וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: פלט יוכל לעזוב תמורת 25 אלף יורו

13.2.2014 / 8:45

החלוץ לוהט, אך מחזיק בסעיף שיוכל לבטל את האופציה של המועדון לעונה הבאה. פלט על ההעפלה לרבע הגמר: "הגדולות מחוץ למפעל, אך יש עוד קבוצות טובות"

ברני ארדוב

לאחר עוד שלב שעברה בגביע, בהפועל באר שבע מבינים שהעונה תהיה לקבוצה הזדמנות נוחה לקטוף תואר בתום העונה. הקבוצה של אלישע לוי היא הקבוצה הבכירה שנותרה במפעל וכעת מצפים במועדון מהשחקנים לנצח את שלושת המשחקים שנותרו עד המפגש עם הנשיא. "בית"ר ירושלים וקרית שמונה קבוצות טובות, אבל הן הבכירות ביותר שנותרו במפעל. ברור שאנחנו רוצים הגרלה קלה ברבע הגמר כדי להגיע רגועים לחצי הגמר ומשם לחשוב קדימה. גביע ומקום שני זה הישג כמעט היסטורי למועדון הזה. נביא הרבה נחת לאוהדים ולעיר", אמר שחקנים בסיום.

גליינור פלט שחקן הפועל באר שבע מול כפר סבא. ברני ארדוב
אם באר שבע אכן תודיע על מימוש האופציה, השחקן יוכל לשלם בעצמו או באמצעות קבוצה אחרת את סכום הביטול ולעזוב. גליינור פלט/ברני ארדוב

מאור בוזגלו שירשום כנראה את עונת השיא שלו בקריירה היה מעורב אתמול בשער ה-18 מתוך 23 שנכבשו כשהוא על המגרש. גליינור פלט שהמשיך במסורת ההבקעה שלו הפך להיות בורג חשוב מאוד במערך של אלישע לוי, מה שגרם לטענת שחקנים ללא מעט תסכול אצל הקשר סיראז' נאסר, ששוב נכנס אתמול כמחליף בדקות האחרונות ונראה עצוב בסיום. במועדון בונים על השחקן גם בעונה הבאה, אלא שמתברר שהשארתו בקבוצה לא תהיה משימה קלה. גורמים במועדון סיפרו לוואלה! ספורט כי בחוזהו של השחקן מעוגן סעיף הקובע כי השחקן יוכל לבטל את מימוש האופציה של באר שבע לעונה הבאה תמורת 25 אלף יורו. חוזהו לעונה הבאה עומד על 270 אלף יורו, כלומר אם באר שבע אכן תודיע בקרוב על מימוש האופציה, השחקן יוכל לשלם בעצמו או באמצעות קבוצה אחרת את סכום הביטול ולעזוב.

ניקולאס פלצ'וק, קיבל הודעה עוד לפני המשחק שיפתח בהרכב. אלישע לוי בחר לפתוח עם פלצ'וק ותומר סוויסה במטרה לחלק את העומס עם שאר השחקנים וזאת הסיבה שבגללה השאיר את אליניב ברדה על הספסל. מסתמן שלוטם זינו יפתח במשחק הקרוב מול סכנין לצדו של דויד הובר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
סיראז' נאסר שחקן הפועל באר שבע עם אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
נראה עצוב בסיום. סיראז' נאסר/ברני ארדוב

"אני יודע שהקבוצות הטובות מחוץ לגביע, אבל יש גם קבוצות אחרות. אף אחד לא ציפה מהקבוצות שנמצאות לנצח, ולכן אנחנו צריכים להסתכל על הדברים צעד אחר צעד", אמר פלט. "המטרה שלנו היא לא רק לזכות בגביע, אלא לנצח בכל משחק ואז נראה לאן פנינו מועדות. אני כובש שערים, הדברים מסתדרים לי עכשיו יותר מאשר בעבר. התרגלתי לשיטת המשחק. התרגלתי גם ליריבות. אני מרגיש שאני משתפר. קשה לי להגיד או להעריך כמה שערים אני אכבוש. אני חלוץ ואני רוצה לכבוש בכל משחק. זה מה שאני מנסה לעשות בכל משחק".

"אנחנו לא מדברים על אליפות", המשיך פלט והתייחס למשחק הבא. "סכנין היא קבוצה טובה מאוד. פגשנו אותם כבר, יש שם איכות. אנחנו צריכים להישאר ביחד כדי להשיג ניצחון במשחק הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully