וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביהמ"ש קבע: ברצלונה ביצעה עבירות מס בהחתמת ניימאר

השופט שחקר את העסקה המפוקפקת האשים את הקטלאנים ב"אי סדרים מול רשויות המס" ובהעלמה של 9.1 מיליון יורו

שחקן ברצלונה ניימאר חוגג. David Ramos, GettyImages
ההחתמה שלו ממשיכה לסבך את ברצלונה. ניימאר/GettyImages, David Ramos

עסקת מעברו של ניימאר מסנטוס לברצלונה כבר הביאה להתפטרותו של הנשיא סנדרו רוסיי וגרמה להרבה מאוד סימני שאלה סביב חוקיותה ומתברר שבצדק. בית המשפט בספרד שחקר בשבועות האחרונים את פרטי העסקה קבע שברצלונה ביצעה הונאות מס ולא דיווחה כחוק על כספים שהחליפו ידיים במהלך העסקה הסבוכה.

לבית המשפט הוגש כתב אישום על העלמות מס בגובה של 9.1 מיליון יורו ובבית המשפט מצאו את בארסה אשמה. דובר בית המשפט מסר לתקשורת הודעה שבה נכתב כי "השופט פאבלו רוס מצא את ברצלונה אשמה באי סדרים מול רשויות המס בעסקה להחתמת השחקן הברזילאי".

סנדרו רוסיי נשיא ברצלונה המתפטר. AP
כנראה שידע מדוע הוא התפטר. סנדרו רוסיי/AP

בברצלונה הכחישו בכל תוקף את ההאשמות נגדם וטענו בפני השופט כי "כל הפעולות שהמועדון הזה במהלך העסקה של החתמת ניימאר, לאורך כל התקופה ולאור המידע שעמד לרשותם, היו כפופות לחוקים ולא נעשתה כל עבירת מס". אלופת ספרד כבר הודיעה שהיא תערער על ההחלטה ותשלח נציג משפטי כדי להגן על זכויותיה ועל האינטרסים שלה.

הידיעה הזו מגיעה רק מספר שעות אחרי שניימאר תקף בחריפות את ראשי סנטוס על כך שיצאו בביקורת נגד אביו. הברזילאי אגב, חזר רק לאחרונה לשחק אחרי שהחלים מהפציעה שלו ועל המגרש הוא נראה מצוין. הברזילאי כבש במשחק החזרה שלו בליגה מול ראיו וייקאנו ובישל לדני אלבס את השער השני בניצחון 0:2 על מנצ'סטר סיטי. כעת נותר לראות האם הפרשיות מאחורי הקלעים לא יערערו גם את יכולתו של השחקן על כר הדשא.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully