וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלגריני מחכה לברצלונה: "השנה יש רק קבוצה אחת במנצ'סטר"

פלגריני מעלה את הביטחון של סיטי לקראת שמינית גמר ליגת האלופות (ג', 21:45, ערוץ 2 וספורט 5 HD). טורה רוצה להיות "דג גדול" כמו בארסה, פיקה "רוצה להראות שברצלונה עדיין הטובה ביותר". לברקוזן מחכה לפ.ס.ז'

וידאו: רויטרס, עריכה: טל טרזניק

חובבי הכדורגל באירופה נרגשים ומצפים לקראת אחד המשחקים הכי מרתקים שמזמנת הגרלת שמינית גמר ליגת האלופות, בין ברצלונה למנצ'סטר סיטי. מחר (שלישי) תארח סיטי את הבלאוגרנה למשחק הראשון מבין שניים (21:45, ערוץ 2 וספורט 5 HD), עם שובה של הצ'מפיונס ליג. במקביל, לברקוזן תארח את פריס סן ז'רמן.

מנואל פלגריני מאמן מנצ'סטר סיטי. GettyImages
"העונה יש רק קבוצה אחת במנצ'סטר". מנואל פלגריני/GettyImages

מנצ'סטר סיטי - ברצלונה (ג', 21:45, ערוץ 2 וספורט 5 HD)

אלופת ספרד יודעת שלא מצפה לה מפגש פשוט מול אחת הקבוצות הטובות באנגליה, ששברה השנה שיאי כיבוש ולפרקים מציגה כדורגל יפהפה, התקפי ואטרקטיבי תחת מנואל פלגריני. לצערה של סיטי ואולי גם של החבר ליאונל מסי, סרחיו אגוארו עדיין סובל מפציעה בברכו, שמשביתה אותו כבר למעלה משבועיים, והוא לא יהיה בסגל למשחק. בניגוד אליו, הקשר פרננדיניו יחזור.

"זה קשה עבורו", הודה המאמן פלגריני במסיבת העיתונאים, "הוא ציפה למשחק הזה. זה חיסרון עבורנו שאגוארו לא משחק, אבל כבר הסתדרנו בלעדיו העונה. פרננדיניו התאמן, הוא יהיה בסגל, ומחר נחליט אם הוא יפתח. זה היה חוסר מזל עבורנו שהוא נפצע באותו זמן עם חאבי גרסיה, אבל העיקר שהוא חזר עכשיו".

פלגריני ניסה לתת ביטחון לשחקניו, ואמר ש"אם בוחנים רק את העונה הנוכחית, יש רק קבוצה אחת במנצ'סטר, וזה אנחנו. אי אפשר לשכוח את מה שיונייטד עשתה בשנים האחרונות, אבל אנחנו רוצים להתפתח ולזכות בכמה שיותר תארים, גם בינלאומיים. השנה אנחנו נאבקים על ארבעה תארים. נהיה חייבים להיות סבלניים, אי אפשר לשנות את המועדון מיום ליום".

קשר סיטי יאיא טורה, שיפגוש את האקסית, הודה שקבוצתו נמצאת בתהליך בנייה, שהמטרה להפוך בסופו למועדון כמו ברצלונה. "לבארסה יש ניסיון, יש לה כימיה, יש לה מנטליות חזקה. הם יודעים להתמודד עם המצבים האלה, כי הם מועדון גדול וחזק כבר תקופה ארוכה מאוד. עבורנו זו ההתחלה. אנחנו לא רוצים לשים על עצמנו יותר מדי לחץ, כי מועדונים כמו בארסה וריאל הם בעלי היסטוריה מפוארת אנחנו רוצים להיות ברמה הזאת. המטרה שלנו היא להפוך לדג גדול". טורה יודע ש"נרצה לבחון את עצמנו, כי השנה באצטדיון הביתי שלנו היינו דומיננטיים מאוד. אבל נגד ברצלונה נהיה חייבים להיות זהירים, כי יש להם התקפות מתפרצות מסוכנות מאוד, ויש להם בקבוצה את השחקן הכי טוב בעולם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
יאיא טורה שחקן מנצ'סטר סיטי לצד מאמנו מנואל פלגריני. GettyImages
יודע שלאקסית שלו יש את יתרון הניסיון. יאיא טורה במסיבת העיתונאים/GettyImages

ג'רארד פיקה סיפק הבטחה במסיבת העיתונאים של ברצלונה: "מחר ננסה לתת משחק גדול ונראה לעולם שאנחנו עדיין יכולים להיות הטובים ביותר. אולי קבוצות לא חוששות מאיתנו כבעבר, אבל אני בטוח שעדיין מכבדים אותנו. יש לנו הרבה שחקנים שזכו במונדיאל ובליגת האלופות. מחר זו הזדמנות להראות שאנחנו שחקנים מהרמה הגבוהה ביותר".

המנהל המקצועי של ברצלונה אנדוני זוביזרטה יודע שלקבוצתו יש ממה לחשוש. "תמיד משחקי הנוקאאוט האלה הם מסובכים, כי אתה חוזר למסגרת הזו אחרי הרבה זמן, ואתה צריך להתכונן היטב ליריבה", אמר זוביזרטה, "נהיה חייבים לעבוד קשה. למדנו מהשנה שעברה, ונצטרך לזכור שפריס סן ז'רמן ומילאן היו משוכות קשות מאוד. אנחנו יודעים שסיטי תסחוט מאיתנו מאמץ גדול כדי לעבור אותה".

כזכור, אתמול מגן ברצלונה דני אלבס כבר חימם מעט את האווירה, וטוען שלסיטי לעולם לא תהיה את הקלאסה של ברצלונה. "יש לסיטי שחקנים טובים, אבל היא לעולם לא תהיה ברצלונה", אמר הברזילאי, "זו קבוצה מודרנית, שמסתמכת על השקעה גדולה בשחקני רכש, אבל לבארסה יש קלאסה ויש לה היסטוריה ארוכה. ההצלחה של ברצלונה היא כי המון שחקנים עברו במחלקות הנוער של המועדון, וזה הדבר האידיאלי לקבוצת כדורגל".

סימון רולפס שחקן לברקוזן. GettyImages
המלודיה של ליגת האלופות עושה לו את זה. סימון רולפס/GettyImages

לברקוזן - פריס סן ז'רמן (ג', 21:45, ספורט 5+)

אחרי הפסד ביתי כואב 2:1 בליגה לשאלקה, לברקוזן מקווה להתאושש בליגת האלופות ואולי להפתיע בדרך לרבע גמר ראשון מאז 2002, אז נעצרה רק בגמר עם הוולה של זינדין זידאן. הבעיה שמולה ניצבת פריס סן ז'רמן ובעיקר זלאטן איברהימוביץ', שכובש ללא הפסקה (19 שערים בליגה, שיא קריירה של שמונה בליגת האלופות) ומאמין כי לאלופת צרפת יש אפשרות להתקדם לפחות שלב אחד יותר מהעונה שעברה ולהגיע לחצי הגמר.

לברקוזן מחזיקה ב-100 אחוזי הצלחה במפגשים כפולים מול קבוצות צרפתיות, אך כולם היו בגביע אופ"א וכעת היא פוגשת לראשונה את פ.ס.ז'. למרות זאת, הגרמנים מגיעים כאנדרדוג ומקווים לנצל זאת. "אנחנו רוצים להגיע לקצה גבול היכולת שלנו, רק אחת יכולה להעפיל", אמר הקפטן סימון רולפס במסיבת העיתונאים לקראת המשחק. "רבים מאיתנו גדלו על המלודיה של ליגת האלופות, זה משהו מאוד מיוחד".

כאשר נשאל איך הוא וחבריו יעצרו את זלאטן, השיב רולפס: "אי אפשר להוציא אותו לחלוטין מהמשחק, אבל נצטרך להיות בטירוף ולהציק לו ללא הפסקה". סידני סם המוכשר יחזור לסגל של סמי הופייה, שעדיין לא החליט לגבי שטפן ריינארץ שהתאושש אף הוא מפציעה.

פ.ס.ז', שנהנית מחמש נקודות יתרון בפסגת הליגה הצרפתית ונמצאת בדרך לאליפות שנייה ברציפות, לראשונה בתולדותיה, תחסר את אדינסון קבאני הפצוע. אסקיאל לאבצי וחאבייר פסטורה מתחרים על המקום הפנוי בהרכב, כשגם יוהאן קבאיי מחכה להזדמנות שלו.

לורן בלאן יודע גם הוא שלברקוזן תתמקד בכוכב השבדי: "הפוקוס שלהם יהיה על זלאטן, אבל יש לנו עוד הרבה שחקנים שמסוגלים להבקיע. יש עלינו את אותו לחץ כמו בכל משחק - כולם מצפים שננצח. נצטרך להיזהר במצבים הנייחים שיכולים לסכן אותנו, כי יש לנו הרבה שחקנים נמוכים. נהיה דרוכים וננסה לשלוט במשחק באמצעות הנעת כדור".

לורן בלאן מאמן פריס סן ז'רמן. GettyImages
בכל משחק מצפים ממנו לנצח. לורן בלאן/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully