וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר תוקף את ראשי סנטוס: "בא לי להקיא"

חלוץ ברצלונה ענה לנשיא לשעבר של המועדון שכינה את אביו "אידיוט": "מה הבעיה עם זה שאבא שלי עשה מיליונים?"

שחקן ברצלונה ניימאר חוגג. David Ramos, GettyImages
העסקה ממשיכה להעסיק את התקשורת. ניימאר/GettyImages, David Ramos

פרשת המעבר של ניימאר לברצלונה רחוקה מלהסתיים, אבל היום (חמישי) קיבלנו פרק נוסף בעלילה כאשר ניימאר תקף בחריפות את נשיאי סנטוס בעבר ובהווה על ההתנהלות שלהם בכל הסיפור. כזכור, הברזילאי בן ה-22 עבר לברצלונה תמורת 57.1 מיליון יורו שזהו הסכום הרשמי, אך במועדון הקטאלני הודיעו לפני כחודש שהסכום אף היה גבוה יותר והגיע ל-86.2 מיליון יורו.

נשיאה הנוכחי של סנטוס אודיליו רודריגס העביר ביקורת על אביו של ניימאר בשל העובדה כי התברר שהוא קיבל 40 מיליון יורו מהעסקה ובינתיים החלה בדיקה מצד המועדון הברזילאי. נשיאה הקודם של המועדון אלברו ריביירו כינה את אביו של הכוכב "אידיוט" וטען שיהיה מוצדק לקחת "אנשים כמוהו" לבית המשפט.

ניימאר, ליאונל מסי שחקני ברצלונה. רויטרס
"אני מעריץ את אבא שלי ואני אמשיך להעריץ אותו על המקום שהוא הביא אותי כיום". ניימאר עם מסי/רויטרס

ניימאר, שעוקב אחרי כל הדיווחים בתקשורת סביב העברתו, לא נשאר אדיש וכתב בחשבון האינסטגרם שלו: "פעם נוספת אני לוקח את חופש הביטוי בעניין שחצה את הגבולות. היום אני מבין מדוע חבר שלי גאנסו לא שיחק בסנטוס. זה לא מכיוון שהוא לא אהב את המועדון או לא רצה לשחק בסנטוס, אלא בגלל חברי ההנהלה. אני תמיד כיבדתי את כולם ונשארתי מקצוען. אני מאוכזב מנשיא הקבוצה לשעבר ומהנשיא הנוכחי אודיליו. בעיקר הדברים נכונים לגבי לאור (כינויו של הנשיא הקודם) שהערצתי מאוד והתייחסתי אליו בכבוד".

אבל הנאום הזה לא הסתיים: "היום אחרי כל הדברים שהוא אמר על אבא שלי, אני מקיא מזה, וכל הדיבורים עולים לי על העצבים. אם הוא חושב שאבא שלי מטומטם, הוא טועה. אני מעריץ את אבא שלי ואני אמשיך להעריץ אותו על המקום שהוא הביא אותי כיום, ואם הוא עשה מזה מיליונים, מה הבעיה? הוא עבד, הוא לא חיכה שמשהו ייפול מהשמיים. אני גמרתי איתם. אני מצטער עבור אוהדי סנטוס, אבל שני האנשים האלה לא ישפיעו על היחס שלי לסנטוס".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully