וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא היה קל להיות בבית"ר, עכשיו הכל יוצא החוצה"

17.2.2014 / 7:25

שחקני בית"ר שיחררו הרבה לחץ אחרי הניצחון על מכבי חיפה, הרוש: "זאת התפרצות של שמחה, מתח ועצבים של תקופה לא פשוטה". קריאף: "חזרתי ליהנות, הפסדתי כמה משחקים אבל הרווחתי קריירה". מחמאות לפרדה: "הוא בא לכאן שחקן אחר". במועדון מאמינים שרוני לוי ימשיך

one

שמחה גדולה נרשמה אמש (ראשון) בבית"ר ירושלים אחרי הניצחון 0:1 על מכבי חיפה בטדי. שחקני הקבוצה חגגו עם הקהל ולאחר מכן בחדר ההלבשה והניצחון הכפול השבוע, שכלל גם את העלייה לרבע גמר הגביע על חשבון בני לוד, עשה את שלו. "זאת התפרצות של שמחה, של מתח ועצבים של תקופה לא פשוטה שעברה עלינו", הסביר אריאל הרוש. "לא קל להיות בבית"ר בתקופות כאלה ועכשיו הכל קצת יוצא החוצה".

הרוש הוסיף: "רואים תוצאות. אמרתי במשחק הראשון שניצחנו עם רוני שיש קבוצה חדשה ועם 6-7 שחקנים חדשים בהרכב ייקח זמן להתחבר ולראות אותנו שוטפים את המגרש. היום כבר ראו את זה, שלטנו במשחק באופן מוחלט, ומכבי חיפה לא הגיע לשום הזדמנות. כולם עובדים על המגרש ומשחקים חזק, ורואים גם כמה הקהל חזר להיות מרוצה ונהנה מהקבוצה".

צפו בבית"ר ירושלים מנצחת 0:1 את מכבי חיפה בטדי

בית"ר תעמוד לדין על התפרצות האוהדים ותתבע אותם

במכבי חיפה זעמו על השופט, בנאדו: "היינו שווים תיקו"

שחקני בית"ר ירושלים חוגגים. ברני ארדוב
"רואים גם כמה הקהל חזר להיות מרוצה"/ברני ארדוב

אופיר קריאף, שירד בדמעות מהמגרש אמר: "עברנו תקופה קשה. פתחנו טוב את העונה, אבל אחר כך באה ירידה חדה. מרגישים שיש משהו באוויר עם רוני שמייצב אותנו עם הרבה אמונה. אני חייב הרבה לצוות המקצועי, היו על הגב שלי הרבה מאוד ציפיות בתחילת העונה, עליתי כבד למשחקים ולא נהניתי. רוני לקח אותי צעד אחורה והחזיר אותי לחיים. הוא אמר לי להפסיק להתעסק בכל מה שמסביב ורק לנסות ליהנות מכדורגל. מישהו אמר לי 'אתה מפסיד כמה משחקים ומרוויח קריירה שלמה' וזה מלווה אותי. אין לי בעיה לרדת בכמה משחקים לספסל אם זה עושה לי טוב".

אחד הנושאים המדוברים ביותר אמש בטדי היה עתידו של רוני לוי, ובבית"ר מאמינים שהמאמן אכן יישאר במועדון. בשבועות הקרובות יחלו הצדדים לדבר על המשך ההתקשרות. גורם בבית"ר אמר אמש: "זה לא סוד שאנחנו רוצים את רוני לשנים הבאות. שום דבר לא בלחץ, נשב בשבועות הקרובים ונקדם עניינים".

בבית"ר החמיאו אתמול לדני פרדה, ובצוות המקצועי אמרו: "הוא בא לכאן שחקן אחר. הוא לקח שלושה כדורים בראש, מה שלא עשה בפתח תקוה במשך שנתיים. הוא פה כדי להילחם על הקריירה שלו ובגישה הזאת הוא יצליח, אבל צריך המשכיות". במועדון החמיאו גם לשי חדד, אופיר קריאף, אבירם ברוכיאן ואריאל הרוש ואמרו: "תמיד יש עדיפות ורצון לראות כאן שחקני בית, אבל צריך לראות מהם את המחוייבות שרואים היום. שיראו איך הם נהנים מכל רגע במשחקים האלה ולא ייתנו לתקופה הרעה לחזור, הם הבסיס של המועדון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אופיר קריאף שחקן בית"ר ירושלים מול שון וייסמן שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
"אתה מפסיד כמה משחקים ומרוויח קריירה שלמה". אופיר קריאף/ברני ארדוב

בבית"ר כעסו מאוד על האוהדים שפרצו למגרש אמש, והודיעו כי השניים ייתבעו אזרחית. בבית"ר הוסיפו: "מושקע כאן כל כך הרבה כסף, גם כך ההכנסות נמוכות בעונה הזאת, לא מגיע הרבה קהל למשחקי בית בדרך כלל והקבוצה בפלייאוף התחתון. בא טביב ושם מיליונים בינואר כדי לחזק את הקבוצה, וכל ילד ששותה לפני המשחק עושה מה שבא לו וחושב שיוכל לגרום לנזקים ולרדיוסים. זה לא יקרה".

אגב, בבית"ר לא הופתעו מהודעת ההתאחדות על כך שיעמדו לדין בעקבות פריצת האוהדים ואף יודעים שהעובדה שהאוהדים נעצרו ואכן תוגש נגדם תביעה אזרחית עשויה להקל על הקבוצה בבית הדין. בסיום המשחק נרשמו התגרויות וגידופים מצד שני הקהלים שנשארו באיצטדיון, אך כוחות האבטחה שמרו על ההפרדה בין הצדדים. בסך הכל נעצרו אמש 6 אוהדים, 2 מהם אוהדי מכבי חיפה.

בבית"ר קיבלו באכזבה גדולה את הגרלת רבע גמר הגביע, בה קיוו לקבל משחק ביתי, אך בקבוצה מאמינים שבכל מקרה אלפי אוהדים יגיעו לקרית שמונה ויספקו לקבוצה אווירה ביתית. הרוש התייחס להגרלת הגביע שזימנה לבית"ר משחק חוץ בקרית שמונה: "זאת ההגרלה הכי קשה שאפשר לקבל מכל המתמודדות, אבל זה משחק אחד. נכין את עצמנו, נבוא לתת את הכל ונקווה שנעבור אותם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully