וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוזה: "ייצרנו משחק פנטסטי, החמצנו את המצבים"

20.2.2014 / 23:59

מאמן מכבי ת"א אופטימי: "בטוח שנייצר מצבים גם בבאזל". זהבי: "היה משחק מאוד טקטי". יאקין: "התוצאה משקפת"

צילום ועריכה: קובי אליהו

הרבה מאוד זמן חיכו במכבי תל אביב למשחק מול באזל בשלב 32 האחרונות של הליגה האירופית. הצהובים קיבלו את השוויצרים בהרכב חסר מאוד וקיוו להשיג מקדמה לקראת הגומלין בבלומפילד לעיני הקהל הביתי שלהם שמילא כל פינה, אבל סיימו ב-0:0 מאכזב למדי שספק אם יספיק בשבוע הבא.

הציונים של שחקני מכבי תל אביב ופאולו סוזה

מכבי תל אביב סטתה מהדרך שלה: שלום תקווה מנתח

מאמן מכבי תל אביב פאולו סוזה. ברני ארדוב
אופטימי. סוזה/ברני ארדוב

פאולו סוזה עשה שינוי טקטי לפני המשחק הזה כשפתח עם חלוץ חוד יחיד והציב את מיטרוביץ' בקישור האחורי לצידם של אלברמן וראדי. ראדה פריצה פתח על הספסל, ככל הנראה בגלל שחש ברע בלילה שקדם למשחק. המאמן ניתח את משחק קבוצתו ואמר בסיום: "אנחנו מקווים להישאר במפעל. היה לנו חשוב לתת לשחקנים שלנו ביטחון ולשחק כדורגל חיובי מול מועדון מנוסה כמו באזל, והצלחנו לייצר משחק פנטסטי. החמצנו את השער מהמצבים שיצרנו, ואני בטוח שנייצר מצבים גם בבאזל ואני מקווה שנצליח לכבוש. זה החלום שלנו, זו לא הפתעה, זה משהו שאנחנו רוצים להשיג. הראינו היום שאנחנו צריכים לשחק עם אמביציה, לכבד את הכדורגל שלנו ואת המועדון שלנו, ואני בטוח שזה יקרה.

ברק יצחקי שתפקד כחלוץ יחיד בהרכב הפותח שהעמיד סוזה, אמר לאחר המשחק: "אנחנו שיחקנו מצויין מול קבוצה מאוד טובה. היה פה משחק טקטי ברמה הכי גבוהה של אירופה. היה קרב מוחות. חבל כי היינו יכולים להבקיע, אבל זו תוצאה טובה, יש גומלין וננסה להבקיע שם. התכוננו טוב, וזה שלא ספגנו זה כי התכוננו למשחק הזה. הם קבוצה מאוד טובה, מניעים את הכדור אבל רצנו המון, נלחמנו והיה לנו יתרון קל. אין מה לעשות, זה לא נכנס ואני מקווה שזה ייכנס בחוץ. יש לנו 90 דקות מאוד קשות בחוץ, יש להם מגרש קשה ואני מקווה שנעשה את העבודה שם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחקן ערן זהבי. קובי אליהו
לא מצא את הרשת הפעם. זהבי/קובי אליהו

ערן זהבי אמר בסיום: "התאמצנו, נתנו את הכל על המגרש אבל היה משחק מאוד טקטי. הגענו להרבה מצבים ועם קצת יותר מזל וריכוז היינו יכולים להבקיע, אבל צריך לתת את כל הכבוד לבאזל, הם באו וסגרו אותנו מאוד יפה. אני גאה מהמשחק הזה. באזל ממש כיבדו את מכבי אז עשינו צעד קדימה. מצד שני, אנחנו צריכים לכבוש בחוץ ואז הלחץ יהיה עליהם. ננסה לכבוש שם ולעשות את זה. אנחנו מאמינים בעצמנו ובאפשרות להבקיע בחוץ.

מאמן באזל, מוראט יאקין היה מרוצה מכך שקבוצתו לא ספגה, ואמר על היריבה: "ידענו שמכבי משנה מערכים תוך כדי משחק. הם עשו את זה בפעם הקודמת והתכוננו לזה. עכשיו צריך לנצח בבית. התמודדנו יפה עם האיומים של מכבי, יש להם התקפה טובה. הדגש היה על ההגנה והתוצאה משקפת".

מאמן באזל מוראט יאקין. קובי אליהו
התכוננו היטב למכבי. יאקין/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully