וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלוס גרסיה: "באזל נתנה לנו הרבה כבוד"

מכבי תל אביב סיימה את המשחק מול השוויצרים ברגשות מעורבים, הבלם בטוח: "הסיכויים הם 50-50. התוצאה שהשגנו לא רעה". בן הרוש, שעשוי להחליף את גרסיה במרכז ההגנה בגומלין: "נגיע לשם עם יותר מוטיבציה ואנחנו מקווים להפתיע". פריצה היה אמור לפתוח, אבל סבל מווירוס

צילום ועריכה: קובי אליהו

במכבי תל אביב קיבלו אמש (חמישי) את ה-0:0 נגד פ.צ. באזל במשחק הראשון בשלב הנוקאאוט של 32 הגדולות בליגה האירופית ברגשות מעורבים, ולא ממש ידעו אם לשמוח או להתאכזב מהתוצאה. מצד אחד ובניגוד לשני המפגשים הקודמים עם באזל, הצליחו הפעם הצהובים לשמור על רשת נקייה ואפילו להיות עדיפים על פני האלופה השוויצרית כאשר חלום ההעפלה לשלב הבא עדיין נותר בהישג יד, אך מצד שני הציגה מכבי תל אביב משחק התקפה חלש יחסית, בעיקר במחצית הראשונה ולא השכילה להבקיע שער ביתי, דבר שהופך את הגומלין בשוויץ בשבוע הבא למשימה קשה ביותר.

שחקן מכבי תל אביב ברק יצחקי. קובי אליהו
תחושה של החמצה. ברק יצחקי/קובי אליהו

הקבוצה תמריא לשוויץ ביום שלישי אחר הצהריים, אך עוד קודם לכן מצפה לה ביום ראשון הקרוב, משחק הליגה נגד הפועל חיפה אותו היא תארח באצטדיון בנתניה. ההכנות למשחק מול החיפאים לא יהיו אידיאליות שכן לשחקנים לא יהיה אפילו יום חופשי אחד כדי לנוח. היום תקיים הקבוצה אימון שחרור ובשבת תערוך אימון טקטי לקראת המשחק בראשון.

"עמדנו בכבוד מול יריבה חזקה מאוד שהגיעה לתל אביב על מנת להוציא 0:0", אמר גורם בקבוצה בסיום לוואלה! ספורט. "זה היה קרב מוחות בין שני מאמנים סופר טקטיים שניסו להתיש אחד את השני ולרוע מזלנו לא הצלחנו לכבוש את השער שכל כך רצינו והאמת גם הגיע לנו. אפשר היה לראות שיפור ניכר מהמשחק הקודם שלנו עם באזל, ולמרות שהם שיחקו בהרכב חסר, עדיין מדובר בקבוצה חזקה ומאורגנת מאוד שהגיעה לכאן בעיקר להתגונן. במצב שנוצר, הכול עדיין פתוח לקראת הגומלין".

הצהובים קיבלו תמיכה אדירה מ-13 אלף צהובים ביציעי בלומפילד, בהם גם הבעלים מיטש גולדהאר שהגיע לישראל וכן אגדת הכדורגל, יוהאן קרויף, אביו של המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף שהגיע ארצה כדי להתארח ביום ראשון הקרוב אצל הנשיא שמעון פרס. גולדהאר הגיע בסיום לאיזור חדר ההלבשה ועל פי דברים שאמר לסובבים אותו הוא נראה בסך הכול מרוצה מההופעה של שחקניו, אם כי גם על פניו ניכרה תחושת אכזבה קלה מכך שהקבוצה לא הצליחה להבקיע וליצור לעצמה יתרון לקראת הגומלין בבאזל בשבוע הבא.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מאמן מכבי תל אביב פאולו סוזה לצד מאמן באזל מוראט יאקין. ברני ארדוב
"זה היה קרב מוחות בין שני מאמנים סופר טקטיים שניסו להתיש אחד את השני". סוזה ויאקין/ברני ארדוב

מי שעלה אמש כמחליף ולא פתח בהרכב למרות כל התחזיות המוקדמות הוא החלוץ ראדה פריצה. בסיום המשחק התברר כי בלילה לפני המשחק סבל פריצה מכאבי בטן, שלשולים והקאות, ככל הנראה מווירוס שתקף אותו וגרם לו לחולשה ביום המשחק. ביציאה מחדר ההלבשה בסיום סיפר השבדי כי גם שניים מילדיו סבלו מאותו וירוס שככל הנראה מנע ממנו ליטול חלק מלא במשחק.

הבלם קרלוס גרסיה ספג אמש כרטיס צהוב שני שימנע ממנו ליטול חלק בגומלין ואין ספק שחסרונו מהווה כאב ראש גדול מאוד לסוזה לקראת משחק החוץ בו אמורה באזל לשחק בצורה התקפית יותר עם החלוץ החסון מרקו שטרלר שצפוי לשוב להרכב. "אני חושב שזו לא התוצאה הטובה שלה ציפינו", אמר הבלם גרסיה בסיום המשחק. "אני חושב שיכולנו להשיג תוצאה טובה יותר מהמשחק הזה, אבל אני עדיין שמח מהתוצאה שהקבוצה השיגה בסופו של הערב. התוצאה הזו לא מספיקה עבורנו לקראת הגומלין, אבל מצד שני זו גם לא תוצאה רעה".

גרסיה נשאל לגבי הסיכויים בגומלין, והשיב: "כמובן שעדיף היה שננצח, אבל גם הקבוצה השנייה לא כבשה וזה טוב לנו. קשה להעריך את הסיכויים לקראת הגומלין, אבל ברור שיש לנו סיכוי. הסיכויים הם לגמרי 50-50 כי מדובר במשחק אחד ואולי נעשה תיקו עם שערים וזה יהיה טוב עבורנו. הם חייבים לנצח כדי לעבור שלב ולנו יספיק תיקו עם שערים".

קרלוס גרסיה מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"צריך לזכור שזה לא משחק אחד, אלא מפגש של 180 דקות וחשוב גם עבורנו כשאנחנו משחקים בבית לא לעשות טעויות גדולות בהגנה כשפוגשים קבוצה כזו". קרלוס גרסיה/ברני ארדוב

הבלם הספרדי נשאל מדוע לקח לקבוצה בערך 60 דקות עד שהיא נכנסה למשחק, והשיב: "אני לא יודע. לפעמים אתה לא יכול להסביר למה זה קורה. אני לא חושב שנתנו לבאזל יותר מדי כבוד. אני חושב שהם נתנו לנו הרבה כבוד כי הם הגיעו לסגור ושיחקו חמישה בהגנה, מה שהם מעולם לא עשו קודם. הם שינו את שיטת המשחק שלהם כדי לשחק מולנו ואני חושב שהם נתנו לנו המון כבוד כאן בבלומפילד. צריך לזכור שזה לא משחק אחד, אלא מפגש של 180 דקות וחשוב גם עבורנו כשאנחנו משחקים בבית לא לעשות טעויות גדולות בהגנה כשפוגשים קבוצה כזו".

גרסיה שלא החמיץ העונה שום משחק במדי הקבוצה נראה מתוסכל מאוד עם יציאתו מחדר ההלבשה בשל העובדה שיאלץ להחמיץ את הגומלין: "אני מרגיש רע מאוד. אני חושב שעשיתי טעות והייתי חייב להיות חכם יותר בסיטואציה הזו. זו לא הייתה פעולה שהייתי חייב לעשות, אבל זה הכדורגל לפעמים. אני עצוב מאוד שלא אוכל לעזור לקבוצה, אבל אני סומך על כל החברים שלי ואני בטוח שנצליח להשיג תוצאה טובה בגומלין. אין לי ספק שהשחקנים שישחקו בהגנה יעשו עבודה טובה אפילו יותר טובה ממני, בוודאות".

המגן עומרי בן הרוש, שהתאושש לאחרונה מפציעה בקרסולו ונכנס כמחליף במשחק הליגה בשבת שעברה אחרי שלא שיחק מספר שבועות קיבל אמש את חולצת ההרכב ממאמנו ותופקד באגף השמאלי בהגנה. בהיעדרו של גרסיה, עשוי בן הרוש לשחק בגומלין כבלם לצידם של שרן ייני ואיתן טיבי. "יש לנו סגל רחב ואנחנו לא בנויים על שחקן אחד. לצערנו קרלוס לא יהיה, אבל אנחנו נתמודד גם ככה", אמר בן הרוש בסיום המשחק. "כמובן שיכולנו לעשות יותר, הגענו דרוכים מאוד למשחק, ובאזל מאוד העריכו אותנו וידעו למה הם באים. בסופו של דבר חבל שלא הבקענו, אבל נגיע לשם עם יותר מוטיבציה ואנחנו מקווים להפתיע שם".

בן הרוש נשאל אם אינו חושש שבגומלין הוא וחבריו יצטערו על ההחמצות שהיו אמש בבלומפילד, וענה: "אנחנו כבר מצטערים. כמובן שאנחנו מאוכזבים מהתוצאה, הגיע לנו להבקיע והגיע לנו לנצח, אבל לא נורא". המגן דיבר על קצב המשחק המהיר וגם נתן מבט לעבר הגומלין בשבוע הבא: "אנחנו לא רגילים לקצב הזה בליגה שלנו, אבל כן רגילים לקצב הזה באירופה. הקצב באירופה שונה לגמרי ואנחנו יודעים את זה. באנו דרוכים מאוד ועבדנו מעולה על המגרש. רצנו בלי סוף ורק חבל על התוצאה. אנחנו תמיד באים כדי לנצח ומסתכלים קדימה. אנחנו מגיעים לשם ויכינו אותנו הכי טוב שאפשר וננסה לעשות שם תוצאה טובה כדי לעלות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully