וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הניקס מנסים להחתים את ג'ף טיג, הנטס את ג'ארט ג'ק

הניו יורקריות רוצות להתחמש ברכזים. ראסל עונה ללברון: "אני לא בין ארבעת הגדולים? ההישגים שלי חקוקים באבן, מר ג'יימס"

מאמן אטלנטה הוקס מייק בודנהולצר (ימין) עם ג'ף טיג (שמאל). AP
בקרוב יעבור לתפוח הגדול? ג'ף טיג/AP

עם תחילתה של פגרת האולסטאר ב-NBA, החלו מספר קבוצות במירוץ נגד השעון להחתמת שחקנים לפני הטרייד דדליין, שמסתיים בלילה שבין חמישי לשישי השבוע. על פי דיווחים בארצות הברית שתי הניו-יורקריות, הניקס והנטס, רוקחות טריידים מסקרנים למדי ומנסים לסגור אותם בימים הקרובים.

שחקן קליבלנד קבאלירס ג'ארט ג'ק. Jared Wickerham, GettyImages
לא התאקלם אצל הקאבס. ג'ק/GettyImages, Jared Wickerham

על פי רשת ESPN, הניקס מחזרים נמרצות אחרי הרכז של אטלנטה, ג'ף טיג. שמו של טיג בן ה-25, אחד מכוכבי ההוקס, עלה לאוויר לאחר שהניקס ככל הנראה הרימו ידיים על גארד טורונטו קייל לאורי, שסומן כמטרה מרכזית. טיג רושם העונה שורה סטטיסטית נאה של 15.2 נקודות ו-7.2 אסיסטים, וההוקס, שככל הנראה מעוניינים להיפטר מחוזהו ארוך הטווח (32 מיליון דולר לשלוש עונות), עשויים לוותר עליו לטובת אימן שאמפרט מהניקס. ב-ESPN מדווחים כי הניקס סימנו גם את רכז דנבר אנדרה מילר כברירת מחדל, אך בכל מקרה מעדיפים על פניו רכז צעיר יותר, כמו טיג או לאורי.

הקבוצה השנייה מהתפוח הגדול, ברוקלין נטס כמובן, מנסה להתחדש בגארד נוסף משל עצמה. בארצות הברית מדווחים כי ג'ייסון קיד מנסה לצרף לשורותיו את רכז קליבלנד ג'ארט ג'ק, וכי כבר החלו שיחות בין הנטס לקאבס. במהלך השיחות עלה שמו של הגארד הוותיק של ברוקלין, ג'ייסון טרי, כמועמד פוטנציאלי להיות מעורב בטרייד. ג'ק בן ה-30 הגיע הקיץ לקאבס רושם עונה חלשה יחסית וקולע 8.5 נקודות ב-39% בלבד מהשדה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
ביל ראסל. Ronald Martinez, GettyImages
נעלב מלברון. ביל ראסל/GettyImages, Ronald Martinez

* ביל ראסל, שחגג בשבוע שעבר יום הולדת 80, עונה ללברון ג'יימס, שהותיר אותו מחוץ לרשימת ארבעת השחקנים הגדולים בתולדות ה-NBA. ג'יימס , שטען בשבוע שעבר שהוא ייכלל בין ארבעת הגדולים, הסביר כי לדעתו, ארבעת הגדולים בתולדות הליגה הם מייקל ג'ורדן, לארי בירד, מג'יק ג'ונסון ואוסקר רוברטסון. ראסל נותר בחוץ, ומסתבר שהוא די נעלב. "היי, תודה שהשארת אותי מחוץ לרשימה שלך", שיגר מסר ללברון. "אני שמח שעשית את זה. כדורסל הוא משחק קבוצתי, הוא לא רק תארים אישיים. זכיתי באליפויות בתיכון, במכללות, ב-NBA זכיתי כרוקי והוספתי עד מספיק אליפויות עד הפרישה. כל אלה, מר ג'יימס, חקוקים באבן".

רביץ על ביל ראסל, האיש ששינה ה-NBA לעד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully