וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "עם מאמץ עליון אפשר לקחת גביע"

12.2.2014 / 22:59

מאמן הפועל באר שבע חגג אחרי ההעפלה לרבע הגמר: "נעשה הכל כדי להגיע לנשיא". פליקס נעים: "ברוך שפטרנו מהגביע"

ברני ארדוב

הפועל באר שבע התאוששה מהר מאוד מההפסד במשחק העונה מול מכבי תל אביב ועלה לרבע גמר גביע המדינה אחרי 0:2 קליל בחוץ על הפועל כפר סבא באצטדיון לויטה. הקבוצה של אלישע לוי נהנתה משערים של מאור בוזגלו וגליינור פלט וכעת אחרי ההדחות של הגדולות הפכה להיות אחת הפייבוריטיות הגדולות לזכות בתואר לראשונה מאז 1997.

אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע. אדריאן הרבשטיין
עכר עוד משוכה. אלישע לוי/אדריאן הרבשטיין

אלישע לוי, מאמן הפועל באר שבע אמר בסיום: "הדבר הכי חשוב זה שעלינו. בשלב כזה חשוב לעבור את המשחק בשלום ובלי פציעות. כפר סבא זו לא קבוצה של ליגה שלישית. עשינו את מה שצריך, עברנו שלב וזה מה שחשוב. לפני המשחק אמרתי שאין הרבה שנים כאלה שקבוצות טובות כמו מכבי חיפה ומכבי תל אביב לא עולות בגביע. יש מצב שבכמה משחקים עם מאמץ עליון אפשר לקחת גביע. השחקנים שלנו ואני נעשה כל דבר כדי להגיע לנשיא ואחרי זה לקחת את התואר".

מאור בוזגלו, שכבש את השער הראשון במשחק סיכם: סך הכל עמדנו במטרה לעבור שלב. ידענו שמצפה לנו משחק לא קל לפחות בהתחלה ובאמת ככה הוא התפתח. עם הזמן צברנו ביטחון ונתנו את המשחק שמאפיין אותנו". על ההפסד במשחק העונה: "לא היה לנו הרבה זמן להתאכזב מהמשחק מול מכבי ובאנו מוכנים עם הרבה ריכוז. ידענו שאנחנו צריכים להכריע את המשחק מהר ולשמחתי כבשנו שער במחצית הראשונה".

על המשך הדרך בגביע: "זה נראה קל כי הרבה קבוצות גדולות עפו אבל בגביע אין מגרש קל. גם היום לא היה פשוט לשחק במשטח כאן. אנחנו צריכים לבוא צנועים ולהמשיך לעבוד קשה כמו שבאר שבע עושה השנה.

על משחק הליגה הבא מול סכנין: "יש לנו זמן להתכונן לסכנין. נעשה הכל כדי לשמח את האוהדים שנתנו הצגה אדירה היום. רוצים לצבור כמה שיותר נקודות עד לסיום העונה".


פליקס נעים, מאמן הפועל כפר סבא נשמע דווקא מרוצה אחרי ההדחה: "מגיעות ברכות לבאר שבע. ברוך שפטרנו מהגביע, יחי הליגה. אנחנו בשאיפה לעלות ליגה השנה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
פליקס נעים מאמן הפועל כפר סבא. ברני ארדוב
"ברוך שפטרנו מהגביע". פליקס נעים/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully