וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: ריאל מדריד הביסה את ז'לגיריס ב-36 הפרש

נחמה למכבי ת"א? שאראס וחבריו ספגו תבוסה קשה יותר. באיירן גברה על קובאן בקרב על המקום הרביעי, פנר חגגה בדרבי

ניקולה מירוטיץ' שחקן ריאל מדריד בכדורסל. Emilio Cobos, GettyImages
נהנו מכל רגע. ניקולה מירוטיץ' והספסל של ריאל/GettyImages, Emilio Cobos

אחרי התבוסה הקשה של מכבי תל אביב במוסקבה, המחזור השביעי בשלב הטופ 16 של היורוליג ננעל הערב (שישי) עם שלושה משחקים נוספים. לשמחתם של הצהובים, בית ו' שלהם סיפק תבוסה עוד יותר גדולה, כאשר ריאל מדריד מחצה את ז'לגיריס קובנה ב-36 נקודות הפרש - 72:108. באיירן מינכן השיגה ניצחון חשוב בקרב על המקום הרביעי, כשגברה באולמה הביתי 79:82 על לוקומוטיב קובאן. בבית ה' שוחק הדרבי הטורקי, בסיומו פנרבחצ'ה אולקר ניצחה 63:71 את אפס איסטנבול.

בויאן בוגדנוביץ' שחקן פנרבחצ'ה/אולקר לפני דושקו סבאנוביץ' שחקן אפס איסטנבול. GettyImages
פנר ברחה ברבע האחרון. בויאן בוגדנוביץ' לפני דושקו סבאנוביץ'/GettyImages

בית ה'

אנדולו אפס - פנרבחצ'ה/אולקר 71:63

הדרבי של איסטנבול היה מותח ועצבני, והוכרע רק בזכות הגנה מצוינת של פנרבחצ'ה/אולקר ברבע האחרון, בדרך לניצחון שלישי בטופ 16. דושקו סבאנוביץ' הוביל את אפס איסטנבול עם שמונה נקודות ברבע הראשון שהיה התקפי מאוד (24:24), אך לאחר מכן החלה הקבוצה של ז'ליקו אוברדוביץ' לשפר את רמת האינטנסיביות בהגנה, ירדה ליתרון בהפסקה והגדילה לחמש נקודות יתרון ברבע השלישי, בזכות שתי שלשות רצופות של בויאן בוגדנוביץ'. אפס, עדיין ללא סקוטי הופסון, הצליחה להתקרב שוב, אך ברבע האחרון נתקעה, בעיקר בגלל השליטה של האורחים מתחת לסלים (24:39 בריבאונד). בוגדנוביץ' הוביל את פנר עם 17 נקודות, לינאס קלייזה הוסיף 16 ובו מקאלב 13, כשמנגד סבאנוביץ' סיים עם 15 וג'מון גורדון עם 13 ו-8 אסיסטים.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
דניאל דיאס שחקן ריאל מדריד בכדורסל. Emilio Cobos, GettyImages
גם שחקנים מקצה הספסל של ריאל חגגו. דניאל דיאס/GettyImages, Emilio Cobos

בית ו'

ריאל מדריד - ז'ליגריס קובנה 72:108

מפגש הקצוות בין הקבוצה הטובה באירופה כיום לנועלת בית ו', לא היה ממש תחרותי. ז'לגיריס הוליכה 4:6 בדקה השלישית של המשחק, וזה הכול. מכאן, זו הייתה רק ריאל מדריד, שהעלתה את הרף ונעצרה על 36 נקודות הפרש - אחת יותר מהתבוסה שהנחילה צסק"א מוסקבה למכבי תל אביב. הבלאנקוס צלפו 34 נקודות ברבע הראשון, אותו סיימו ביתרון 21:34 ולהפסקה ירדו עם יתרון של 23 נקודות - 37:60. ההתעללות נמשכה ברבע השלישי עם 13:32, 10 שחקני ריאל השתתפו בחגיגת הסלים וסלאח מז'רי סיים התקפה סטייל הארלם גלובטרוטרס עם האלי הופ מרשים שנעל את המשחק. רודי פרננדס הוביל עם 20 נקודות, כשעוד חמישה שחקנים קלעו בדאבל פיגרס, ביניהם סרחיו יול עם 15 ו-9 אסיסטים וסרחיו רודריגס עם 12 ו-9 אסיסטים משלו. ג'סטין דנטמון המתיק את הגלולה עבור ז'ליגריס עם 21, שרונאס יאסיקביצ'יוס הסתפק ב-6.

באיירן מינכן - לוקומוטיב קובאן 79:82

אחרי ארבעה הפסדים רצופים, באיירן מינכן חזרה לנצח ועוד עשתה זאת בקרב הישיר על המקום הרביעי. לוקומטיב קובאן, שנעצרה במחזור הקודם על ידי ריאל מדריד, פתחה מצוין והוליכה כבר 14:30 בסוף הרבע הראשון ו-20:39 באמצע הרבע השני, אך כאן החל הקאמבק הגדול של הגרמנים. ברייס טיילור דאג לריצת 0:11 ובאיירן צימקה ל-50:40 בלבד בהפסקה. המחצית השנייה נמשכה באותה מגמה, כשמלקולם דילייני ודיון תומפסון מובילים את באיירן, לפני שהייקו שפארציק צלף שלשה שהשלימה את המהפך ל-57:60. קובאן עוד חזרה להוליך עם הכניסה לרבע האחרון, אבל המארחים הנלהבים היו נחושים יותר בסיום ודילייני שהוביל עם 18 נקודות קבע את התוצאה עם קליעות עונשין מדויקות (10 מ-10 מהקו במשחק כולו). טיילור סייע לו עם 14, ספארציק, תומפסון וג'ון בריאנט תרמו 12. קרונוסלב סימון קלע 19 עבור קובאן, ריצ'רד הנדריקס סיים עם 14 ו-12 ריבאונדים.

ריצ'רד הנדריקס שחקן לוקומוטיב קובאן בין שחקני באיירן מינכן. Sebastian Widmann, GettyImages
קובאן שמטה יתרון של 19 נקודות. ריצ'רד הנדריקס מקפיץ את ברייס טיילור/GettyImages, Sebastian Widmann

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully