וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ונגר: "יודעים שבאיירן פייבוריטית, אבל יש לנו אמונה"

ארסנל ובאיירן נפגשות שוב ב-1/8 גמר הצ'מפיונס (ד', 21:45, ספ' 5), המאמן אופטימי: "התבגרנו מנטלית". מילאן מול אתלטיקו

שחקן ארסנל מסוט אוזיל מול שחקן דורטמונד הנריך מחיטריאן. רויטרס
ישתיק את הביקורות? אוזיל, במרכז/רויטרס

אחרי יריית הפתיחה של יום שלישי, משחקי שמינית גמר ליגת האלופות יימשכו ביום רביעי עם שני מפגשי ענק נוספים. במוקד תתארח אלופת אירופה באיירן מינכן אצל ארסנל (ספורט 5 ו-HD) בשחזור של העונה שעברה. במפגש נוסף ומסקרן לא פחות תתארח אתלטיקו מדריד של דייגו סימאונה אצל מילאן (21:45, ספורט 5+).

בסטיאן שווינשטייגר, באיירן מינכן, מול ג'ק ווילשייר, ארסנל. AP
בעונה שעברה הן נפגשו באותו שלב, מה נקבל הפעם?/AP

ארסנל - באיירן מינכן (ד', 21:45, ספורט 5 ו-HD)

לוח המשחקים המטורף של ארסנל נמשך ואחרי שני מפגשים מול ליברפול ומשחק מול מנצ'סטר יונייטד, התותחנים ניצבים בפני המבחן הכי קשה שלהם כשיארחו את אלופת אירופה המכהנת שנראית אפילו יותר טוב מהעונה שעברה. התותחנים הודחו על ידי באיירן בדיוק בשלב הזה בעונה שעברה, זאת למרות שהצליחו להדהים את הבווארים עם ניצחון 0:2 באליאנז ארינה. ארסנל מגיעה אחרי הניצחון בגביע על ליברפול ותנסה להתגבר על המשוכה הגרמנית.

ארסן ונגר צפוי להחזיר להרכב את אוליבייה ז'ירו וסאנטי קאסורלה שקיבלו מנוחה מול ליברפול ופתחו על הספסל כשגם לוקאס פודולסקי כשיר להתמודדות, אך מייקל ארטטה (מושעה), ארון ראמזי, תומאס ורמאלן ואבו דיאבי הפצועים ימשיכו להיעדר.

"בשנה שעברה באיירן הדיחה אותנו בגלל חוק שערי החוץ מה שמראה לנו שקודם כל חשוב לא לספוג בבית, אבל אני חושב שאנחנו במצב מנטלי הרבה יותר טוב היום מאשר בשנה שעברה. אנחנו מאוד נחושים לנצח את באיירן מחר", כך אמר ארסן ונגר לקראת ההתמודדות המסקרנת.

ונגר הדגיש את החשיבות של פתיחת המשחק: "חשוב מאוד להתחיל חזק מאוד ולא לתת לבאיירן לשלוט במשחק. אנחנו יודעים שאנחנו מתמודדים מול הפייבוריטית הגדולה לזכות, אבל יש לנו אמונה. מאז תחילת העונה אנחנו יודעים שבכל משחק נתון צריך לתת 100% אחוז".

בצד השני, פפ גווארדיולה ושחקנים מגיעים מלאי ביטחון לאצטדיון האמירויות אחרי ה-0:4 בליגה על פרייבורג וכשהם בדרך הבטוחה לאליפות שנייה רצופה בגרמניה. הבווארים ניצחו ב-19 מתוך 21 משחקי הליגה האחרונים שלהם וסיימו בתיקו את שני המשחקים הנוספים. מי שיחמיץ את ההתמודדות מול ארסל הוא ג'רדאן שאקירי, הקשר השוויצרי שהצטיין במחזור הליגה עם צמד ובישול אבל נפצע בשריר הירך. באיירן תחסר גם את הכוכב הגדול שלה פרנק ריברי שעבר ניתוח בישבנו. בסטיאן שווינשטייגר, הקשר שנכנס כמחליף במשחקיה האחרונים של הקבוצה בליגה, עשוי לפתוח בהרכב של גווארדיולה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
שחקן מילאן, מריו באלוטלי. GettyImages
מילאן צריכה אותו בשיאו. באלוטלי/GettyImages

מילאן - אתלטיקו מדריד (ד', 21:45, ספורט 5+)

שתי קבוצות במגמות הפוכות תפגשנה ביום רביעי באצטדיון הסאן סירו במילאנו. הרוסונרי השוקעים ינסו לפצות את אוהדיהם על עונה נוראית בליגה עם קמפיין מוצלח בליגת האלופות ואילו הקולצ'ונרוס שרצים בצמרת הליגה הספרדית, ירצו להוכיח שהם מסוגלים להצליח גם במפעל של אריות היבשת.

אתלטיקו מגיעה למשחק הזה אחרי קמפיין מוצלח בשלב הבתים בו היא הייתה אחת משלוש קבוצות בלבד שלא נוצחו. מילאן הספיקה להחליף מאמנים בעקבות היכולת המאכזבת שלה אבל גם תחת קלרנס סיידורף המילאנזים לא מרשימים ומשיגים ניצחונות דחוקים בליגה האיטלקית.

למילאן יש מאזן עגום מול קבוצות ספרדיות והיא השיגה ניצחון אחד בלבד בשמונת המפגשים האחרונים שלה באירופה מול קבוצות מה"לה ליגה". אותו ניצחון אגב הגיע באותו שלב בעונה שעברה 0:2 על ברצלונה, מה שלא הספיק לה כדי לעלות לשלב הבא. לסיידורף יש לא מעט כאבי ראש לקראת ההתמודדות הזו בעיקר בחוליית הקישור מאחר שהוא ייאלץ להסתדר ללא ריקרדו מונטוליבו וסולי מונטארי המושעים. גם קאקה שנפצע במשחק הליגה האחרון וכריסטיאן זפאטה הבלם פצועים ונמצאים בספק להתמודדות ואילו קיוסקי הונדה קשר הרכש שהגיע מצסק"א מוסקבה לא ראשי לשחק במפעל הזה אחרי ששיחק עם הרוסים בשלב הבתים. בצד השני, דייגו סימאונה יחסר את טיאגו הקשר הפורטוגלי וגם את המגן השמאלי פליפה לואיס - שניהם בשל פציעות.

קלרנס סיידורף, מאמנה של מילאן אמר לקראת ההתמודדות: "הקבוצה מוכנה למשחק. אנחנו מתמודדים מול קבוצה שמשחקת טוב מאוד העונה. זה יהיה ערב נהדר וזו ההזדמנות שלנו לקצור את הפירות על העבודה הקשה שלנו. ליגת האלופות הוא מפעל מיוחד וחשוב מאוד ואנחנו שמחים להיות הקבוצה שמייצגת את איטליה במפעל הזה".

ההולנדי שיבח את היריבה ואמר: "אתלטיקו ראויה לכבוד. היא קבוצה מאוד חזקה, מאוד מאורגנת, אבל יש להם חסרונות שננסה לנצל. אנחנו מנסים להשתפר כקבוצה וננסה להמשיך את השיפור במשחק החשוב הזה".

מריו באלוטלי, החלוץ האיטלקי שכבש שער ניצחון נפלא למילאן במחזור הליגה האחרון מול בולוניה, הרגיע את הדיבורים מסביב על משבר נפשי שהוא חווה: "אני מאוד רגוע ומרוכז. זה משחק מאוד חשוב ויש לנו מוטיבציה גדולה לקראת אתלטיקו, אבל נצטרך לתעל את הרגשות האלו בצורה הכי טובה על המגרש. אני מאוד שמח שאוכל לעזור לקבוצה שלי בליגת האלופות אחרי שלא יכולתי לעשות זאת בעונה שעברה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully