וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקסוול: "זלאטן כל הזמן רוצה עוד ועוד"

מקסוול בונה על חברו השבדי לקראת המשחק של פ.ס.ז' בלברקוזן (21:45, 5+): "הרצון שלו לנצח מפתיע כל הזמן"

שחקן פ.ס.ז', זלאטן איברהימוביץ'. GettyImages
33 שערים ב-27 המשחקים האחרונים. זלאטן/GettyImages

איך עוצרים את זלאטן איברהימוביץ'? זו השאלה בה סמי היפייה והצוות שלו בבאייר לברקוזן עוסקים לקראת המשחק הראשון של קבוצתם נגד פ.ס.ז' בשמינית גמר ליגת האלופות הערב (21:45, ספורט 5+).

הפנומן השבדי שהבקיע העונה שמונה שערים בליגת האלופות, מצא את הרשת 33 פעמים ב-27 המשחקים האחרונים. המאזן שלו ב-24 משחקי ליגה העונה עומד של 19 שערים ו-11 בישולים והרגל עוד נטויה.

המגן השמאלי מקסוול נחשב לאחד מחבריו הקרובים של החלוץ בפ.ס.ז'. הם שיחקו ביחד באייאקס בתחילת העשור הקודם ובהמשך שיתפו פעולה באינטר, ברצלונה וכמובן בבירת צרפת. שתי קריירות שמאז 2001 צועדות יד ביד כמעט בצורה רצופה.

"זלאטן הוא שחקן שמסקרן את הקהל ואת התקשורת", אמר מקסוול, "מבחינתי זה תענוג להיות חבר שלו ובאותה נשימה אני יכול לומר שאני שמח שהוא משחק בקבוצה שלי ולא נגדי. אנחנו מכירים מאז שהיינו בני 19 והדבר שהכי מפתיע אותי בכל פעם מחדש זה הרצון שלו לנצח. הוא זכה בכל כך הרבה תארים, אבל הוא כל הזמן רוצה עוד. זלאטן הוא דוגמה לכולנו בעניין הזה".

המגן הברזילאי הוסיף לקראת המשחק הערב: "על כל אחד שלובש את המדים של פ.ס.ז' מוטלת אחריות גדולה, אבל גם הרבה לחץ. אנחנו נמצאים במועדון עם אמביציה גדולה ואנחנו צריכים לדעת לעמוד בציפיות".

שחקן פ.ס.ז', מקסוול. GettyImages
"יש עלינו אחריות גדולה". מקסוול/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully