוכה וקשה, ומקווה שנדע לשמור על הביטחון שצברנו ולהמשיך באותו המסלול".

ויקטור חראיפה הוסיף: "זה היה משחק לא פשוט עבורנו. הוצאנו המון אנרגיות גם במהלך האימונים וגם במהלך המשחק. כל עוד לא פגשת יריבה מסוימת, קשה מאוד לדעת באיזה שיטה היא משחקת. למכבי יש סגנון משחק מקורי וייחודי ששונה מהסגנון בו קבוצות אחרות בוחרות לשחק. מכבי שינו את ההגנה שלהם שלוש פעמים במהלך המשחק, אבל כל החיילים בצבא האדום שיחקו מצוין היום".

מאמן צסק"א אטורה מסינה מחלק הוראות לגארד ולדימיר מיצוב. GettyImages
"אסור לנו לשכוח שמכבי חסרה מספר שחקנים". אטורה מסינה/GettyImages

התבוסות הגדולות של מכבי תל אביב באירופה

1. ריאל מדריד - מכבי תל אביב 78:125 (ינואר 1976)

2. ברנו - מכבי תל אביב 51:96 (ינואר 1964)

3. צסק"א מוסקבה - מכבי תל אביב 65:100 (פברואר 2014)

4. מילאנו - מכבי תל אביב 74:108 (ינואר 1973)

5. ברצלונה - מכבי תל אביב 67:101 (אפריל 1991)

6. חובנטוד בדאלונה - מכבי תל אביב 69:101 (פברואר
1967)

7. מילאנו - מכבי תל אביב 81:113 (מרץ 1988)

8. ברנו - מכבי תל אביב 76:105 (מרץ 1968)

9. ברק - מכבי תל אביב 86:115 (ינואר 1974)

10. ריאל מדריד - מכבי תל אביב 53:79 (אפריל 2013)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully