וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקב שחר: "היכולת שלנו הייתה רעה מאוד"

17.2.2014 / 8:06

בצל הביקורת במכבי חיפה על השופט ריינשרייבר, נשיא המועדון העדיף להתרכז ביכולת המאכזבת מול בית"ר ירושלים. בקבוצה הצטרפו: ”לא חיברנו שני פסים. האמצע רך מדי”

one

במכבי חיפה התקשו להירגע אמש (ראשון) בעקבות החלטת השופט רועי ריינשרייבר לפסול שער של אלון תורג'מן בתוספת הזמן בהפסד 1:0 לבית"ר ירושלים בטדי, אבל בצל הביקורת על השיפוט, נשמעה גם ביקורת של קברניטי המועדון על היכולת של השחקנים. מיד בסיום ירד הנשיא יעקב שחר לחדר ההלבשה ואמר לסובביו: "היכולת שלנו הייתה רעה מאוד".

בחיפה סיפרו ששחר כעס מאוד על מספר שחקנים, ובעיקר על הדרך שבה שיחקה הקבוצה, אבל גם על תצוגת השיפוט. מי שזעם עוד יותר על פסילת השער הוא תורג'מן, שרצה לעלות את מאזן השערים שלו לעשרה: "עצרתי את הכדור בחזה ובעטתי, אבל לא חשבתי שהשופט ישרוק. כואב מאוד", אמר החלוץ לחבריו.

צפו במכבי חיפה מפסידה 1:0 לבית"ר ירושלים

בחיפה זעמו על השופט בסיום, בנאדו: "היינו שווים תיקו"

שלום תקווה חושב שבנאדו צריך להישאר בחיפה

טאלב טואטחה, אלון תורג'מן שחקני מכבי חיפה עם השופט רועי ריינשרייבר. ברני ארדוב
"לא חשבתי שהשופט ישרוק". אלון תורג'מן/ברני ארדוב

שניים מהם נרשמה אכזבה גדולה הם הקשרים חן עזרא ורובן ראיוס, מהם מצפים בחיפה לגלות יותר אחריות בהחזקת הכדור ובהנעת הכדור. "לא ברור מה עבר עלינו במחצית השניה, אבל לא ראית כמעט פעם אחת ששחקנים חיברו שני פסים רצופים", סיכם אחד השחקנים. "הקבוצה הייתה בהלם ולא הצליחה להשתלט על המשחק. פרישקין וגוזלן נכנסו וכמעט לא נגעו בכדור. האמצע שלנו היה רך מדי, לא היה לנו סיכוי להבקיע, השחקנים של בית"ר ידעו בדיוק איפה ללחוץ אותנו".

שון וייסמן הצעיר זוכה להערכה רבה על יכולתו וימשיך לקבל קרדיט גם בהמשך. בחיפה סיפרו אתמול כי בנאדו כעס על כמות איבודי הכדור של השחקנים. במהלך השבוע כינס המאמן את שחקני ההגנה, ביקש מהם להחזיק יותר בכדור ובכך לצמצם את הלחץ של שחקני היריבה על השער, אך המשחק הזה עדיין לא מבשר על שינוי. בנאדו אמר בסיום כי ההפסד אינו מוצדק, אך ייתכן מאוד שכבר במשחק הקרוב הוא יערוך מספר שינויים בסגל. גוסטבו בוקולי ואביחי ידין אמורים לשוב ל-18, כשגם אדין צוצאליץ' עשוי לחזור לספסל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
חן עזרא שחקן מכבי חיפה מול אבירם ברוכיאן שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
מצפים ממנו ליותר. חן עזרא/ברני ארדוב

הקבוצה תעמוד לדין? אדרי: "חבל שהשופט הכריע"

אוהדי הקבוצה נותרו דקות ארוכות ביציעים והמתינו להוראות המשטרה, שפיזרה את ההמונים לאחר עזיבת אוהדי בית"ר. תקרית מילולית נרשמה עם מחנה האוהדים של הירושלים, אך השוטרים במקום מנעו תגרה פיזית. בחיפה קיוו להימנע מהעמדה לדין, לאחר שחפצים הושלכו לעבר הרחבה של אריאל הרוש ואחד מהם כמעט פגע בשוער. חלק מהמקרים הללו צוינו בדוח המשקיף ותובע ההתאחדות החליט להגיש כתב אישום. נגד חיפה עומד עונש על תנאי בגין התפרעות אוהדים, שמקורה בזריקת חפצים לכר הדשא.

"מגיע שאפו ענק לאוהדים, הגיעו המון מחיפה לעודד אותנו. צר לי על ההפסד", אמר בסיום השוער אמיר אדרי. "היה משחק שקול, חבל שהשופט הכריע את המשחק. לא משנה לאן, חבל שהפסדנו. הייתי קרוב לעצור את הפנדל. אבל זה נכנס, זה לא משנה. טעויות הן חלק מכדורגל. כל שופט טועה. לא הגיע לנו להפסיד. מה שהיה נגמר. לא היינו גרועים, אבל גם לא הגיע לנו להפסיד. אם אריק אמר שאיבדנו הרבה כדורים, אז כנראה שזה נכון. אני מסתכל על משחק ההגנה, התפקיד שלי הוא לייצב את ההגנה. הפנים שלנו ליום שני, להפועל תל אביב".

במכבי חיפה מרוצים מאוד מהיכולת שמפגין חלוץ קבוצת הנוער, דור חוגי, שצפוי להשתלב בעונה הבאה בקבוצה הבוגרת. החלוץ, שגדל בבית"ר רמת גן ושיחק גם במכבי פתח תקוה, הגיע לחיפה בגיל נערים והעונה רושם מאזן נפלא של 17 שערים בכל המסגרות, מהם 13 שערי ליגה. חוגי צפוי להשתלב בעונה הבאה בקבוצה הבוגרת. השחקן, שמיוצג על ידי גלעד קצב ושלומי בן עזרא, חתם לאחרונה על חוזה לחמש שנים במועדון.

מכבי "שמואל" חיפה - בית"ר טוברוק 15.2.14 (צילום: ג'ו הירש). מכבי חיפה
צפוי להשתלב בעונה הבאה בקבוצה הבוגרת. דור חוגי/מכבי חיפה
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully