וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ונגר נגד רובן: "עשה מזה יותר", נתונים נדירים לבאיירן

באיירן גברה בקלות על ארסנל, ונגר לא אהב את הפנדל וההרחקה והאשים את רובן והשופט. נוייר: "ידעתי לאן אוזיל יבעט". גווארדיולה: "סבלנות, סבלנות, סבלנות". וגם: כל המספרים, ונגר וגווארדיולה לא לחצו ידיים והיריקה של רובן על סאנייה

שחקני באיירן מינכן חוגגים. רויטרס
רגל וחצי ברבע הגמר. שחקני באיירן מינכן חוגגים/רויטרס

גם הערב (רביעי), שני משחקי שמינית גמר ליגת האלופות הסתיימו בנצחונות חוץ. בזה המרכזי גברה באיירן מינכן 0:2 על ארסנל באצטדיון האמירויות ולמעשה היא כבר נמצאת עם רגל וחצי בשלב רבע הגמר, בעוד בסן סירו שילמה ביוקר מילאן על שלל החמצותיה, ונכנעה 1:0 לאתלטיקו מדריד. משחקי הגומלין יערכו עוד שלושה שבועות.

שחקן באיירן מינכן אריאן רובן חוגג. רויטרס
עכשיו נותר רק להשלים את המשימה באליאנץ ארינה. רובן/רויטרס

מנואל נוייר: "אני יודע איך אוזיל בועט פנדלים"

טוני קרוס, שכבש את השער הראשון והיה מהמצטיינים במשחק, אמר: "במחצית השניה שיחקנו טוב נגד עשרה שחקנים וחיכינו בסבלנות עד שמצאנו את הפרצה. השער השני היה חשוב מאוד, אבל אנחנו עדיין זוכרים מה היה בשנה שעברה, שהיה לנו יתרון 3:1 והיינו על סף הדחה בדקות האחרונות".

גם פפ גווארדיולה זוכר מה עבר על הבווארים אשתקד: "גם בשנה שעברה באיירן השיגה תוצאה מצוינת במשחק הראשון וסבלה בגומלין. שוב השגנו תוצאה אדירה, אבל הכל יכול לקרות. יש לנו סיכוי מצוין לעלות לרבע הגמר, ועם העזרה של הקהל שלנו גם נגיע לשם".

גווארדיולה יודע ש"ארסנל הייתה טובה יותר ב-10-15 דקות הראשונות, אבל אחרי הטעות של אוזיל, שיחקנו טוב יותר. אחרי הכרטיס האדום זה כבר היה המשחק שלנו. השוער היה השחקן האחרון, ולכן לשוטפט לא הייתה ברירה אלא להוציא כרטיס אדום. קשה לשחק כשיש תשעה שחקנים שמסצגרים ברחבה, לכן היינו חייבים לשלוט בסיטואציה. שיחקנו עם סבלנות, סבלנות, סבלנות, ובסוף השגנו את השערים שחיפשנו".

שוער באיירן מנואל נוייר שהיה מצוין הערב ואף הדף את הפנדל של מסוט אוזיל אמר בסיום: "אני יודע איך אוזיל בועט פנדלים וזה חשוב לדעת כיצד הוא מתזמן את הריצה שלפני הבעיטה. ידעתי שכדאי לחכות לפני שאבחר פינה, אבל הוא יכול היה לבחור איזה פינה שרצה. המפגשים האלה תמיד מיוחדים בליגת האלופות, וצריך לזכור שמדובר בשני מפגשים".

כובש השער השני, תומאס מולר, שפתח על הספסל, אמר בכנות: "לא הופתעתי שלא פתחתי. פפ ואני מדברים וידעתי שזה הולך להגיע. כמובן שאני לא שמח מזה, אבל הוא יודע ומודע לכך שאני שחקן קבוצתי".

ארסן ונגר טען כי ההחלטה לשרוק לפנדל בדקה ה-40 פחות או יותר הכריעה את ההתמודדות: "השוער שלנו הלך על הכדור, הוא נגע באריאן רובן, שללא ספק עשה מזה יותר ממה שהיה, ואמרתי לו את זה. השופט לקח החלטה שהרגה את המשחק. לרובן יש מספיק ניסיון כדי לדעת להוציא מזה יותר. באופן כללי באיירן 'עשתה הרבה' מכל מגע. אנחנו לא רגילים לזה באנגליה. יותר מדי עבירות נשרקו, כאלה שלא נשרקות בפרמיירליג, אבל החוקים שונים ונצטרך לקבל אותם. אני פשוט מרגיש מתוסכל כי היה משחק כדורגל מעולה עד המחצית ולא היה משחק אחרי המחצית".

פר מרטסאקר, בלמה הגרמני של ארסנל, סיכם: "יש הרבה אם ואילו במשחק הזה, אבל אנחנו צריכים להתייחס לתוצאה ולהזכיר לעצמנו שאנחנו יכולים לעשות את זה בגומלין".

יאיא סאנוגו, שקיבל את חולצת ההרכב במפתיע על חשבון אוליבייה ז'ירו, צייץ מיד לאחר המשחק: "שיחקנו טוב, אבל אחרי ההרחקה המשחק פשוט נהיה קשה יותר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מסוט אוזיל שחקן ארסנל מחמיץ פנדל. AP
כנראה שלא היה לו סיכוי מול נוייר. אוזיל בועט פנדל/AP

המספרים מהמשחק בין ארסנל ובאיירן

* הבונקר של ארסנל והסגנון של באיירן מינכן קבעו מספרים נדירים: באיירן השלימה 863 מסירות במשחק, עם 95 אחוזי דיוק - שיא חדש בליגת האלופות מאז שהחלה הספירה ב-2003/04. מספר המסירות הכי גבוה שקבוצה השיגה השנה נגד ארסנל היה מול סוונזי - 624.

* ארסנל העבירה רק 222 מסירות, עם 71 אחוזי דיוק בלבד. מספר המסירות הכי נמוך של ארסנל העונה היה 34, מול טוטנהאם.

* טוני קרוס השלים 147 מסירות במשחק מול ארסנל - יותר מכל שחקן אחר העונה בליגת האלופות. 127 מהמסירות היו בחצי של ארסנל - ב-96.1 אחוז דיוק.

* השער של קרוס היה ה-100 העונה של באיירן בכל המסגרות. האדום של שצ'זני היה ה-100 של ארסנל מאז שהגיע ארסן ונגר ב-1995.

* בסופו של דבר, באיירן מינכן החזיקה בכדור 78.8 אחוז מהזמן. אחרי ההפסקה ארסנל החזיקה בכדור 12 אחוז מהזמן בלבד, עם 61.3 אחוזי דיוק במסירה. מספר ניסונות בעיטה לשער - 8:26 לגרמנים.

* אריאן רובן הוא היחיד בליגת האלופות שסחט שלושה פנדלים. מסוט אוזיל הוא היחיד שהחטיא שני פנדלים.

שחקן באיירן מינכן טוני קרוס חוגג עם חאבי מרטינס. GettyImages
שיא מסירות חדש. קרוס/GettyImages

השערוריות של אחרי המשחק

* ובינתיים באנגליה הכתב בכיר של גארדיאן רפאל הוניגשטיין מדווח כי לפני ובסיום המשחק ונגר לא לחץ את ידו של גווארדיולה. בעקבות התקרית, אנשי באיירן נותרו המומים.

* ועוד אירוע שחמק מעיני השופטים: במהלך המשחק נראה רובן יורק על סאנייה בעת ששחקן ארסנל שכב על הדשא. צפו בקטע.

מאמן באיירן מינכן פפ גווארדיולה. GettyImages
לא זכה ללחיצת יד. פפ גווארדיולה/GettyImages

* האם ה"חפרפרת" חזרה לפעול בבאיירן מינכן? כזכור, לפני מספר שבועות פפ גווארדיולה זעם על ההלפות מחדר ההלבשה של קבוצתו לפני המשחק מול דורטמונד, הזהיר ש"ראשים יתעופפו כאן", והמנשיא אולי הנס איים ש"נמצא את המדליף ונמכור אותו". אתמול שוב חזרו דיווחים מחדר ההלבשה של באיירן ב"בילד" הגרמני, שנוגעים למתיחות בקבוצה בין המאמן גווארדיולה לבין טוני קרוס ומריו מנדז'וקיץ', שעשויים לעזוב ולהימכר. קרוס זרק את הכפפות בזעם כשהוחלף, מנדז'וקיץ' לא לחץ את ידי המאמן, ונוספו הדיווחים על עסקת יוליאן דרקסלר משאלקה, כשבאיירן טרפדה את מכירתו לארסנל. בגרמניה טוענים כי גווארדיולה וראשי המועדון מתוסכלים ומאיימים שוב לחקור בניסיון למצוא מי מדלף את הפרטים. "בעיות משמעת יטופלו בחומרה", הבהיר גווארדיולה לתקשורת, "הביאו אותי לכאן כדי לקבל החלטות, גם אם זה ירגיז אתכם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully