וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית הדין: הפועל באר שבע ספגה רדיוס על תנאי

הקבוצה נענשה בשל השלכת מצת במשחק העונה וספגה קנס של 15 אלף שקל. קנס של 5,000 שקל למכבי ת"א ולמכבי חיפה

one

הפועל באר שבע ומכבי תל אביב עמדו היום (רביעי) לדין משמעתי בעקבות התפרעות אוהדי שתי הקבוצות במשחק העונה. האלופה שעמדה לדין בעקבות העובדה שאוהד הקבוצה זרק מוט לכיוון המגרש ספגה קנס בגובה 5,000 שקל.

מנגד, הפועל באר שבע עמדה לדין אחרי שבירידה למחצית נזרק מצת מיציע אוהדי הקבוצה שישבו בשערים 4-5 לכיוון צוות השיפוט בעת ירידתו מכר הדשא. המצת פגע בקוון אורן בורנשטיין בידו. הדיין ישראל שמעוני החליט להחמיר עם באר שבע וגזר עונש רדיוס על תנאי וקנס כספי בגובה 15 אלף שקל.

אוהדי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
שוב אוהדים גורמים נזק כספי לקבוצות. אוהדי מכבי תל אביב ביום ראשון/ברני ארדוב

מכבי חיפה עמדה לדין בעקבות סעיף של התפרעות אוהדים כאשר עונש על תנאי עמד נגד הקבוצה בשל אירועי הדרבי, אבל הדיין גיורא לנדאו הסתפק בקנס כספי של 5,000 שקל. על פי דוח המשקיף, אוהדים של חיפה השליכו נפץ במשחק הליגה האחרון נגד הפועל רעננה ועל כן עמדו לדין. מי שייצג את הקבוצה בדיון היה המנכ"ל איתמר צ'יזיק.

בקבוצה טענו שנפץ לא נזרק מכיוון היציע והרישום בדוח המשקיף בוצע על בסיס שמיעת הנפץ בלבד. צ'יזיק טען בדיון כי גם במהלך השידור בטלוויזיה לא נראה עשן וכלל לא עסקו בנושא השלכת הנפץ במגרש, זאת מכיוון שאף אחד לא ראה אותו. עוד טען המנכ"ל כי המשטרה איתרה את האיש זרק את הנפץ מחוץ לדשא ולכן אין כל טעם לקנוס את הקבוצה בגלל רישום ללא ראיות מוצקות.

חיפה הציגה במהלך הדיון עדות של ראש מערך האבטחה במגרש, שטען כי מדובר בקטין שייעצר בהמשך. הדיין גיורא לנדאו השיב כי אין מדובר באירוע בודד אלא בסדרת אירועים. צ'יזיק טען כי המועדון עושה כל שביכולתו למיגור התופעה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אוהדי מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
היה נפץ או לא? אוהדי מכבי חיפה/אדריאן הרבשטיין

* הפועל פתח תקוה עמדה לדין אחרי שהוגש כתב אישום נגדה בשל אי עמידה בדרישות להמצאת ערבות בנקאית, ובהחלטת הביניים שהתקבלה על ידי הדיין נועם ליובין הוחלט על דחיית הדיון בשבועיים. אורי פסו עמד לדין על העלבת שופט וספג עונש הרחקה משני משחקים כולל הרחקה אוטומטית.

* גם בני יהודה עמדה לדין בסעיף של התפרעות אוהדים אחרי שבמשחק האחרון של הקבוצה נגד בית"ר ירושלים בשבת נכתב בדוח השופט כי בדקה ה-14 נזרקה כוס שתיה לעבר הקוון ניסן דוידי מכיוון יציע אוהדי בני יהודה. הכוס אמנם לא פגעה בקוון, אך נחתה מטרים ספורים לידו. בעקבות ההעמדה לדין ספגו הזהובים קנס כספי בגובה 6,000 שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully