וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות: באיירן מינכן ניצחה 0:2 את ארסנל

הבווארים השיגו מקדמה ענקית במאבק על רבע הגמר אחרי שניצלו הרחקה של שצ'סני כדי להשיג שני שערי חוץ של טוני קרוס (54) ותומאס מולר (88) משני בישולים של לאהם. עוד לפני כן, אוזיל (8) ואלאבה (40) החמיצו פנדלים

שחקני באיירן מינכן תומאס מולר, פיליפ לאהם חוגגים. GettyImages
רקדו במחצית השנייה. מולר והחברים/GettyImages

אלופת אירופה, באיירן מינכן, עשתה הערב (רביעי) צעד חשוב במאבק על המקום ברבע גמר ליגת האלופות. הבווארים השיגו 0:2 באצטדיון האמירויות על ארסנל עם שני שערי חוץ יקרים שיכולים לעזור להם לסגור את הסיפור בגומלין בעוד שלושה שבועות. טוני קרוס כבש את השער הראשון בדקה ה-54 ותומאס מולר הכפיל (88), אבל הבשורה המשמעותית מהמשחק ולקראת הגומלין היא ההרחקה של שוער ארסנל, וויצ'ך שצ'סני בשלהי המחצית הראשונה שלא ישחק במשחק הבא.

שחקן ארסנל מסוט אוזיל מוכשל על ידי שחקן באיירן מינכן ג'רום בואטנג. GettyImages
פנדל שני שהוא מחמיץ העונה בליגת האלופות. אוזיל בעת הנפילה/GettyImages

המשחק החל בקצב נפלא, וארסנל שקיוותה לנקום בבאיירן מינכן על ההדחה באותו שלב בדיוק לפני שנה, דווקא הגיעה להזדמנות נהדרת לעלות ליתרון בדקה השמינית אחרי שמסוט אוזיל, שלא נמצא בתקופה טובה, הוכשל ברחבה וקיבל פנדל. אלא שהגרמני בעט לא טוב למרכז השער מול מנואל נוייר ומנע מבאיירן ספיגה בשלב מוקדם. הקצב המצוין נמשך, ובדקה ה-37 הגיע הרגע הכי משמעותי במשחק אחרי ששצ'סני הכשיל את אריאן רובן והביא לפסיקת בעיטת עונשין מ-11 מטר בצד השני. גם לארסנל היה מזל עד אותו שלב אחרי שהכדור של דויד אלאבה פגע בקורה ויצא החוצה.

באיירן ניצלה את היתרון המספרי ופשוט לחצה יותר והגיעה להרבה יותר הזדמנויות עד שבדקה ה-54 קרוס קיבל כדור מפיליפ לאהם על סף הרחבה וסובב כדור לפינה הימנית של השער. ארסן ונגר, שהעדיף להמר על יאיא סאנוגו הצעיר חסר הניסיון על פני אוליבייה ז'ירו שמסובך בפרשת הבגידה, לא קיבל הרבה מהחלוץ הצרפתי, ובדקה ה-88 המנג'ר הצרפתי ראה את תומאס מולר כובש בנגיחה את השני שמשאיר מעט סיכוי לקאמבק מצד התותחנים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שחקן ארסנל יאיא סאנוגו מול שחקן באיירן מינכן חאבי מרטינס. AP
ההימור עליו התברר כגדול מדי. סאנוגו/AP

מחצית ראשונה

דקה 3 - ההזדמנות הראשונה במשחק הייתה שייכת לבאיירן כאשר טוני קרוס הפציץ מ-20 מטר את השער, אבל וויצ'ך שצ'סני התעופף והרחיק לקרן.

דקה 7 - הזדמנות כפולה לארסנל כאשר הראשון שהחטיא היה סנוגו שנותר לבד מול נוייר, בעט, אבל השוער הציל. מיד לאחר מכן בהתקפה הבאה סנטי קאסורלה דהר קדימה למתפרצת אבל גם הבעיטה שלו נעצרה אצל נוייר.

דקה 8 - פנדל! באיירן מסתבכת כבר בפתיחה. ארסנל יצאה קדימה ובואטנג הכשיל את אוזיל ברחבה. הקשר גם ניגש לבעוט, אבל הכדור שלו הלך למרכז השער, ונוייר הדף עם היד.

* מסוט אוזיל הוא השחקן היחיד העונה שהחמיץ שני פנדלים בליגת האלופות.

דויד אלאבה שחקן באיירן מינכן מחטיא פנדל. AP
ארסנל ניצלה, אלאבה החמיץ/AP

דקה 23 - עוד הזדמנות מצוינת לארסנל, כשהפעם אוקסלייד צ'מברליין קיבל כדור ארוך, אבל נוייר יצא לעברו והצליח להרחיק את הסכנה.

דקה 37 - פנדל ואדום! מכה קשה לארסנל אחרי שוויצ'ך שצ'סני ביצע עבירה על אריאן רובן שקיבל כדור ארוך מטוני קרוס בדרכו לשער. השופט לא התלבט, הניף את הכרטיס לשצ'סני, ולוקאש פביאנסקי נכנס כמחליף במקום קאסורלה.

דקה 40 - דויד אלאבה שלח את הכדור לפינה השמאלית, הכדור פגע בקורה ויצא החוצה.

* האדום לשצ'סני הוא ה-100 שקיבלה ארסנל בעידן ונגר. 50 שחקנים הורחקו בתקופתו, מול 42 יריבות שונות.

* פביאנסקי הוא השוער הראשון בתולדות ליגת האלופות שנכנס כמחליף והוחמץ מולו פנדל.

וויצ'ך שצ'סני שוער ארסנל. AP
הרחקה מוצדקת. שצ'סני מפנה את מקומו/AP

מחצית שנייה

דקה 48 - טוני קרוס עם ניסיון מעניין שיגר בעיטה מחוץ לרחבה, אבל פביאנסקי ירד היטב ולקח.

דקה 54 - גול! ארסנל התגוננה ושילמה ביוקר כשטוני קרוס קיבל כדור מלאהם על סף הרחבה וסובב מצוין לפינה הימנית כדי לקבוע 0:1 לבאיירן מינכן.

* באיירן מינכן כבשה בכל אחד מ-50 משחקיה הרשמיים האחרונים. הקודם ששמר מולה על שער נקי הוא לא אחר מאשר פביאנסקי, שעשה זאת במרץ 2013.

* השער של קרוס הוא ה-100 של באיירן העונה בכל המסגרות.

דקה 63 - רובן קיבל כדור ארוך בצד ימין מטיאגו אלקנטרה, ספק מסר ספק בעט, אבל פביאנסקי הקדים את מנדז'וקיץ' שהמתין בפינה הרחוקה.

- שחקני באיירן מינכן חוגגים. AP
עם רגל וחצי בשלב הבא. שחקני באיירן חוגגים, הערב/AP

דקה 70 - רובן בעוד הזדמנות מעניינת כאשר הוא שיגר כדור מסוכן מחוץ לרחבה שעבר ליד הקורה.

דקה 73 - רובן הכניס כדור ללאהם שהעלה כדור רוחב לגצה שהמשיך עם הראש, אבל מרטסאקר הרחיק.

דקה 88 - גול! לאהם סידר בישול שני במשחק, הפעם בכדור שחתך את כל ההגנה של ארסנל ותומאס מולר שעלה כמחליף התמקם מצוין ונגח את שער החוץ השני. 0:2 לבאיירן מינכן.

דקה 90 - קרוס היה קרוב לעשות את השלישי אחרי שכדור שטוח שבעט מקצה הרחבה פגע בעמוד ויצא החוצה.

* קרוס ומולר עשו את ה-0:2 של באיירן מינכן באמירויות הערב בשמינית בגמר. גם בעונה שעברה קרוס ומולר עשו 0:2 באמירויות, גם בשמינית הגמר (אז זה נגמר 1:3)

* פיליפ לאהם בישל את שלושת השערים האחרונים של באיירן מינכן מול ארסנל בליגת האלופות.

* והנה נתון שמסכם את ההתמודדות: מסירות לפני ההרחקה של שצ'סני: באיירן 272, ארסנל 123. מסירות אחרי ההרחקה של שצ'סני: באיירן 578, ארסנל 55.

הרכבים

ארסנל: וויצ'ך שצ'סני, בקארי סאניה, פר מרטסאקר, לורן קוסיילני, קירן גיבס (נאצ'ו מונראל 31), מתיו פלאמיני, ג'ק ווילשר, אלכס אוקסלייד צ'מברליין (תומאס רוזיצקי 74), מסוט אוזיל, סנטי קאסורלה (לוקאש פביאנסקי 39), יאיא סאנוגו.

באיירן מינכן: מנואל נוייר, ג'רום בואטנג (ראפיניה 46), דנטה, חאבי מרטינס, דויד אלאבה, פיליפ לאהם, טיאגו אלקנטרה (קלאודיו פיזארו 79), טוני קרוס, אריאן רובן, מריו גצה, מריו מנדז'וקיץ' (תומאס מולר 65).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully