וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הווארד: "הלייקרס ימצאו יום אחד את הדרך חזרה לצמרת"

סנטר הרוקטס לא התרגש מהבוז שספג מאוהדי האקסית. לאב, שהשווה רצף של שאקיל: "אחד הניצחונות המועדפים עליי העונה"

דווייט הווארד שחקן יוסטון רוקסט עם ג'ודי מיקס שחקן לוס אנג'לס לייקרס. Mark J. Terrill, AP
הוא לא שומר טינה. ג'ודי מיקס עם דווייט הווארד/AP, Mark J. Terrill

ב-NBA מתכוננים במרץ לקראת סגירת חלון ההעברות הלילה, כשכמה מהטריידים הרבים שצפויים היום כבר נסגרו (המסקרן שבהם - סטיב בלייק לגולדן סטייט), ובינתיים מי שעמד במרכז העניינים היה דווייט הווארד. סופרמן פגש לראשונה את אוהדי הלייקרס, הקבוצה שבמדיה העביר שנה אחת כושלת אשתקד לפני שנטש ליוסטון, והוביל את הרוקטס לניצחון שמיני ברציפות עם 108:134 בסטייפלס סנטר עם 20 נקודות ו-13 ריבאונדים. הקהל ב-LA קיבל אותו בשריקות בוז ובקריאות "Howard sucks!", אליהן הצטרף הווארד עצמו, מה שרק החריף את הבוז מהיציעים.

"הלייקרס תמיד מצאו דרך לחזור לצמרת, והם יעשו זאת שוב יום אחד", אמר הווארד בסיום על האקסית, שצמודה לסקרמנטו במקום האחרון במערב. "אבל אני לא יכול להתמקד בלייקרס. הפוקוס שלי הוא על הרוקטס ועל מה שאנחנו מנסים להשיג". ג'ודי מיקס, שהיה חתום על הסל המשוגע של הלילה, דווקא החמיא לחברו לשעבר: "יש לו שנה נהדרת, אבל אני חושב שהייתה לו כזו גם פה. המספרים שלו כמעט זהים לעונה שעברה, שגם היא הייתה טובה מבחינתו, למרות שמסיבה כלשהי יש אנשים שלא חושבים כך".

הלילה: 42 ללאב, 42 לכרמלו, הצגה ליוסטון בלוס אנג'לס

תום מועד ההעברות הלילה: בלייק בווריורס, ת'ורנטון בנטס

אוהד לייקרס מניף שלט בוז נגד דווייט הווארד. Mark J. Terrill, AP
השקיעו בשריקות הבוז. אוהד הלייקרס/AP, Mark J. Terrill

על ההצגה הגדולה של הלילה היה חתום קווין לאב, שהפגיז 42 נקודות ו-16 ריבאונדים בניצחון המרשים של מינסוטה 91:104 על אינדיאנה. כוכב הטימברוולבס חצה בפעם הרביעית העונה את רף 40 הנקודות, ובך הכל הוא כבר עשה זאת שמונה פעמים בקריירה, פי 2 מקווין גארנט בתקופתו במיניאפוליס. בנוסף, ללאב יש יותר משחקים עם לפחות 40 נקודות ו-15 ריבאונדים במשחק אחד העונה (3) מכל שאר שחקני הליגה (2). ועוד נתון אחרון: לאב האריך את רצף המשחקים שלו עם לפחות 25 נקודות ו-10 ריבאונדים ל-8, הרצף הארוך ביותר בליגה מאז שאקיל אוניל ב-2005.

"זה אחד הניצחונות המועדפים עליי העונה בגלל ששיחקנו מול קבוצה טובה מאוד", אמר לאב. "ועשינו את זה בלי שני שחקני מפתח בזכות מאבק קשה". המאמן המפסיד פרנק ווגל אמר: "אני חושב שהרבה מהסלים שלו הגיע מול הגנה טובה, וחייבים לתת לו קרדיט. הוא שחקן יוצא מהכלל, והוא נתן משחק יוצא מהכלל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
קווין לאב שחקן מינסוטה טימברוולבס. ANDY CLAYTON-KING, AP
השתווה לשאקיל אוניל. קווין לאב/AP, ANDY CLAYTON-KING

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully