וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לבוראל קוצ'ה הטילה את הפצצה של השנה"

ההחתמה של אודום בויטוריה הכתה גלים בתקשורת. שכרו צפוי לעמוד על כ-50 אלף דולר בלבד לחודש. בספרד תוהים: האם מדובר בגימיק שיווקי או בהחתמת השנה?

אילוסטרציה באתר של לבוראל קוצ'ה לכבוד הגעתו של למאר אודום. לבוראל קוצ'ה, אתר רשמי
ככה נראה האתר הרשמי של לבוראל קוצ'ה היום/אתר רשמי, לבוראל קוצ'ה

בשנים האחרונות היורוליג מרגישה על בשרה את הנדידה המאסיבית מאירופה לעבר ה-NBA, אך היום (שלישי), לשם שינוי, התהפכו היוצרות: למאר אודום, אחד הכוכבים המפוספסים ביותר בשנים האחרונות ב-NBA, חתם רשמית על חוזה לחודשיים בלבוראל קוצ'ה הבאסקית, ויצטרף אליה למאבק על ההעפלה לשלב ההצלבה. אודום, שלא שיחק מאז סופה של עונת 2012-13, חווה בשנים האחרונות משבר נפשי, מקצועי ומנטלי, אך כעת מגיע בצעד מפתיע במיוחד לאירופה, ואם הכל יעבוד כמתוכנן, הוא גם יאריך את חוזהו ויסיים בה את העונה. אגב, על פי דיווחים אודום צפוי להרוויח כ-50 אלף דולר לחודש, סכום מגוחך בהשוואה לסכומים אותם הרוויח ב-NBA בזמנו (110 מיליון דולר בסך הכל בשנותיו בליגה הטובה בעולם).

אודום צפוי לנחות בספרד מחר, ועשוי לרשום הופעת בכורה במדי הקבוצה כבר ביום שבת הקרוב, במשחק הליגה מול ויאדוליד. את הבכורה ביורוליג הוא צפוי לעשות ב-27 בפברואר, במשחק מול מלאגה בפתיחת הסיבוב השני של הטופ 16.

רשמית: למאר אודום חתם בקוצ'ה לבוראל

סמים, מוות, דיכאון. הידרדרותו הכואבת של למאר אודום

פרשן הטלוויזיה ג'ו ארלאוקאס. נועם אשל
משוכנע שמדובר בשחקן שאבד עליו הכלח. ארלאוקאס/נועם אשל

ההצטרפות של אודום התקבלה בהתלהבות יתרה בספרד, והתקשורת הקדישה כתבות עומק נרחבות על אודום ועל הדמות האניגמטית שלו. "הפצצה של השנה, למאר אודום מגיע לויטוריה", קראה הכותרת ב'אס'. ב'אס' אף פרסמו משאל לגולשים ושאלו האם מדובר בהחתמה הכי גדולה בתולדות הכדורסל הספרדי. מנגד, פרסמו כתבה תחת הכותרת "ההיסטוריה השחורה של למאר אודום: סמים, דיכאון ומוות", והרחיבו על ההתמכרויות וההידרדרות הנפשית שלו בשנה האחרונה.

"זו ההחתמה הכי מפתיעה של השנה, וככל הנראה הכי מפתיעה בתולדות הליגה הספרדית", נכתב באתר הליגה הספרדית.

ב'סולובאסקט' סיפרו כי ההחתמה של אודום מגיעה על רקע הנסיונות של לבוראל להשיב את אמון האוהדים ולגרות אותו מחדש. לפני ההחתמה של אודום, בויטוריה ניסו להחתים את סטפן בירצ'ביץ' מרדניצ'קי ואת די ג'יי וייט ושבליק רנדולף מהליגה הסינית, אך שינו את דעתם ברגע האחרון כשהחלו השיחות עם אודום.

ההתרגשות בויטוריה שברה שיאים בעקבות ההחתמה. באתר הרשמי של הקבוצה הקדישו לאודום תמונת רוחב גדולה במדים החדשים, וכבר פרסמו בראש חוצות את גופיית המשחק של אודום, שעומדת למכירה.

שחקן העבר ג'ו ארלאוקאס, שכיכב בזמנו בריאל מדריד וחי כיום בארצות הברית, צינן את ההתלהבות. "אני לא כל כך נרגש מההחתמה הזו. אודום מעולם לא היה שחקן טוב כל כך, ועכשיו הוא מגיע אחרי שנתיים שלמות בהן לא שיחק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
סרג'יו סקאריולו, מאמן מילאנו. GettyImages
חיפש גבוה מחליף, קיבל אלוף NBA. סקאריולו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully