וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוארס: "חייבים אופי בשביל אליפות. סיכוי טוב שאשאר"

18.2.2014 / 7:38

סוארס במסר להנהלה באר שבע בעקבות ההצעה. פלט יתבקש להישאר, ירוויח 270 אלף יורו. אילוז: "שמח בשביל ברדה"

one

דווקא אחרי ההפסד במשחק העונה, בהפועל באר שבע התחילו לחלום על אליפות. אחרי ששחקנים דיברו על המאבק בשבוע שעבר, הצטרף לדברים אלישע לוי, שהודה אתמול כי המטרה היא להיצמד לטוענת העיקרית לכתר – מכבי תל אביב. בבאר שבע דיברו אמש בעיקר על היכולת של הקבוצה להבקיע בדקות הסיום תחת לחץ, ובעיקר על שחקני ההכרעה שלהם. אליניב ברדה הבקיע בפעם האחרונה בסיבוב הקודם, גם אז זה קרה מול סכנין, רק שאז הוא כבש צמד. גליינור פלט ממשיך ביכולת ההבקעה שלו ובקצב הזה באר שבע תנסה לשכנע אותו שלא לממש את הסעיף המאפשר לו לעזוב בתום העונה תמורת 25 אלף יורו, ולהתחרות עם הקבוצה בזירה האירופית. אם פלט יישאר, הוא ירוויח 270 אלף יורו.

בשורה טובה מאוד הגיעה אתמול מכיוונו של וויליאם סוארס. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, הנהלת הקבוצה הציעה לבלם חוזה משודרג לשנתיים וחצי. עד כה הוא דיבר בעיקר על עזיבה ובבאר שבע כבר התרגלו למציאות החדשה, אלא שאתמול נשמע סוארס, שמסיים חוזה בחודש ינואר, אחרת. "אנחנו מדברים על הארכת החוזה, סיכוי טוב שאשאר בבאר שבע", הפתיע הברזילאי. "אבל אני רוצה לסיים את העונה ואז נדבר על החוזה החדש. אני רוצה לעשות את הכי טוב בשביל הקבוצה כי יש עוד 42 נקודות בקופה. אנחנו חייבים להפגין אופי אם אנחנו רוצים אליפות". סוארס התייחס גם למשחק עצמו ואמר: "לדעתי לא היה פנדל, אבל זה חלק מהמשחק. אנחנו קבוצה חזקה שהמשיכה לשלוט במשחק גם אחרי השוויון. אנחנו רוצים לעשות את העבודה שלנו עד סוף העונה ונראה מה יהיה. המטרה היא לסיים אותה כמו שהתחלנו".

המטרה הבאה של המועדון תהיה לסגור סופית את החתמת לוטם זינו לחמש שנים. מיד לאחר מכן יקראו סיראז' נאסר ודובב גבאי לשיחות ומיד בתום מאבק האליפות תושלם המטרה העיקרית – להחתים את אלישע לוי לחוזה לעונה או שתיים ובכך לאפשר לו להכין תכנית עבודה לקראת העונה הבאה בשלב מוקדם יחסית. בקבוצה החמיאו אתמול שוב למאור בוזגלו, שבישל את השער הראשון לפלט, אלא שהפעם גם נאסר קטף מחמאות. "הוא שם כדור מדוד על הראש של ברדה והוכיח שהוא מסוגל לעלות גם מהספסל ללא רגשי נחיתות", אמרו בקבוצה. "יש לנו עוד כמה אלטרנטיבות, כמו פלצ'וק וסויסה. כולם מתחרים על ההרכב ומבינים שהדבר הכי חשוב זאת הקבוצה".

המגן אביתר אילוז הוסיף: "שיחקנו כדורגל טוב, שטפנו את המגרש והגענו להמון מצבים. ידענו שסכנין תחכה לנו ותצא למתפרצות ולא נתנו להם לעשות את זה. אני שמח במיוחד בשביל ברדה, שנותן את הנשמה שלו בשביל הקבוצה והבקיע אחרי סיבוב שלם". אילוז התייחס גם לפציעה שבגללה נעדר בשבועות האחרונים. "היה לי 'באד לק', כי מתחתי את השריר", אמר אילוז. "אבל אלישע המתין כדי שאחזור מוכן. הקבוצה האיכותית של העונה העלתה את הרמה של כל השחקנים. אני מסכים שזו העונה הטובה בקריירה שלי".

גליינור פלט שחקן הפועל באר שבע. רוני לבנה
ממשיך לכבוש. פלט/רוני לבנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully