וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונטה: "שקאפלו יעשה בדק בית, אצלו מסריח יותר"

מאמן יובה הגיב בחריפות לביקורת מצד מאמן רוסיה: "לא זוכר שאצלו היה כדורגל יפה. אבקש שיעבירו אותנו לפרמיירליג"

אנטוניו קונטה מאמן יובנטוס. AP
"לא אוהב אנשים שמנסים להתנהג כמו מורים כשהם בכלל לא מבינים מה עובר עלינו". קונטה/AP

הביקורת שהעביר פאביו קאפלו בסוף השבוע על יובנטוס הרגיזה את מאמן הביאנקונרי אנטוניו קונטה. קאפלו טען שיובנטוס לא יכולה להצליח באירופה כי הסרייה A לא מספיק תחרותית ומאתגרת, ודרכה לאליפות סלולה. קונטה, שקבוצתו ניצחה אמש (ראשון) את קייבו בתוצאה 1:3, חושב אחרת. לגמרי אחרת.

"אולי בשנה הבא אבקש שיעבירו אותנו לפרמיירליג", הגיב קונטה בראיון ל"סקיי ספורט איטליה", "הדברים שלו מרגיזים ומעליבים, אחרי שלקחנו שתי אליפויות ושברנו שיאים. כשקאפלו לקח שתי אליפויות עם יובנטוס התארים נמחקו, ואני לא זוכר שהיה שם כדורגל בסטייל. אני זוכר את הקבוצות של מרצ'לו ליפי וגם את אלה של טראפטוני, הן שיחקו טוב, אבל את העידן של קאפלו זוכרים רק לשלילה".

קונטה, שהתייחס להבדלים בין יובנטוס שלו ליובנטוס בעידן קאפלו (2004-2006), הוסיף: "יובנטוס השנה שלמה יותר מאשר בעונה הראשונה שאימנתי העונה. היינו היחידים שמנעו ממילאן וזלטאן איברהימוביץ' לזכות באליפות. בעונה השלישית שלי בקבוצה אני רואה שיפור בכל תחום: טקטית, פיזית ומנטלית".

פאבריו קאפלו במסיבת עיתונאים לקראת המשחק מול ישראל. AP
"כשקאפלו לקח שתי אליפויות עם יובנטוס התארים נמחקו". קאפלו/AP

"לפעמים אני מרים את הקול כדי לשמור אותנו בכיוון, אחרי התיקו מול ורונה אסור היה להתעלם מזה, פשוט גרמתי לקבוצה לשים לב, והזכרתי לשחקנים שאנחנו רוצים לעשות משהו היסטורי ולזכות באליפות שלישית ברציפות. ההיסטוריה מלמדת שלקחת שלוש אליפויות ברצף זה קשה מאוד. אני לא אוהב אנשים שמנסים להתנהג כמו מורים כשהם בכלל לא מבינים את מה שעובר עלינו, ובכלל כדאי שקאפלו יעשה בדק בית, כי אצלו מסריח יותר".

על הניצחון 1:3 על קייבו אמר קונטה: "אני לא אוהב את האווירה שנוצרה סביב ג'ובינקו". המאמן התכוון לביקורת אותה סופג לאחרונה הקשר-חלוץ. קונטה החליף את "הנמלה האטומית" במהלך המשחק וכזה ירד לספסל הוא ליווה אותו בחיבוק. "כל אחד צריך לחשוב על המצפון שלו", הוסיף קונטה, "קשה לשמור על אותה יכולת 90 דקות".

sheen-shitof

עוד בוואלה

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקל

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully