וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע הציעה לסוארס חוזה עד יוני 2016

14.2.2014 / 11:14

הבלם הברזילאי שביקש לעזוב ומסיים חוזה עשוי להישאר: "אין סיבה מקצועית שיעזוב". גורם על 'סעיף פלט': "לא הייתה ברירה"

ברני ארדוב

הפועל באר שבע מנסה להשאיר את הבלם ויליאם סוארס בקבוצה. הברזילאי, שכבר ביקש לעזוב את ישראל בתום העונה ונראה היה שזאת תהיה העונה האחרונה שלו במועדון, קיבל הצעה לחתום על חוזה חדש עד יוני 2016, והתבקש להשיב בימים הקרובים על ההצעה. באר שבע הציעה לסוארס, שמרוויח 155 אלף דולר, חוזה משודרג במטרה לשכנע אותו להיות חלק ממאבקיה בליגה האירופית בעונה הבאה. השחקן הודיע כי אם יישאר בישראל היה שמח להמשיך בבאר שבע, אך עליו להתייעץ עם משפחתו בטרם יקבל החלטה סופית בעניין. "סוארס עבר העונה לעמדת הבלם ומאז נראה טוב מאוד, אין סיבה, לפחות מבחינה מקצועית, שלא ימשיך איתנו", אמרו במועדון.

שחקן הפועל באר שבע, וויליאם סוארס. טל לוי
יתעייץ עם משפחתו. ויליאם סוארס/טל לוי

בבאר שבע התייחסו לפרסום אתמול בוואלה! ספורט לפיו החלוץ גליינור פלט יוכל לעזוב את הקבוצה בתום העונה תמורת פיצוי של 25 אלף יורו. כזכור, לבאר שבע יש אופציה להארכת החוזה של החלוץ, אך החלוץ מחזיק בסעיף שיכול לבטל את מימוש האופציה תמורת הסכום הזה. פלט אמור להחליט רק לקראת תום העונה לאן פניו מועדות. למקורביו סיפר כי לאחרונה קיבל מספר הצעות מהליגה הרוסית. יחד עם זאת, פלט מאוד מרוצה במועדון והחברות עם אליניב ברדה תשחק תפקיד חשוב בהחלטה שלו האם להישאר. "פלט סירב לחתום לשנתיים בקבוצה ולכן לא הייתה לנו ברירה, היינו חייבים להחתים אותו על חוזה לעונה אחת עם אופציה. אחרת לא היה מגיע לכאן שחקן בסדר גודל כזה", אמרו במועדון. פלט ירוויח בעונה הבאה 270 אלף יורו אם יישאר, תוספת של כעשרה אחוזים ביחס לחוזהו הנוכחי.

הקבוצה תחדש מחר את ההכנות לקראת המשחק מול סכנין ביום שני. הקשר דויד הובר שחגג שלשום יום הולדת 26 הופתע על ידי השחקנים, שבירכו אותו בדרך מקורית. הובר נכנס לחדר ההלבשה וספג עוגה בפרצופו מהחלוץ תומר סויסה. האירוע הזה תועד על ידי מאור בוזגלו, ששלח את התמונה לשחקנים.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully