וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "אחד הניצחונות הכי מתוקים שלנו העונה"

מאמן באר שבע חגג את ה-1:2 הדרמטי על סכנין: "ניצחון חשוב לנו ולליגה. רצינו להיצמד בחזרה למכבי ת"א. נלך ונשתפר"

one

הפועל באר שבע שוב הראתה הערב (שני) הרבה מאוד אופי, כשהצליחה לנצח במגרשה הביתי 1:2 את בני סכנין וצימקה מחדש את הפער ממכבי תל אביב לשש נקודות. גליינור פלט כבש את הראשון בדקה ה-58 אחרי בישול של מאור בוזגלו, מוחמד כליבאת איזן מהנקודה הלבנה בדקה ה-73, אולם אליניב ברדה, בשער ראשון מאז המחזור התשיעי, דאג לקבוע את תוצאת המשחק עם נגיחה נפלאה בדקה ה-86. בארבעת המחזורים הקרובים מצפים לסגנית המוליכה משחקים נוחים יותר, לפחות על הנייר, בדמות מפגשים עם רמת השרון, מכבי פתח תקוה, הפועל חיפה והפועל רעננה.

שחקני הפועל באר שבע חוגגים. רוני לבנה
הרימו ראש. הפועל באר שבע חוגגת/רוני לבנה

"זה אחד הניצחונות היותר מתוקים שלנו העונה", אמר אלישע לוי המאושר בסיום. "היה קצב מהיר מאוד ושיחקנו טוב מאוד. לא ויתרנו גם ברגע הכי קשה, כשסכנין השוותה, וזה ניצחון חשוב לנו ולליגה. רצינו לחזור לנצח אחרי ההפסד למכבי תל אביב, רצינו להרחיק את סכנין ולהיצמד למכבי תל אביב עד הסוף. אני מאמין שנלך ונשתפר. יש לנו עוד הרבה אפשרויות ויש שחקנים שיחלימו, הם יהיו טובים יותר. יש לנו יתרון משמעותי במקום השני, נכון לעכשיו אנחנו צריכים להישאר שם".

בצד המפסיד, אמר מרקו בלבול בסיום: "באנו במטרה לנסות ולנצח, שתי הקבוצות שיחקו כדורגל התקפי, היה משחק בקצב מצוין, היה יותר קרוב שננצח 1:2 מאשר שנפסיד, באר שבע כמו באר שבע העונה ידעה לעשות מהלכים גדולים שניצחו עבורה את המשחק. אנחנו עם הפנים קדימה ליום שבת. מעולם לא דיברנו על אירופה, המטרות שלנו היו מאוד צנועות בתחילת העונה. רצינו להישאר בליגה, ועכשיו אנחנו רוצים להבטיח עלייה לפלייאוף. אם נעשה את זה, זה יהיה הישג אדיר לסכנין. הראינו היום משחק יוצא מהכלל מהרבה בחינות, וזה חשוב יותר מהמיקום".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע. רוני לבנה
מאושר. אלישע לוי/רוני לבנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully